איי קיו שרשרו תוצאות אני 138!!!! אתם קולטים??? זה יותר מהקבוצה הכי גבוהה!!! *גאה בעצמי*
R rotemshi New member 28/12/04 #1 ../images/Emo41.gif../images/Emo20.gif איי קיו שרשרו תוצאות אני 138!!!! אתם קולטים??? זה יותר מהקבוצה הכי גבוהה!!! *גאה בעצמי*
../images/Emo41.gif../images/Emo20.gif איי קיו שרשרו תוצאות אני 138!!!! אתם קולטים??? זה יותר מהקבוצה הכי גבוהה!!! *גאה בעצמי*
מ מחורפנת על קמי New member 28/12/04 #2 ../images/Emo42.gif../images/Emo187.gifאין לי תוצאה../images/Emo10.gif../images/Emo46.gif אני שעתיים יושבת ועונה על השאלות, ואחותי חזרה הביתה בדיוק בשלב של התשובות ועשתה הפסקת חשמל אוחח מעצבנתתתתת
../images/Emo42.gif../images/Emo187.gifאין לי תוצאה../images/Emo10.gif../images/Emo46.gif אני שעתיים יושבת ועונה על השאלות, ואחותי חזרה הביתה בדיוק בשלב של התשובות ועשתה הפסקת חשמל אוחח מעצבנתתתתת
R rotemshi New member 28/12/04 #3 ../images/Emo41.gif../images/Emo20.gif א-י-נ-ט-ר-נ-ט http://www.hamivhan.co.il/ פףףףף הייתי שם לפני חצי שעה וכבר שינו עיצוב
../images/Emo41.gif../images/Emo20.gif א-י-נ-ט-ר-נ-ט http://www.hamivhan.co.il/ פףףףף הייתי שם לפני חצי שעה וכבר שינו עיצוב
מ מחורפנת על קמי New member 28/12/04 #6 ../images/Emo42.gif../images/Emo187.gifאז זהו שבגללה גם פיספסתי כמה שאלות לא דעת למה רשמתי "בדיוק בתשובות"
../images/Emo42.gif../images/Emo187.gifאז זהו שבגללה גם פיספסתי כמה שאלות לא דעת למה רשמתי "בדיוק בתשובות"
פ פליפה אתה שלי New member 28/12/04 #4 ../images/Emo99.gifנ"ש../images/Emo99.gif../images/Emo26.gif גרררר מושלמים קטנים שלייייי מי היה יודע שהם יהיו זוג כזה מושלם במציאות
../images/Emo99.gifנ"ש../images/Emo99.gif../images/Emo26.gif גרררר מושלמים קטנים שלייייי מי היה יודע שהם יהיו זוג כזה מושלם במציאות
פ פליפה אתה שלי New member 29/12/04 #19 חח לא שמתי לב שהגבתי לעצמי.. התכוונתי להגיב לבטי בופפ גרר איך הוא מחזיק בה
S shucina New member 28/12/04 #17 מה פתאום ! אל תגזימיייייי ! הכי גבוה נורמלי !! זה 157-160 ... 140 זה לא כזה גאון זה פשוט דיי גבוה בגלל זה לא נראה לי נורמלי שככה יצא לי...
מה פתאום ! אל תגזימיייייי ! הכי גבוה נורמלי !! זה 157-160 ... 140 זה לא כזה גאון זה פשוט דיי גבוה בגלל זה לא נראה לי נורמלי שככה יצא לי...
C coco rulz New member 29/12/04 #20 לא נכון.. תבדקי אפילו באינטרנט שזה הכי גבוהה וגם שאלתי וזה מה שכולם אמרו לי...
S shucina New member 29/12/04 #22 במבחן היה 160 ... אפילו לזה שהיה שם היה יותר מ150 ... נכון זה גבוה אבל זה לא גאון ... ובטח שלא הכי הכי זה פשוט דיי טוב
במבחן היה 160 ... אפילו לזה שהיה שם היה יותר מ150 ... נכון זה גבוה אבל זה לא גאון ... ובטח שלא הכי הכי זה פשוט דיי טוב
ח חולה על בנחה ופלי New member 28/12/04 #11 ../images/Emo41.gif../images/Emo28.gifלי יש 128../images/Emo3.gif../images/Emo70.gifחחחח../images/Emo6.gif פעם שעברה היה לי 124
../images/Emo41.gif../images/Emo28.gifלי יש 128../images/Emo3.gif../images/Emo70.gifחחחח../images/Emo6.gif פעם שעברה היה לי 124