שרשור חוויות מפגש!!
|

PiKa Bu

New member
עמר, נראה שבסוף אתה תלשין

למשטררת ההגירה שאני זה שפועל לא חוקי פה
 
אוי הברוך גישפט...

1. אני נראה יותר מידי כמו אח שלי.. 2. אני נראה בתמונה הזאת כמו ילד מפגר. 3. אז מה אם אני ילד מפגר! זה לא אומר שאתם צריכים להגיד לי את זה!!
 

Wing Chan

New member
../images/Emo5.gif

אני מוחה כול קשר בין התמונה הזו לביני היא מקרית בהחלט :C
 

LuLuLu iT

New member
אני צילמתי אני צילמתי.../images/Emo48.gif../images/Emo136.gif

אחרי שהוא לקח לי את האטב והתעקש לעשות פרצופים למצלמה. XDD
 
יאאאאהההההה!!!!!!

*צווחת כוסיות* הוא יותר טוב מדודי בלסר...*מזיר עוד טיפה ריר* *יד נשלחת לאיזור החלציים*
 

Witch Child

New member
רק רוצה לבקש סליחה...

שנעלתי אתכם בגג. פשוט אנשים התחילו לחטט לי בחדר, ולחטט לי באלבום ולמצוא תמונות עירום שלי מגיל 3. וזה רע מאוט. אני לא אוהפת שמחטטים לי בדברים. אז נעלתי אתכם ואם מישהו הצטרך לשירותים הגנבתי אותו פנימה. ומי אנחנו? פורום רומח הדרקון! ומה אנחנו? השולטים! מאיפה באנו? מתפוז, מתפוז, מתפוז, פוז פוז פוז. יש לנו פורום, ככה, ככה, ומתוכו יוצא מורל ככה ככה ככה! הגעתי למסקנה שזה ממש עלוב לעשות מורלים לפורום. אבל זה כיף. ועוד תוספת: לא היה לי כסף אז גנבתי לכולם מהאוכל. כלומר גנבתי לכולם צ'יפס. וקולה. וגנבתי סווטשירט של אח של לירון. שכתוב עליו מטאליקה. כשהסתובבתי בעזריאלי נורא רציתי לפגוש מישהו מהכיתה שלי, כדי שיחשבו: הממ, טליה מגניבה, יש לה חיים ויש לה חברים. למרות שכל זה לא נכון. אבל אחרי שלבשתי את הסווטשירט הפסקתי לרצות. כי אם יראו אותי בסווטשירט של מטאליקה זה יהיה מאוד, מאוד מביך. ואני אוהפת את כולכם נורא. כי אתם כאלה חמוטים וחמוג'ים.
 

נורוש

New member
../images/Emo24.gif../images/Emo110.gif

גם אני אוהבת אותך. ובכלל, אני ממש אוהבת את כולכם.. וזה לא נורא שנעלת אותנו בגג, זה דווקא היה מצחיק. ואני לגמרי מבינה להרגשתך שחיטטו לך בדברים. גם אני הייתי מרגישה ככה ואני מבינה אותך בדיוק. אני רואה שאבא שלך לא רצח אותך בסוף הא? הצלחת לנקות את כל הג'יפה שהשארנו? אני מקווה... איזה רעים אנחנו שלא עזרנו לך. פויה נוראל, פויה. ואת בוגדת. אכלת לי רבע פיצה ואת אפילו לא טורחת לציין את זה. בוווו *פורצת בבכי* המף. בכולופן שיהיה לך לילה טוף ונעים ותחלמי על יiדה ו... לילה טוב לכולם! אוהבת אותכם מאוד!!
 

Witch Child

New member
לא נרצחתי.

אבא שלי סלח לי אחרי שהסברתי שהיו בבית 16 אנשים רעבתניים. אח שלי התעצבן ואמר: "אכלתם את כל הפיצה, חוצפנים!" הצלחתי לנקות הכל לפני שאמי החורגת הגיעה... למזלי. ואני לא אכלתי רבע פיצה!
 

