הפגנה חשובה!!!!!

../images/Emo41.gif../images/Emo41.gif../images/Emo41.gif הפגנה חשובה!!!!!../images/Emo41.gif../images/Emo41.gif../images/Emo41.gif

ההפגנה נגד יוסי בוטלה. ב-4.12.08 מול בית האח הגדול.יש הפגנה חדשה נגד שחר ההפגנה נקראת "לא לאלימות" הנה הקישור: www.wwe.com אתמול בחדשות של שעה 00:00 דיברו על כך ששחר הרביץ לשפרה והוא לא הועף מהאח הגדול. היום בבוקר בתוכנית רזי ברקאי דיברו על כך שקשת חייבת להעיף את שחר מבית האח הגדול. והעלו נישם מוכות לדבר בתוכנית. כולן טוענות שזה סיפטום של "בעל מכה", וכבר החלו לפעול להעיף את שחר מהוילה. פרטים בהמשך בזיון של הפקה איך יכול להיות שיהיה שם בחור אלים??? מ"קשת" נמסר שביום ראשון תתבצע הודעת גינוי. "מה זה וינדוס" בתגובה : "לא יכול להיות שיהיה אדם כזה עם רצח בעיניים, שמאיים על כולם בוילה. אני מפחד לפתוח טלוויזיה ולראות ערוץ 20, שלא יקפוץ עליי דרך הטלוויזיה, ואני לא מצליח להרדם בגללו, וכל בוקר אני מאחר ללימודים. המורה להיסטוריה קראה להורים שלי לשיחה! וכל זה בגלל שחר האלים! שומבלע שומבלע בתגובה: "קודו קידה למלכת הלבבות נשק את קרסוליה של שפרה" - מאברבאנל נמסר שהוא במצב יציב. אז חברים נתראה הפגנה בביום א'!!!!
 
עדכון- כתבה בשער עיתון 24

מראים תמונה של שחר עם רסן על הפה ומספרים שם סיפורים על כך שהוא היכה את שיפרה,הפך את הבית והטביע את אינה בז'קוזי וכל זה בגלל קרמבו!
 

שיאה1

New member
חחחחחחחחחחחח יצאו מפרופורציות!!!!

לא שההופעה שלו(המשחק)לא היה אגרסיבי... אבל...רסן...מכות!!!! שפרה בלעה ת'קרמבואים...עם עינב ויוני.......חחחחחחחחחחחחחח קרעו אותנו אחרי הצגה של מיסכנות...תמימות...הזלות דמעה...........איזה אושר היה להן...כשבלסו...31 קרמבו...מעוךךךךךךך חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
 
../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif

סטלן הרגת אותי מצחוק
 

DirrtyShay

New member
מה אתה מסתלבט או משהו ?

אני לא אוהב את שחר אבל נראה לי הזוי שירשמו את זה... וגם לידיעתך ביום שישי לא עושים עיתון "24 שעות"..
 

דנה1982

New member
הוא מסתלבט, כן, ובהגזמה

אני מאוד בעד ציניות, אבל הוא פרסם כבר כמה הודעות כאלה הזויות. זה היה מצחיק בהודעה הראשונה, בהודעה השניה זה סתם הפך להתעלקות.
 

kren2

New member
לא מחבבת את שחר

משום מה אני לא מחבבת את הבחור לא יודעת למה,זה לא קשור לאלימות ולזה,פשוט לא מתה עליו. הסיבה שהוא נשאר זה כדי להעיף את צבר ואת רנין מהבית. גם לא סמסתי לא באף אחד מההדחות,ובהדחה האחורנה לא סמסתי לאף אחד פשוט.
 

sweet girl678

New member
איזה שטויות הוא לא מרביץ מרוע....

זה בצחוק כל המלחמת כריות שלהם והמשחקים זה לא שהוא פיצץ בן אדם מכות מתוך עצביםםם..........
 
למעלה