ממש לא תמשיך לשגע זה שיגעון חיובי
ממש לא תמשיך לשגע זה שיגעון חיובי==38==
אני משגע אתכם, הא?
ממש לא תמשיך לשגע זה שיגעון חיובי==38==
אני משגע אתכם, הא?
==39==החלפת חוגונים - התמונות!
טוב. הבטחתי והבטחתי, דחיתי ודחיתי... ועכשיו הגיע הזמן! כידוע - רוחב המסילה הסטנדרטית הנהוג ברוב העולם הוא 1435 מ"מ. ברוב מדינות מזרח אירופה רוחב המסילה הוא 1520 מ"מ. הסיבה להבדל בן 8.5 הסנטימטרים היא כזאת: לקראת פרוץ מלחמת העולם הראשונה, חשש הצאר הרוסי מהתקדמות מהירה מדי של הכוחות הגרמניים ע"ג רכבות אל תוך שטחה של רוסיה ולכן הורה לשנות את רוחב המסילות. על כך יש גם בדיחה ידועה אבל זה לפעם אחרת...כתוצאה מאותה החלטה היסטורית - לכל הרכבות החוצות את הגבול בין אוקראינה לפולין נאלצים להחליף את חוגוני הקרונות. למה רק הקרונות, אתם שואלים? כי הקטרים לא ממשיכים עם הרכבת. הקטרים האוקראינים נשארים בבית ואילו בהמשך הדרך גוררים את הקרונות הקטרים הפולניים. תהליך ההחלפה לא אורך יותר מ-10 דקות לכל קרון. את התמונות שתראו עכשיו צילמתי רק בהלוך. בחזור - ההחלפה התבצעה בלילה. ונעבור לתמונות!
==40==החלפת חוגונים - התמונות!
טוב. הבטחתי והבטחתי, דחיתי ודחיתי... ועכשיו הגיע הזמן! כידוע - רוחב המסילה הסטנדרטית הנהוג ברוב העולם הוא 1435 מ"מ. ברוב מדינות מזרח אירופה רוחב המסילה הוא 1520 מ"מ. הסיבה להבדל בן 8.5 הסנטימטרים היא כזאת: לקראת פרוץ מלחמת העולם הראשונה, חשש הצאר הרוסי מהתקדמות מהירה מדי של הכוחות הגרמניים ע"ג רכבות אל תוך שטחה של רוסיה ולכן הורה לשנות את רוחב המסילות. על כך יש גם בדיחה ידועה אבל זה לפעם אחרת...כתוצאה מאותה החלטה היסטורית - לכל הרכבות החוצות את הגבול בין אוקראינה לפולין נאלצים להחליף את חוגוני הקרונות. למה רק הקרונות, אתם שואלים? כי הקטרים לא ממשיכים עם הרכבת. הקטרים האוקראינים נשארים בבית ואילו בהמשך הדרך גוררים את הקרונות הקטרים הפולניים. תהליך ההחלפה לא אורך יותר מ-10 דקות לכל קרון. את התמונות שתראו עכשיו צילמתי רק בהלוך. בחזור - ההחלפה התבצעה בלילה. ונעבור לתמונות!
==41==החלפת חוגונים - התמונות!
טוב. הבטחתי והבטחתי, דחיתי ודחיתי... ועכשיו הגיע הזמן! כידוע - רוחב המסילה הסטנדרטית הנהוג ברוב העולם הוא 1435 מ"מ. ברוב מדינות מזרח אירופה רוחב המסילה הוא 1520 מ"מ. הסיבה להבדל בן 8.5 הסנטימטרים היא כזאת: לקראת פרוץ מלחמת העולם הראשונה, חשש הצאר הרוסי מהתקדמות מהירה מדי של הכוחות הגרמניים ע"ג רכבות אל תוך שטחה של רוסיה ולכן הורה לשנות את רוחב המסילות. על כך יש גם בדיחה ידועה אבל זה לפעם אחרת...כתוצאה מאותה החלטה היסטורית - לכל הרכבות החוצות את הגבול בין אוקראינה לפולין נאלצים להחליף את חוגוני הקרונות. למה רק הקרונות, אתם שואלים? כי הקטרים לא ממשיכים עם הרכבת. הקטרים האוקראינים נשארים בבית ואילו בהמשך הדרך גוררים את הקרונות הקטרים הפולניים. תהליך ההחלפה לא אורך יותר מ-10 דקות לכל קרון. את התמונות שתראו עכשיו צילמתי רק בהלוך. בחזור - ההחלפה התבצעה בלילה. ונעבור לתמונות!