Wing Chan

New member
שתקי, אישה! ../images/Emo11.gif

*גונב ליערה את המקופלת ובורח בצרחות*
 

LuLuLu iT

New member
בובה../images/Emo6.gif../images/Emo48.gif../images/Emo136.gif

חיים עיניים גבות שפם מפשעה שלייייייי
 

Wing Chan

New member
אני זבוב. בזזזז.

האממ כן היה סבבה בטאבה. יאללה לגזירות! לא הצלחתי לישון משום מה בלילה הקודם והיו לי טונה דברים לעשות, ולא נירדמתי בערך עד 4:30 לפנות בוקר, וב-7:30 אמא שלי כבר העירה אותי עם המילים "עמר, רצית שאני אקפיץ אותך לתחנת רכבת בדרך לעבודה..." ואני חושב לעצמי "מה הכלבה רוצה? יום ראשון של החופש...מה אני עושה ער בשעה כזאת?" ואז נזכרתי שיש מפגש. כמעט פיספסתי את הרכבת בפאקין שנייה האחרונה (הדלתות כבר היו סגורות, אבל בגלל שאני כוסית ועשיתי עיניים לשומר בכניסה נתנו לי להיכנס
), הגעתי לעזריאלי ופגשתי את רועי. דיברנו ודיברנו והיה סבבה. בשלב מסויים נוראל הגיעה, ובזמן שדיברתי עם רועי ראיתי אותה וחשבתי משום מה שהיא מוכרת לי מתמונות ממפגשים קודמים ואני ורועי החלטנו ללכת להגיד שלום וזה היה מוזר כי נוראל היא ליצנית בבית חולים (אה לא סליחה, גניקולוגית :X~). אחרכך כולם הגיעו, כיפים חיבוקים שלום שלום וכול הסיפור, אחר כך אנשים השתעממו והלכו לחלק שוקולדים לאערסים. אחרכך הלכנו לבית של טליה (יש לה אסלה משלה!!! עם ריפוד!!!#@%$) והיה סבבה לגמרי. היה מצחיק ואנשים התנפלו אחד על השני כול שתי שניות ובגלל שאני כזאת (אה, כזה) כוסית הבנות במפגש מקנאות בי בגלל השיער. אז אני החלטתי לחלק אותן לשתי קבוצות: אלה שרוצות לתלוש, ואלה שרוצות לעשות לי צמות. לא משנה במה בחרתי (לא שהייתה לי בחירה ממש..זה היה רנדומלי :<) זה כאב והן היו חסרות רחמים בערך כמו הכמרים באינקוויזיציה :<~ אחרכך הלכנו לאכול באיזה פאסטפוד בשם שמוקי עם מוכרת אהבלה שלא הבינה בכלל מה אני רוצה (אבל בקטנה), הלכנו לגג וליכלכנו כמו אנלאדעמה, ואחרי שחלק מהאנשים הלכו לשתות שוקו נישארנו רק אני, בן, רועי וליעד על הגג בולסים ג'פטות עם בשר וחומוס עד שבשלב מסויים החלטנו לעבור דירה כי הכול שם היה מלוכלך תחת ואיזה שומר בא להיכנס ולהעיר לנו אבל למזלנו הדלת הייתה נעולה והוא לא יכל להיכנס :E. בשלב מסויים אנשים התאהבו באוזניים שלי והחליטו לדחוף לי לשם דברים..אז מה היה לנו שם? עדשים, סוכריות טופי, גפרורים ועוד כמה שבטח שכחתי. בשלב מסויים ניסיתי לתת את אחד העדשים לאמרי והוא הבין שזה היה או בתחת שלי או באוזן שלי ולא הסכים לאכול (אמרי, פעם הבאה תשתף פעולה!) ואנשים גנבו לי את כול האוכל שלקחתי לעצמי. זונות. דנה תרביצי להם!
זהו לאב יו אול ויערה תפסיקי להרביץ לי אינעל העולם ואחותו ;_; סבאח אל חיר אנד סטאף
 
למעלה