איי קיו

rotemshi

New member
../images/Emo41.gif../images/Emo20.gif איי קיו

שרשרו תוצאות
אני 138!!!! אתם קולטים??? זה יותר מהקבוצה הכי גבוהה!!! *גאה בעצמי*
 
../images/Emo42.gif../images/Emo187.gifאין לי תוצאה../images/Emo10.gif../images/Emo46.gif

אני שעתיים יושבת ועונה על השאלות, ואחותי חזרה הביתה בדיוק בשלב של התשובות ועשתה הפסקת חשמל
אוחח מעצבנתתתתת
 
../images/Emo99.gifנ"ש../images/Emo99.gif../images/Emo26.gif

גרררר מושלמים קטנים שלייייי
מי היה יודע שהם יהיו זוג כזה מושלם במציאות
 

shucina

New member
מה פתאום !

אל תגזימיייייי ! הכי גבוה נורמלי !! זה 157-160 ... 140 זה לא כזה גאון זה פשוט דיי גבוה בגלל זה לא נראה לי נורמלי שככה יצא לי...
 

coco rulz

New member
לא נכון.. תבדקי אפילו באינטרנט שזה

הכי גבוהה וגם שאלתי וזה מה שכולם אמרו לי...
 

shucina

New member
במבחן היה 160 ...

אפילו לזה שהיה שם היה יותר מ150 ... נכון זה גבוה אבל זה לא גאון ... ובטח שלא הכי הכי זה פשוט דיי טוב
 
למעלה