נראה כמו חומר ל-RailPictures!==41==
כל מילה מיותרת.
יגיע גם לשם בעז"ה.נראה כמו חומר ל-RailPictures!
אכן, תמונה פנטסטית!==41==
כל מילה מיותרת.
בהחלט לא!אכן, תמונה פנטסטית!
פטה מורגנה אמיתית. האם יש רק מתקן אחד כזה במקום? זה נראה כמו צואר בקבוק רציני בתנועת רכבות בין מדינות.
איזו מתרוממת !==41==
כל מילה מיותרת.
==42==החלפת חוגונים - התמונות!
טוב. הבטחתי והבטחתי, דחיתי ודחיתי... ועכשיו הגיע הזמן! כידוע - רוחב המסילה הסטנדרטית הנהוג ברוב העולם הוא 1435 מ"מ. ברוב מדינות מזרח אירופה רוחב המסילה הוא 1520 מ"מ. הסיבה להבדל בן 8.5 הסנטימטרים היא כזאת: לקראת פרוץ מלחמת העולם הראשונה, חשש הצאר הרוסי מהתקדמות מהירה מדי של הכוחות הגרמניים ע"ג רכבות אל תוך שטחה של רוסיה ולכן הורה לשנות את רוחב המסילות. על כך יש גם בדיחה ידועה אבל זה לפעם אחרת...כתוצאה מאותה החלטה היסטורית - לכל הרכבות החוצות את הגבול בין אוקראינה לפולין נאלצים להחליף את חוגוני הקרונות. למה רק הקרונות, אתם שואלים? כי הקטרים לא ממשיכים עם הרכבת. הקטרים האוקראינים נשארים בבית ואילו בהמשך הדרך גוררים את הקרונות הקטרים הפולניים. תהליך ההחלפה לא אורך יותר מ-10 דקות לכל קרון. את התמונות שתראו עכשיו צילמתי רק בהלוך. בחזור - ההחלפה התבצעה בלילה. ונעבור לתמונות!
==43==החלפת חוגונים - התמונות!
טוב. הבטחתי והבטחתי, דחיתי ודחיתי... ועכשיו הגיע הזמן! כידוע - רוחב המסילה הסטנדרטית הנהוג ברוב העולם הוא 1435 מ"מ. ברוב מדינות מזרח אירופה רוחב המסילה הוא 1520 מ"מ. הסיבה להבדל בן 8.5 הסנטימטרים היא כזאת: לקראת פרוץ מלחמת העולם הראשונה, חשש הצאר הרוסי מהתקדמות מהירה מדי של הכוחות הגרמניים ע"ג רכבות אל תוך שטחה של רוסיה ולכן הורה לשנות את רוחב המסילות. על כך יש גם בדיחה ידועה אבל זה לפעם אחרת...כתוצאה מאותה החלטה היסטורית - לכל הרכבות החוצות את הגבול בין אוקראינה לפולין נאלצים להחליף את חוגוני הקרונות. למה רק הקרונות, אתם שואלים? כי הקטרים לא ממשיכים עם הרכבת. הקטרים האוקראינים נשארים בבית ואילו בהמשך הדרך גוררים את הקרונות הקטרים הפולניים. תהליך ההחלפה לא אורך יותר מ-10 דקות לכל קרון. את התמונות שתראו עכשיו צילמתי רק בהלוך. בחזור - ההחלפה התבצעה בלילה. ונעבור לתמונות!
