החלפת חוגונים - התמונות!

מצב
הנושא נעול.

davidfainshtein

Member
מנהל
==39==

החלפת חוגונים - התמונות!
טוב. הבטחתי והבטחתי, דחיתי ודחיתי... ועכשיו הגיע הזמן! כידוע - רוחב המסילה הסטנדרטית הנהוג ברוב העולם הוא 1435 מ"מ. ברוב מדינות מזרח אירופה רוחב המסילה הוא 1520 מ"מ. הסיבה להבדל בן 8.5 הסנטימטרים היא כזאת: לקראת פרוץ מלחמת העולם הראשונה, חשש הצאר הרוסי מהתקדמות מהירה מדי של הכוחות הגרמניים ע"ג רכבות אל תוך שטחה של רוסיה ולכן הורה לשנות את רוחב המסילות. על כך יש גם בדיחה ידועה אבל זה לפעם אחרת...
כתוצאה מאותה החלטה היסטורית - לכל הרכבות החוצות את הגבול בין אוקראינה לפולין נאלצים להחליף את חוגוני הקרונות. למה רק הקרונות, אתם שואלים? כי הקטרים לא ממשיכים עם הרכבת. הקטרים האוקראינים נשארים בבית ואילו בהמשך הדרך גוררים את הקרונות הקטרים הפולניים. תהליך ההחלפה לא אורך יותר מ-10 דקות לכל קרון. את התמונות שתראו עכשיו צילמתי רק בהלוך. בחזור - ההחלפה התבצעה בלילה. ונעבור לתמונות!
==39==
טוב טוב הנה: בלי ידיים נה-נה-נה-נה-נה-נה...
 

davidfainshtein

Member
מנהל
==40==

החלפת חוגונים - התמונות!
טוב. הבטחתי והבטחתי, דחיתי ודחיתי... ועכשיו הגיע הזמן! כידוע - רוחב המסילה הסטנדרטית הנהוג ברוב העולם הוא 1435 מ"מ. ברוב מדינות מזרח אירופה רוחב המסילה הוא 1520 מ"מ. הסיבה להבדל בן 8.5 הסנטימטרים היא כזאת: לקראת פרוץ מלחמת העולם הראשונה, חשש הצאר הרוסי מהתקדמות מהירה מדי של הכוחות הגרמניים ע"ג רכבות אל תוך שטחה של רוסיה ולכן הורה לשנות את רוחב המסילות. על כך יש גם בדיחה ידועה אבל זה לפעם אחרת...
כתוצאה מאותה החלטה היסטורית - לכל הרכבות החוצות את הגבול בין אוקראינה לפולין נאלצים להחליף את חוגוני הקרונות. למה רק הקרונות, אתם שואלים? כי הקטרים לא ממשיכים עם הרכבת. הקטרים האוקראינים נשארים בבית ואילו בהמשך הדרך גוררים את הקרונות הקטרים הפולניים. תהליך ההחלפה לא אורך יותר מ-10 דקות לכל קרון. את התמונות שתראו עכשיו צילמתי רק בהלוך. בחזור - ההחלפה התבצעה בלילה. ונעבור לתמונות!
==40==
באוויר
 

davidfainshtein

Member
מנהל
==41==

החלפת חוגונים - התמונות!
טוב. הבטחתי והבטחתי, דחיתי ודחיתי... ועכשיו הגיע הזמן! כידוע - רוחב המסילה הסטנדרטית הנהוג ברוב העולם הוא 1435 מ"מ. ברוב מדינות מזרח אירופה רוחב המסילה הוא 1520 מ"מ. הסיבה להבדל בן 8.5 הסנטימטרים היא כזאת: לקראת פרוץ מלחמת העולם הראשונה, חשש הצאר הרוסי מהתקדמות מהירה מדי של הכוחות הגרמניים ע"ג רכבות אל תוך שטחה של רוסיה ולכן הורה לשנות את רוחב המסילות. על כך יש גם בדיחה ידועה אבל זה לפעם אחרת...
כתוצאה מאותה החלטה היסטורית - לכל הרכבות החוצות את הגבול בין אוקראינה לפולין נאלצים להחליף את חוגוני הקרונות. למה רק הקרונות, אתם שואלים? כי הקטרים לא ממשיכים עם הרכבת. הקטרים האוקראינים נשארים בבית ואילו בהמשך הדרך גוררים את הקרונות הקטרים הפולניים. תהליך ההחלפה לא אורך יותר מ-10 דקות לכל קרון. את התמונות שתראו עכשיו צילמתי רק בהלוך. בחזור - ההחלפה התבצעה בלילה. ונעבור לתמונות!
==41==
כל מילה מיותרת.
 

davidfainshtein

Member
מנהל
בהחלט לא!

