../images/Emo41.gif BMW F650CS ../images/Emo41.gif
ב.מ.וו מציגה את ה-F650CS, אשר יהיה הממוקד יותר לכביש מבין הFים ויימכר לצד ה-GS המוכר.ה-CS מגיע עם צמיגים "דביקים" והוא הדרך של ב.מ.וו להציג מעין סופרמוטו. בהתאם לתפקיד החדש יש שילדה,בולמים ועיצוב חדשים. בעוד המנוע נאשר מנוע הרוטקס , סינגל ,בן ארבעת השסתומים, השילדה החדשה קלה יותר ומציגה יציקת אלומניום לזרוע האחורית. ישנם גם שינויים רציניים בתחום הבולמים, בעיקר מאחור, שם נמצאת זרוע אחורית חד-צידית מאלומניום כמו בשאר דגמי החברה.. ב.מ.וו בחרו להשתמש ברצועת הינע על מנת לחסוך בעלויות האחזקה. במקום האגזוז הכפול מתחת למושב, ישנו כעת אגזוז יחיד לצידו השמאלי של האופנוע. פרט לעובדה שהאגזוז פוגם במרווח ההטייה, הוא גם מסתיר את הזרוע האחורית ומקשה על החלפת צמיג. הדוד עצמו מגושם, עקב "מדיניות" החברה על שמירת איכות הסביבה והוא מכיל ממיר קטליטי. הדבר החשוב ביותר שמסתיר האגזוז הוא ג´נט הסגסוגת היפיפה אשר פרט לשיפור המראה ,הוא גם מסיר את הצורך מפנימית. עם השילדה והצמיגים החדשים מדובר על משקל של 189 ק"ג "רטובים", כאשר משקל ה-GS עומד על 193 ק"ג. מלפנים מדובר במזלג קונוונציונלי ולא בבולם הטללבר המוקר מהבימרים הגדולים יותר, אך עדיין מדובר על מזלג חדש מזה הנמצא ב-GS. כל העיצוב חדש, גם כן, למרות שהוא מציג זרם די דומה לזה של ה-GS. זה אומר גם כי מיקום טנק הדלק ישאר מתחת למושב ולא מלפני הרוכב. אז למרות שהעיצוב מגביל את מקום ההאיכסון מתחת למושב, ב.מ.וו מציגים קונספט חדש- מקום איכסון במקום בו היינו מצפים לראות את מיכל הדלק. על "מיכל הדלק" ישנם שתי מסילות, עליהן ניתן לחבר בפשטות מספר אביזרים. אילו כוללים תיק מיכל קשיח ואף מערכת סטריאו אותם ניתן לנעול עם מפתח, כך שאין חשש מלהשאירם על האופנוע בזמן עזיבתו.
ב.מ.וו מציגה את ה-F650CS, אשר יהיה הממוקד יותר לכביש מבין הFים ויימכר לצד ה-GS המוכר.ה-CS מגיע עם צמיגים "דביקים" והוא הדרך של ב.מ.וו להציג מעין סופרמוטו. בהתאם לתפקיד החדש יש שילדה,בולמים ועיצוב חדשים. בעוד המנוע נאשר מנוע הרוטקס , סינגל ,בן ארבעת השסתומים, השילדה החדשה קלה יותר ומציגה יציקת אלומניום לזרוע האחורית. ישנם גם שינויים רציניים בתחום הבולמים, בעיקר מאחור, שם נמצאת זרוע אחורית חד-צידית מאלומניום כמו בשאר דגמי החברה.. ב.מ.וו בחרו להשתמש ברצועת הינע על מנת לחסוך בעלויות האחזקה. במקום האגזוז הכפול מתחת למושב, ישנו כעת אגזוז יחיד לצידו השמאלי של האופנוע. פרט לעובדה שהאגזוז פוגם במרווח ההטייה, הוא גם מסתיר את הזרוע האחורית ומקשה על החלפת צמיג. הדוד עצמו מגושם, עקב "מדיניות" החברה על שמירת איכות הסביבה והוא מכיל ממיר קטליטי. הדבר החשוב ביותר שמסתיר האגזוז הוא ג´נט הסגסוגת היפיפה אשר פרט לשיפור המראה ,הוא גם מסיר את הצורך מפנימית. עם השילדה והצמיגים החדשים מדובר על משקל של 189 ק"ג "רטובים", כאשר משקל ה-GS עומד על 193 ק"ג. מלפנים מדובר במזלג קונוונציונלי ולא בבולם הטללבר המוקר מהבימרים הגדולים יותר, אך עדיין מדובר על מזלג חדש מזה הנמצא ב-GS. כל העיצוב חדש, גם כן, למרות שהוא מציג זרם די דומה לזה של ה-GS. זה אומר גם כי מיקום טנק הדלק ישאר מתחת למושב ולא מלפני הרוכב. אז למרות שהעיצוב מגביל את מקום ההאיכסון מתחת למושב, ב.מ.וו מציגים קונספט חדש- מקום איכסון במקום בו היינו מצפים לראות את מיכל הדלק. על "מיכל הדלק" ישנם שתי מסילות, עליהן ניתן לחבר בפשטות מספר אביזרים. אילו כוללים תיק מיכל קשיח ואף מערכת סטריאו אותם ניתן לנעול עם מפתח, כך שאין חשש מלהשאירם על האופנוע בזמן עזיבתו.