==44==החלפת חוגונים - התמונות!
טוב. הבטחתי והבטחתי, דחיתי ודחיתי... ועכשיו הגיע הזמן! כידוע - רוחב המסילה הסטנדרטית הנהוג ברוב העולם הוא 1435 מ"מ. ברוב מדינות מזרח אירופה רוחב המסילה הוא 1520 מ"מ. הסיבה להבדל בן 8.5 הסנטימטרים היא כזאת: לקראת פרוץ מלחמת העולם הראשונה, חשש הצאר הרוסי מהתקדמות מהירה מדי של הכוחות הגרמניים ע"ג רכבות אל תוך שטחה של רוסיה ולכן הורה לשנות את רוחב המסילות. על כך יש גם בדיחה ידועה אבל זה לפעם אחרת...כתוצאה מאותה החלטה היסטורית - לכל הרכבות החוצות את הגבול בין אוקראינה לפולין נאלצים להחליף את חוגוני הקרונות. למה רק הקרונות, אתם שואלים? כי הקטרים לא ממשיכים עם הרכבת. הקטרים האוקראינים נשארים בבית ואילו בהמשך הדרך גוררים את הקרונות הקטרים הפולניים. תהליך ההחלפה לא אורך יותר מ-10 דקות לכל קרון. את התמונות שתראו עכשיו צילמתי רק בהלוך. בחזור - ההחלפה התבצעה בלילה. ונעבור לתמונות!
==45==החלפת חוגונים - התמונות!
טוב. הבטחתי והבטחתי, דחיתי ודחיתי... ועכשיו הגיע הזמן! כידוע - רוחב המסילה הסטנדרטית הנהוג ברוב העולם הוא 1435 מ"מ. ברוב מדינות מזרח אירופה רוחב המסילה הוא 1520 מ"מ. הסיבה להבדל בן 8.5 הסנטימטרים היא כזאת: לקראת פרוץ מלחמת העולם הראשונה, חשש הצאר הרוסי מהתקדמות מהירה מדי של הכוחות הגרמניים ע"ג רכבות אל תוך שטחה של רוסיה ולכן הורה לשנות את רוחב המסילות. על כך יש גם בדיחה ידועה אבל זה לפעם אחרת...כתוצאה מאותה החלטה היסטורית - לכל הרכבות החוצות את הגבול בין אוקראינה לפולין נאלצים להחליף את חוגוני הקרונות. למה רק הקרונות, אתם שואלים? כי הקטרים לא ממשיכים עם הרכבת. הקטרים האוקראינים נשארים בבית ואילו בהמשך הדרך גוררים את הקרונות הקטרים הפולניים. תהליך ההחלפה לא אורך יותר מ-10 דקות לכל קרון. את התמונות שתראו עכשיו צילמתי רק בהלוך. בחזור - ההחלפה התבצעה בלילה. ונעבור לתמונות!
==46==החלפת חוגונים - התמונות!
טוב. הבטחתי והבטחתי, דחיתי ודחיתי... ועכשיו הגיע הזמן! כידוע - רוחב המסילה הסטנדרטית הנהוג ברוב העולם הוא 1435 מ"מ. ברוב מדינות מזרח אירופה רוחב המסילה הוא 1520 מ"מ. הסיבה להבדל בן 8.5 הסנטימטרים היא כזאת: לקראת פרוץ מלחמת העולם הראשונה, חשש הצאר הרוסי מהתקדמות מהירה מדי של הכוחות הגרמניים ע"ג רכבות אל תוך שטחה של רוסיה ולכן הורה לשנות את רוחב המסילות. על כך יש גם בדיחה ידועה אבל זה לפעם אחרת...כתוצאה מאותה החלטה היסטורית - לכל הרכבות החוצות את הגבול בין אוקראינה לפולין נאלצים להחליף את חוגוני הקרונות. למה רק הקרונות, אתם שואלים? כי הקטרים לא ממשיכים עם הרכבת. הקטרים האוקראינים נשארים בבית ואילו בהמשך הדרך גוררים את הקרונות הקטרים הפולניים. תהליך ההחלפה לא אורך יותר מ-10 דקות לכל קרון. את התמונות שתראו עכשיו צילמתי רק בהלוך. בחזור - ההחלפה התבצעה בלילה. ונעבור לתמונות!
