סקר חדש: פלופי - כן או לא

DDN

New member
יש לי אחד כזה. לא יודע למה

שכנעו אותי בחנות, זה רק עוד 50 שקלים, תוסיף, אף פעם לא יודע מתי תצטרך אותו. GHOST אני עושה מCD BOOT אני עושה מCD קבצים אני מעביר על DOK ודרך הג'ימייל.
 
../images/Emo6.gifעידן ועידנים ששכחתי מהפלופי

מי בכלל צריך אותם..פרט לשימור הביוס אם בכלל..
 

amni

New member
אם אין BOOT מתוך ה- IDE או USB

הפלופי הוא אלטרנטיבה הכי הגיונית כדי לאתר באופן ראשוני תקלת חומרה. לוח האם שלי (ישן) אינו כולל BOOT מתוך USB (לפחות ב= FIRMWARE המקורי איתו אני עובד), לכן אם אין BOOT מה- IDE (דיסקים קשיחים, כונני תקליטורים) אין לי שום גישה למחשב חוץ מגישה של הפלופי. כמו כן כאשר המחשב קורס מסיבות חומרה שקשה לזהות התקנת חומרה מחדש מתחילה בקונפיגורציה הכי מינימלית שאני יכול, והכי מינימלית כוללת את הפלופי ללא כוננים אחרים.
 
אז מה דעתך לשדרג ללוח חדש?

רעיון שמקפיץ אותך מדרגה ולא תצטרך את כל "המרובעים הקטנים"
 

nisso167

Member
מנהל
מה הבעייה, שתיצור לעצמך --

תקליטור איתחול? לי יש תקליטור איתחול של חלונות 98. תקליטור איתחול עם תוכנת גואוסט. ויש את תקליטור האיתחול של Bart's Pe. עכשיו, חוץ מהרעיון הדבילי של התקנת הדרייבר של ה-SATA, (שאגב, גם אותו אפשר למזג עם תקליטוק ההתקנה של מערכת ההפעלה.) למה בדיוק אני צריך את הפלופי? ואני לא מתכוון למחשבי פנטיום ישנים, ואשר לא יודעים לעלות דרך ה-CD ROM?
 

amni

New member
יש לי תקליטורי איתחול

WINDOWS98 , DOS, LINUX בעיות שניתקלתי בהן הן תקלות חומרה שקשה לאתר את הסיבה שגורמת להן. במקרה זה BOOT מהפלופי כאשר כל הכוננים האחרים מנותקים (וגם רוב הכרטיסים מנותקים) עוזר לזהות את הבעיה.
 

nisso167

Member
מנהל
למה אתה צריך את הבוט?

אם אין לך פוסט, לא תקבל בוט. ואם בוט, לטעמי, עדיפה מדיה אמינה יותר מהפלופי. אם כל ההתקנים מנותקים? עלה עם מקלדת, כרטיס מסך וCD, ועבוד איך שאתה רוצה. לדעתי, את כל כלי הדיאגנוסטיקה והתיקון, אפשר לצרוב על ה-CD, כולל עידכון ביוס. ובמקום לחבר פלופי, אפשר לחבר CD לבד. לדעתי החיבור והמדיה, אמינים יותר מהחיבור והמדיה של הפלופי.
 

xroeeh

New member
גם פנטיום 200 יודע לעשות boot מ cd

זה יותר תלוי בלוח, הלוחות שיצאו בסוף השיווק של הפנטיום 200 ידעו לעשות boot מ CD. רועי
 

xslf

New member
../images/Emo45.gif בשני המחשבים העיקריים

איתם אני עובדת (נייח ונייד) אין בכלל כונן פלופי. גם כשהיה לי מחשב עם כונן פלופי, עברו לפחות שש שנים מאז שהשתמשתי באחד כזה. לכל עניני התחזוקה/שחזור מאוד נוח LiveCD של לינוקס. להעברת קבצים: רשת/CD או DOK.
 

פוֹלי

New member
בשימוש ממשי אצלי, לפחות פעם בשבוע

אין כמו ghost על פלופי. אין כמו קבצי cfg של ghost על פלופי. אין כמו rescue disk בשליף. לא שאין פיתרון ב CD למה שרשמתי, אבל כוחו של ההרגל משפיע.
 

nisso167

Member
מנהל
כירכרה בשעות בין ערביים -- גם אחלה!

רואים יופי את הנוף. זה בתנאי שהמטרה היא, טיול רומנטי...
 
למעלה