אכן, תמונה פנטסטית!
פטה מורגנה אמיתית. האם יש רק מתקן אחד כזה במקום? זה נראה כמו צואר בקבוק רציני בתנועת רכבות בין מדינות.
בהחלט לא!
זו תחנה גדולה מאוד ויש מתקנים רבים כאלה. אני חוזר ואומר - לעיניים ישראליות זה אולי נראה מוזר - אבל תאמינו לי - זה עובד מצוין. התנועה זורמת ביעילות ובמהירות. המערכת הזאת מתפקדת כבר קרוב למאה שנה! וכמו שאמרתי - זה משמש יותר רכבות משא מאשר רכבות נוסעים.
 

davidfainshtein

Member
מנהל
==42==

החלפת חוגונים - התמונות!
טוב. הבטחתי והבטחתי, דחיתי ודחיתי... ועכשיו הגיע הזמן! כידוע - רוחב המסילה הסטנדרטית הנהוג ברוב העולם הוא 1435 מ"מ. ברוב מדינות מזרח אירופה רוחב המסילה הוא 1520 מ"מ. הסיבה להבדל בן 8.5 הסנטימטרים היא כזאת: לקראת פרוץ מלחמת העולם הראשונה, חשש הצאר הרוסי מהתקדמות מהירה מדי של הכוחות הגרמניים ע"ג רכבות אל תוך שטחה של רוסיה ולכן הורה לשנות את רוחב המסילות. על כך יש גם בדיחה ידועה אבל זה לפעם אחרת...
כתוצאה מאותה החלטה היסטורית - לכל הרכבות החוצות את הגבול בין אוקראינה לפולין נאלצים להחליף את חוגוני הקרונות. למה רק הקרונות, אתם שואלים? כי הקטרים לא ממשיכים עם הרכבת. הקטרים האוקראינים נשארים בבית ואילו בהמשך הדרך גוררים את הקרונות הקטרים הפולניים. תהליך ההחלפה לא אורך יותר מ-10 דקות לכל קרון. את התמונות שתראו עכשיו צילמתי רק בהלוך. בחזור - ההחלפה התבצעה בלילה. ונעבור לתמונות!
==42==
מגלגלים את החדשים פנימה.
 

davidfainshtein

Member
מנהל
==43==

החלפת חוגונים - התמונות!
טוב. הבטחתי והבטחתי, דחיתי ודחיתי... ועכשיו הגיע הזמן! כידוע - רוחב המסילה הסטנדרטית הנהוג ברוב העולם הוא 1435 מ"מ. ברוב מדינות מזרח אירופה רוחב המסילה הוא 1520 מ"מ. הסיבה להבדל בן 8.5 הסנטימטרים היא כזאת: לקראת פרוץ מלחמת העולם הראשונה, חשש הצאר הרוסי מהתקדמות מהירה מדי של הכוחות הגרמניים ע"ג רכבות אל תוך שטחה של רוסיה ולכן הורה לשנות את רוחב המסילות. על כך יש גם בדיחה ידועה אבל זה לפעם אחרת...
כתוצאה מאותה החלטה היסטורית - לכל הרכבות החוצות את הגבול בין אוקראינה לפולין נאלצים להחליף את חוגוני הקרונות. למה רק הקרונות, אתם שואלים? כי הקטרים לא ממשיכים עם הרכבת. הקטרים האוקראינים נשארים בבית ואילו בהמשך הדרך גוררים את הקרונות הקטרים הפולניים. תהליך ההחלפה לא אורך יותר מ-10 דקות לכל קרון. את התמונות שתראו עכשיו צילמתי רק בהלוך. בחזור - ההחלפה התבצעה בלילה. ונעבור לתמונות!
==43==
 

