הגיע זמן הספקולציות!

אתגר הכח... המשולש!

דן מקבל זכות להצביא 3 פעמים לאותו מתמודד ובמקביל לפסול שלושה קולות כראות עיניו!
 

ailag

New member
טעות ברישום

לאחר התחרות בטעות נרשם שדן ניצח, ולכן הוא מקבל את החסינות. למי שיש בעיה עם זה מוזמן להגיש טופס ערעור, אבל אין עטים על האי. או לחלופין, המשימה הופכת להיות משימת העמוד ההפוך, ההפקה הופכת את כיוון כוח המשיכה והשמיים הופכים לאדמה ולכן מיד "שחר" מרינה ונעמה יוצאות מהתחרות. משה יוצא עוד לפניהן כי הוא תמיד מפסיד ודן נדבק עם הגלידה למה שקודם היה אדמה, ולכן מגיע אחרון ומקבל חסינות.
 

ailag

New member
או לחלופין

דן לא יגיע למועצת השבט כי הוא חולה. שיעול שיעול.
 

איתי בן

New member
אולי משה יפתיע?יביא תחסינות ויתן באחוריים?

כמו שאומרים באי המתים יהיה מעניין עד כדי כך ששווה להיות הקוקוס שלהם
 

MOGYMOG

New member
אוקי

דן מנו תותח רק אף אחד לא מבין את זה כי הוא הכי חזק חכם וגם מזליסט ביחד. אז כן הוא יהיה הזוכה הגודל ובסוף הוא יתרום את הכסף. לפחות הוא לא מתיפיף כמו ליה שבסופו של דבר חושבת שכולם יכולים לעבוד אצל בעלה.
 

SimsY

New member
מה תעשה ההפקה כדי

להוציא אותך מהסרט המתוק שאתה חי בו רק כדי שלא תצטרך להסתכל במציאות המרה בעיניים ולראות שדן הוא מוצלח בזכות עצמו אחרת הוא לא היה מנצח בכל האתגרים כמעט ומצליח כל כך מבחינה חברתית. מן הסתם אם תצטרך להודות בזה זה יכול לגרום לך להגדיל את המינון של הפרוזק שאתה לוקח כדי שלא תאבד את שפיות דעתך חס ושלום ותוכל להמשיך לחיות בחלום המתוק שדן באמת לא עושה כלום כדי להרוויח את מקומו על האי ורק ההפקה שומרת אותו שם ?
 

idodo cohen

New member
אף אחד לא אמר לרגע שדן לא מוכשר.

עשית בגרות במתמטיקה בחייך, נכון? אז אתה בטח מכיר את המושג "טעות נגררת". בטעות כתבת ש-x=3 כשזה בעצם 4, או משהו כזה. בסיום התרגיל, בהנחה שזאת תהייה הטעות היחידה שלך, יכירו בכישרון שלך לפתור תרגילים במתמטיקה. אבל אין שום סיכוי שיגידו שמגיע לך 100. נפלת בדרך. עם הסתייגות, כי למען האמת, ברגע שדן נפל בדרך, המשחק שלו היה אמור להסתיים. פשוט כי ככה הדברים קרו. כולם הבינו מה הבן אדם עושה, והחליטו להעיף אותו. [ועכשיו, לכל מי שעד עכשיו לא הבין- בהנחה הבאמת לא מתקבלת על הדעת שההפקה באמת רצתה איזון מספרי בין השבטים -למה?-, ושבאמת היה לכח הכפול משמעות כל שהיא- האם לא מובן מאליו שההעברה הייתה צריכה להתבצע עם סיום חלוקת השבטים לבנים ובנות? למה רק *אחרי* שנוצרה המזימה להעיף אותו? אני לא חושב שיש בן אדם אחד שמאמין שזאת מקריות.] עכשיו, לאסטרטג הגדול. דן החליט שצריך להעיף את עומר. סבבה לגמרי, היה יכול לקרות גם במשחק המקורי. רק מה, ג'יבארו התחילו פתאום להפסיד, והגיעו במינוס מול סבאנה לאיחוד. דן לקח חסינות אישית, שזה לגיטימי והוא הרוויח את זה. לא מכחיש, הגיע לו לנצח. אם כך, מאיפה צץ האתגר ההזוי הזה שמונע משני אנשים להצביע? [אתגר שנפסק במתכונתו ההיא, באורח פלא, כשכבר לא היו "פערים מספריים" לתקן]. בלי להיכנס לתוכן המשימה בכלל. תאמין לי, לדעתי אני מעריך את דן הרבה יותר ממך. לדעתי, הוא היה מצליח לשרוד יפה גם בלי בונוסים מההפקה. הוא היה יוצר משחק מעניין מאוד. יכול להיות שהוא היה חובר לסבנאים ומעיף את החברים שלו, יכול להיות שמרוב נחישות הוא היה ממשיך לקחת מדי שבוע חסינות אישית -נו, ראינו כשכשהוא חושב שהוא באמת זקוק לזה הוא מתאמץ ומנצח. וכן, יכול להיות שהוא היה עף. אז מה? שחקן באמת מוכשר, באמת מבין עניין. למה דווקא מכולם הוא צריך ביטוחי דרך? ולמה לאנשים אחרים שבאו, התאמצו, יותר הבינו את המשחק ממנו ולכן על פי כל קריטריון הגיוני היו אמורים להגיע יותר רחוק ממנו [אולי. ואולי לא. לא קיבלנו הזדמנות לבדוק], ובאמת תכננו להגיע אל המטרה בדיוק כמוהו- לא הגיע את אותו סיכוי? נקודה למחשבה, מקווה שתשרדו את זה.
 