==47==החלפת חוגונים - התמונות!
טוב. הבטחתי והבטחתי, דחיתי ודחיתי... ועכשיו הגיע הזמן! כידוע - רוחב המסילה הסטנדרטית הנהוג ברוב העולם הוא 1435 מ"מ. ברוב מדינות מזרח אירופה רוחב המסילה הוא 1520 מ"מ. הסיבה להבדל בן 8.5 הסנטימטרים היא כזאת: לקראת פרוץ מלחמת העולם הראשונה, חשש הצאר הרוסי מהתקדמות מהירה מדי של הכוחות הגרמניים ע"ג רכבות אל תוך שטחה של רוסיה ולכן הורה לשנות את רוחב המסילות. על כך יש גם בדיחה ידועה אבל זה לפעם אחרת...כתוצאה מאותה החלטה היסטורית - לכל הרכבות החוצות את הגבול בין אוקראינה לפולין נאלצים להחליף את חוגוני הקרונות. למה רק הקרונות, אתם שואלים? כי הקטרים לא ממשיכים עם הרכבת. הקטרים האוקראינים נשארים בבית ואילו בהמשך הדרך גוררים את הקרונות הקטרים הפולניים. תהליך ההחלפה לא אורך יותר מ-10 דקות לכל קרון. את התמונות שתראו עכשיו צילמתי רק בהלוך. בחזור - ההחלפה התבצעה בלילה. ונעבור לתמונות!
==48==החלפת חוגונים - התמונות!
טוב. הבטחתי והבטחתי, דחיתי ודחיתי... ועכשיו הגיע הזמן! כידוע - רוחב המסילה הסטנדרטית הנהוג ברוב העולם הוא 1435 מ"מ. ברוב מדינות מזרח אירופה רוחב המסילה הוא 1520 מ"מ. הסיבה להבדל בן 8.5 הסנטימטרים היא כזאת: לקראת פרוץ מלחמת העולם הראשונה, חשש הצאר הרוסי מהתקדמות מהירה מדי של הכוחות הגרמניים ע"ג רכבות אל תוך שטחה של רוסיה ולכן הורה לשנות את רוחב המסילות. על כך יש גם בדיחה ידועה אבל זה לפעם אחרת...כתוצאה מאותה החלטה היסטורית - לכל הרכבות החוצות את הגבול בין אוקראינה לפולין נאלצים להחליף את חוגוני הקרונות. למה רק הקרונות, אתם שואלים? כי הקטרים לא ממשיכים עם הרכבת. הקטרים האוקראינים נשארים בבית ואילו בהמשך הדרך גוררים את הקרונות הקטרים הפולניים. תהליך ההחלפה לא אורך יותר מ-10 דקות לכל קרון. את התמונות שתראו עכשיו צילמתי רק בהלוך. בחזור - ההחלפה התבצעה בלילה. ונעבור לתמונות!
==49==החלפת חוגונים - התמונות!