davidfainshtein

Member
מנהל
==44==

החלפת חוגונים - התמונות!
טוב. הבטחתי והבטחתי, דחיתי ודחיתי... ועכשיו הגיע הזמן! כידוע - רוחב המסילה הסטנדרטית הנהוג ברוב העולם הוא 1435 מ"מ. ברוב מדינות מזרח אירופה רוחב המסילה הוא 1520 מ"מ. הסיבה להבדל בן 8.5 הסנטימטרים היא כזאת: לקראת פרוץ מלחמת העולם הראשונה, חשש הצאר הרוסי מהתקדמות מהירה מדי של הכוחות הגרמניים ע"ג רכבות אל תוך שטחה של רוסיה ולכן הורה לשנות את רוחב המסילות. על כך יש גם בדיחה ידועה אבל זה לפעם אחרת...
כתוצאה מאותה החלטה היסטורית - לכל הרכבות החוצות את הגבול בין אוקראינה לפולין נאלצים להחליף את חוגוני הקרונות. למה רק הקרונות, אתם שואלים? כי הקטרים לא ממשיכים עם הרכבת. הקטרים האוקראינים נשארים בבית ואילו בהמשך הדרך גוררים את הקרונות הקטרים הפולניים. תהליך ההחלפה לא אורך יותר מ-10 דקות לכל קרון. את התמונות שתראו עכשיו צילמתי רק בהלוך. בחזור - ההחלפה התבצעה בלילה. ונעבור לתמונות!
==44==
 

davidfainshtein

Member
מנהל
==45==

החלפת חוגונים - התמונות!
טוב. הבטחתי והבטחתי, דחיתי ודחיתי... ועכשיו הגיע הזמן! כידוע - רוחב המסילה הסטנדרטית הנהוג ברוב העולם הוא 1435 מ"מ. ברוב מדינות מזרח אירופה רוחב המסילה הוא 1520 מ"מ. הסיבה להבדל בן 8.5 הסנטימטרים היא כזאת: לקראת פרוץ מלחמת העולם הראשונה, חשש הצאר הרוסי מהתקדמות מהירה מדי של הכוחות הגרמניים ע"ג רכבות אל תוך שטחה של רוסיה ולכן הורה לשנות את רוחב המסילות. על כך יש גם בדיחה ידועה אבל זה לפעם אחרת...
כתוצאה מאותה החלטה היסטורית - לכל הרכבות החוצות את הגבול בין אוקראינה לפולין נאלצים להחליף את חוגוני הקרונות. למה רק הקרונות, אתם שואלים? כי הקטרים לא ממשיכים עם הרכבת. הקטרים האוקראינים נשארים בבית ואילו בהמשך הדרך גוררים את הקרונות הקטרים הפולניים. תהליך ההחלפה לא אורך יותר מ-10 דקות לכל קרון. את התמונות שתראו עכשיו צילמתי רק בהלוך. בחזור - ההחלפה התבצעה בלילה. ונעבור לתמונות!
==45==
החוגון השני מגיע למקומו הראוי...
 

davidfainshtein

Member
מנהל
==46==

החלפת חוגונים - התמונות!
טוב. הבטחתי והבטחתי, דחיתי ודחיתי... ועכשיו הגיע הזמן! כידוע - רוחב המסילה הסטנדרטית הנהוג ברוב העולם הוא 1435 מ"מ. ברוב מדינות מזרח אירופה רוחב המסילה הוא 1520 מ"מ. הסיבה להבדל בן 8.5 הסנטימטרים היא כזאת: לקראת פרוץ מלחמת העולם הראשונה, חשש הצאר הרוסי מהתקדמות מהירה מדי של הכוחות הגרמניים ע"ג רכבות אל תוך שטחה של רוסיה ולכן הורה לשנות את רוחב המסילות. על כך יש גם בדיחה ידועה אבל זה לפעם אחרת...
כתוצאה מאותה החלטה היסטורית - לכל הרכבות החוצות את הגבול בין אוקראינה לפולין נאלצים להחליף את חוגוני הקרונות. למה רק הקרונות, אתם שואלים? כי הקטרים לא ממשיכים עם הרכבת. הקטרים האוקראינים נשארים בבית ואילו בהמשך הדרך גוררים את הקרונות הקטרים הפולניים. תהליך ההחלפה לא אורך יותר מ-10 דקות לכל קרון. את התמונות שתראו עכשיו צילמתי רק בהלוך. בחזור - ההחלפה התבצעה בלילה. ונעבור לתמונות!
==46==
בודקים שהכל טיפ טופ
 