adicto

New member
תשובה מצויינת, חובה לכולם לקרוא ../images/Emo91.gif

אני עוד אשתמש בזה (ברשותך) כל פעם שהנושא יעלה, כי אתה ניסחת יפה ב-10 דקות מה שאני מנסה כבר יותר מחודש. יישר כח מר כהן
 

SimsY

New member
מעניין אותי לדעת מה היית אומר

אם מישהו מסבאנה היה זוכה בתחרות הריקודים למשל ליה או אם עידן היה זוכה בתחרות של המדינות מעניין אם גם אז היית אומר שהכל מגמתי - את הפרס הם קבעו עוד לפני שהיה ידוע מי ינצח. כי אחרי הכל איך הם ידעו שדן ימצא יותר מדינות מעידן ? הם לא ידעו ובכל זאת הם הציעו את זה כפרס - ככה שמה שנראה כהסבר משומן וכביר במילים גבוהות די לא מחזיק מים. נ.ב. - אין שום סיכוי שאתה מעריך את דן יותר ממני, אל תכנס לפינה הזאת אפילו.
 

switzland

New member
אם מישהו מסבאנה היה זוכה?

תחרות הריקודים היתה עוד הברקה של ההפקה, כל הצופים ידעו מראש שמרינה לוקחת וכנראה גם השופטים המקומיים. לכן קבעו גם מראש את הפרס. אני נוטה להאמין שגם במשימה של המדינות לא הכל היה נקי מהשפעה חיצונית ההסבר של idodo cohen משכנע, קובע לך עובדות. נ.ב. אני שמח שאתה מעריך את דן יותר ממנו, דן בעיניי גם בחיים כמו במשחק: רמאי, שקרן, שחצן, טיפש, פחדן, נצלן, מפונק, בלתי נסבל, חזק על חלשים, לא מוערך, בוגד וכמה דברים שאסור לכתוב בפורום.
 

SimsY

New member
זה כבר ממש לוזריות

לקבוע שהאתגר של המדינות היה מושפע מבחוץ - מה התירוץ שלך עכשיו ? שלחשו לדן באוזן את התשובות ? באמת שאין לי מה להתווכח איתך כי אתה לא יכול לקבל את העובדה שגם דן יכול לנצח והוא זה שקבע את גורלו בכך שניצח במשימות כשהפרס היה יכול ליפול בידיים של כל אחד. אגב בקשר לדן - אתה מכיר את דן באופן אישי שאתה יכול להגיד עליו דבר כזה ? עצם העובדה שאתה מסיק את הדברים האלה עליו כפועל יוצא מצפייה בתוכנית טלוויזיה תלויית רייטינג וממשחק שתחמנות זה חלק מהאסטרטגיה מוכיח ללא כל ספק עד כמה אתה לא רלוונטי בתשובות שלך. רק לידיעתך אני מכיר את דן במציאות והוא ממש לא כזה תשאל גם עוד חברים של דן - הם יגידו לך את אותו הדבר. זה כמו שתכעס על אושרי כהן שהוא עשה את הדמות של המנוול בשיר שלנו 2.
 

idodo cohen

New member
אני יודע!

היא תמנה אותו לאפיפיור ותחביא אותו בותיקן עד הגמר!
ואז נעמה, מרינה, שחר ויעל יעיפו את משה. ואז נעמה, יעל ומרינה יעיפו את שחר. ואז נעמה ומרינה יעיפו את יעל. ואז מרינה תראה כדור טניס צף באופק ותשחה לשם. בגמר: נועם, נעמה ויוחדן פאולוס התשיעי. אני חושב שנעמה תיקח, ד"א.
 
הו דן דן דן...

נכון שבפרומו הן מדברות על הדחתו, וכך גם בתוך הפרק עצמו. אבל עם ניסתכל על הבנים (או הפנים) למשל של דן ניתן לראותו עם זקן עבות וכאן אמר שחסינות היא בסטרייקים אחד אחרי השני, ואילו בפרק שהבנות מדברות על הדחה, הדיבור על הדחה היה לפני העמודים, ועל העמודים הן מדברות על בגידה של דן. הזקן על ה"דן" שנמצא על העמודים דליל וקצר יותר מה"דן" שמדבר על הסטרייקים בחסינות. אני חושב שההפקה חותכת קטעים מכל מיני תקופות ומציגה אותם לנו בכדי ליצור את המתח ושנעקב אחרי הסידרה. לכן ביום שבת דן כנראה עוד לא הולך ונועם כן.
 

ailag

New member
בקשר ליום שבת, דן ונועם (ניחוש זה ספוילר?)

בטח אמרו את זה כבר. בגלל שיש עוד אתגר אי המתים ורק בסוף הפרק אמורה להיות הדחה, אני משערת שמה שיקרה זה שנועם יחזור לטאיינו. ככה יהיה לנו "נועם נגד דן" ועדיין הכללים ישמרו. אלא אם, ההפקה.
 

deathly hallows

New member
יו אתם כולם כל כך תמימים

תקשיבו, דן לא יודח תפנימו את זה וממש לא בגלל התערבות ההפקה - שבט ג'יבארו קודם כל ייצמד לברית המקורית- אני בטוחה ששחר לא תזכה בחסינות והיא זו שתודח מחר... מרינה ונעמה לא יצביעו לדן . אם כבר התערבות ההפקה היא בעריכה בלבד -הם אספו את כל הדברים נגד דן שאי פעם נעמה ומרינה אמרו, וגרמו לכם להרגיש שהוא יודח כי רוצים להדיח אותו- אבל זה רק טריק של עריכה תפנימו את זה כבר. איך לא שמתם לב שכל פעם שהעריכה של הפרק גורמת לקהל לחשוב שמאה אחוז X מודח - זה אף פעם לא קורה.
 
למעלה