טוב. הבטחתי והבטחתי, דחיתי ודחיתי... ועכשיו הגיע הזמן! כידוע - רוחב המסילה הסטנדרטית הנהוג ברוב העולם הוא 1435 מ"מ. ברוב מדינות מזרח אירופה רוחב המסילה הוא 1520 מ"מ. הסיבה להבדל בן 8.5 הסנטימטרים היא כזאת: לקראת פרוץ מלחמת העולם הראשונה, חשש הצאר הרוסי מהתקדמות מהירה מדי של הכוחות הגרמניים ע"ג רכבות אל תוך שטחה של רוסיה ולכן הורה לשנות את רוחב המסילות. על כך יש גם בדיחה ידועה אבל זה לפעם אחרת...כתוצאה מאותה החלטה היסטורית - לכל הרכבות החוצות את הגבול בין אוקראינה לפולין נאלצים להחליף את חוגוני הקרונות. למה רק הקרונות, אתם שואלים? כי הקטרים לא ממשיכים עם הרכבת. הקטרים האוקראינים נשארים בבית ואילו בהמשך הדרך גוררים את הקרונות הקטרים הפולניים. תהליך ההחלפה לא אורך יותר מ-10 דקות לכל קרון. את התמונות שתראו עכשיו צילמתי רק בהלוך. בחזור - ההחלפה התבצעה בלילה. ונעבור לתמונות!
==50==החלפת חוגונים - התמונות!
טוב. הבטחתי והבטחתי, דחיתי ודחיתי... ועכשיו הגיע הזמן! כידוע - רוחב המסילה הסטנדרטית הנהוג ברוב העולם הוא 1435 מ"מ. ברוב מדינות מזרח אירופה רוחב המסילה הוא 1520 מ"מ. הסיבה להבדל בן 8.5 הסנטימטרים היא כזאת: לקראת פרוץ מלחמת העולם הראשונה, חשש הצאר הרוסי מהתקדמות מהירה מדי של הכוחות הגרמניים ע"ג רכבות אל תוך שטחה של רוסיה ולכן הורה לשנות את רוחב המסילות. על כך יש גם בדיחה ידועה אבל זה לפעם אחרת...כתוצאה מאותה החלטה היסטורית - לכל הרכבות החוצות את הגבול בין אוקראינה לפולין נאלצים להחליף את חוגוני הקרונות. למה רק הקרונות, אתם שואלים? כי הקטרים לא ממשיכים עם הרכבת. הקטרים האוקראינים נשארים בבית ואילו בהמשך הדרך גוררים את הקרונות הקטרים הפולניים. תהליך ההחלפה לא אורך יותר מ-10 דקות לכל קרון. את התמונות שתראו עכשיו צילמתי רק בהלוך. בחזור - ההחלפה התבצעה בלילה. ונעבור לתמונות!
==51==החלפת חוגונים - התמונות!
טוב. הבטחתי והבטחתי, דחיתי ודחיתי... ועכשיו הגיע הזמן! כידוע - רוחב המסילה הסטנדרטית הנהוג ברוב העולם הוא 1435 מ"מ. ברוב מדינות מזרח אירופה רוחב המסילה הוא 1520 מ"מ. הסיבה להבדל בן 8.5 הסנטימטרים היא כזאת: לקראת פרוץ מלחמת העולם הראשונה, חשש הצאר הרוסי מהתקדמות מהירה מדי של הכוחות הגרמניים ע"ג רכבות אל תוך שטחה של רוסיה ולכן הורה לשנות את רוחב המסילות. על כך יש גם בדיחה ידועה אבל זה לפעם אחרת...כתוצאה מאותה החלטה היסטורית - לכל הרכבות החוצות את הגבול בין אוקראינה לפולין נאלצים להחליף את חוגוני הקרונות. למה רק הקרונות, אתם שואלים? כי הקטרים לא ממשיכים עם הרכבת. הקטרים האוקראינים נשארים בבית ואילו בהמשך הדרך גוררים את הקרונות הקטרים הפולניים. תהליך ההחלפה לא אורך יותר מ-10 דקות לכל קרון. את התמונות שתראו עכשיו צילמתי רק בהלוך. בחזור - ההחלפה התבצעה בלילה. ונעבור לתמונות!
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.