davidfainshtein

Member
מנהל
==47==

החלפת חוגונים - התמונות!
טוב. הבטחתי והבטחתי, דחיתי ודחיתי... ועכשיו הגיע הזמן! כידוע - רוחב המסילה הסטנדרטית הנהוג ברוב העולם הוא 1435 מ"מ. ברוב מדינות מזרח אירופה רוחב המסילה הוא 1520 מ"מ. הסיבה להבדל בן 8.5 הסנטימטרים היא כזאת: לקראת פרוץ מלחמת העולם הראשונה, חשש הצאר הרוסי מהתקדמות מהירה מדי של הכוחות הגרמניים ע"ג רכבות אל תוך שטחה של רוסיה ולכן הורה לשנות את רוחב המסילות. על כך יש גם בדיחה ידועה אבל זה לפעם אחרת...
כתוצאה מאותה החלטה היסטורית - לכל הרכבות החוצות את הגבול בין אוקראינה לפולין נאלצים להחליף את חוגוני הקרונות. למה רק הקרונות, אתם שואלים? כי הקטרים לא ממשיכים עם הרכבת. הקטרים האוקראינים נשארים בבית ואילו בהמשך הדרך גוררים את הקרונות הקטרים הפולניים. תהליך ההחלפה לא אורך יותר מ-10 דקות לכל קרון. את התמונות שתראו עכשיו צילמתי רק בהלוך. בחזור - ההחלפה התבצעה בלילה. ונעבור לתמונות!
==47==
מיודעינו נכנס שוב אל מתחת לקרון ומתחילים להוריד.
 

davidfainshtein

Member
מנהל
==48==

החלפת חוגונים - התמונות!
טוב. הבטחתי והבטחתי, דחיתי ודחיתי... ועכשיו הגיע הזמן! כידוע - רוחב המסילה הסטנדרטית הנהוג ברוב העולם הוא 1435 מ"מ. ברוב מדינות מזרח אירופה רוחב המסילה הוא 1520 מ"מ. הסיבה להבדל בן 8.5 הסנטימטרים היא כזאת: לקראת פרוץ מלחמת העולם הראשונה, חשש הצאר הרוסי מהתקדמות מהירה מדי של הכוחות הגרמניים ע"ג רכבות אל תוך שטחה של רוסיה ולכן הורה לשנות את רוחב המסילות. על כך יש גם בדיחה ידועה אבל זה לפעם אחרת...
כתוצאה מאותה החלטה היסטורית - לכל הרכבות החוצות את הגבול בין אוקראינה לפולין נאלצים להחליף את חוגוני הקרונות. למה רק הקרונות, אתם שואלים? כי הקטרים לא ממשיכים עם הרכבת. הקטרים האוקראינים נשארים בבית ואילו בהמשך הדרך גוררים את הקרונות הקטרים הפולניים. תהליך ההחלפה לא אורך יותר מ-10 דקות לכל קרון. את התמונות שתראו עכשיו צילמתי רק בהלוך. בחזור - ההחלפה התבצעה בלילה. ונעבור לתמונות!
==48==
מי רוצה לזחול פנימה?
 

davidfainshtein

Member
מנהל
==49==

החלפת חוגונים - התמונות!
טוב. הבטחתי והבטחתי, דחיתי ודחיתי... ועכשיו הגיע הזמן! כידוע - רוחב המסילה הסטנדרטית הנהוג ברוב העולם הוא 1435 מ"מ. ברוב מדינות מזרח אירופה רוחב המסילה הוא 1520 מ"מ. הסיבה להבדל בן 8.5 הסנטימטרים היא כזאת: לקראת פרוץ מלחמת העולם הראשונה, חשש הצאר הרוסי מהתקדמות מהירה מדי של הכוחות הגרמניים ע"ג רכבות אל תוך שטחה של רוסיה ולכן הורה לשנות את רוחב המסילות. על כך יש גם בדיחה ידועה אבל זה לפעם אחרת...
כתוצאה מאותה החלטה היסטורית - לכל הרכבות החוצות את הגבול בין אוקראינה לפולין נאלצים להחליף את חוגוני הקרונות. למה רק הקרונות, אתם שואלים? כי הקטרים לא ממשיכים עם הרכבת. הקטרים האוקראינים נשארים בבית ואילו בהמשך הדרך גוררים את הקרונות הקטרים הפולניים. תהליך ההחלפה לא אורך יותר מ-10 דקות לכל קרון. את התמונות שתראו עכשיו צילמתי רק בהלוך. בחזור - ההחלפה התבצעה בלילה. ונעבור לתמונות!
==49==
 

davidfainshtein

Member
מנהל
==50==

החלפת חוגונים - התמונות!
טוב. הבטחתי והבטחתי, דחיתי ודחיתי... ועכשיו הגיע הזמן! כידוע - רוחב המסילה הסטנדרטית הנהוג ברוב העולם הוא 1435 מ"מ. ברוב מדינות מזרח אירופה רוחב המסילה הוא 1520 מ"מ. הסיבה להבדל בן 8.5 הסנטימטרים היא כזאת: לקראת פרוץ מלחמת העולם הראשונה, חשש הצאר הרוסי מהתקדמות מהירה מדי של הכוחות הגרמניים ע"ג רכבות אל תוך שטחה של רוסיה ולכן הורה לשנות את רוחב המסילות. על כך יש גם בדיחה ידועה אבל זה לפעם אחרת...
כתוצאה מאותה החלטה היסטורית - לכל הרכבות החוצות את הגבול בין אוקראינה לפולין נאלצים להחליף את חוגוני הקרונות. למה רק הקרונות, אתם שואלים? כי הקטרים לא ממשיכים עם הרכבת. הקטרים האוקראינים נשארים בבית ואילו בהמשך הדרך גוררים את הקרונות הקטרים הפולניים. תהליך ההחלפה לא אורך יותר מ-10 דקות לכל קרון. את התמונות שתראו עכשיו צילמתי רק בהלוך. בחזור - ההחלפה התבצעה בלילה. ונעבור לתמונות!
==50==
 

davidfainshtein

Member
מנהל
==51==

החלפת חוגונים - התמונות!
טוב. הבטחתי והבטחתי, דחיתי ודחיתי... ועכשיו הגיע הזמן! כידוע - רוחב המסילה הסטנדרטית הנהוג ברוב העולם הוא 1435 מ"מ. ברוב מדינות מזרח אירופה רוחב המסילה הוא 1520 מ"מ. הסיבה להבדל בן 8.5 הסנטימטרים היא כזאת: לקראת פרוץ מלחמת העולם הראשונה, חשש הצאר הרוסי מהתקדמות מהירה מדי של הכוחות הגרמניים ע"ג רכבות אל תוך שטחה של רוסיה ולכן הורה לשנות את רוחב המסילות. על כך יש גם בדיחה ידועה אבל זה לפעם אחרת...
כתוצאה מאותה החלטה היסטורית - לכל הרכבות החוצות את הגבול בין אוקראינה לפולין נאלצים להחליף את חוגוני הקרונות. למה רק הקרונות, אתם שואלים? כי הקטרים לא ממשיכים עם הרכבת. הקטרים האוקראינים נשארים בבית ואילו בהמשך הדרך גוררים את הקרונות הקטרים הפולניים. תהליך ההחלפה לא אורך יותר מ-10 דקות לכל קרון. את התמונות שתראו עכשיו צילמתי רק בהלוך. בחזור - ההחלפה התבצעה בלילה. ונעבור לתמונות!
==51==
זהו. החוגונים הוחלפו, הקרון הורד. והנה מגיע הקטר הפולני להוציא אותנו מהרציף.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה