../images/Emo41.gif 3 ג´קסרים משופרים ../images/Emo41.gif
מה עושים כאשר ישלך R1000, אך כאשר בעורפך נושפים R1 והונדה חדשים וגי´קסר חדש ייצא רק ב-2003?? משפרים!!
3 מבתי השיפורים המובילים בבריטניה שיפרו את ה-R1000, כל אחד כראות עיניו, בדרכו ואמונתו. TTS, הלכו על הפסק גבוה בשילדה שהיא 99% מייצור סדרתי, וכך יצרו חיה המספקת 180 סוסים בגלגל האחורי. HARRRIS הלכו על כל שיפורי המפעל הניתן לקחת הישר מהמדף. האופנוע מספק 148 כ"ס "צנועים" ,קצת יותר מהאופנוע הסדרתי, אך האופנוע מרגיש הרבה יותר "קל" ונעים לרכיבה. RHENCULLEN, בחרו להתמקד דווקא במראה והתנהגות הכביש, ולא נגעו במנוע, למרות שגם הוא מספק 148 כ"ס, תודות למע´ פליטה של אקרופוביק וכיוון עדין.האפנוע, מן הסתפ נראה כמו מיליון דולר ומתנהג למופת. כמובן שהשלישייה מייצגת 3 גישול שונות לשיפורים ומראה כיצד ניתן ליצור אופנועים שונים מאותו הבסיס. ה-TTS מרגיש כמו אופנוע גרנד-פרי 4 פעימות עם מנוע תחת פיתוח ושלדה שזקוקה לפיתוח. ה-HARRIS מרגיש כמו אופנוע בקטיגוריה הפתוחה אשר יביא תוצאות! וה-RHENCULLEN מרגיש כמו אופנוע מיוחד שמבלה הרבה מימיו על המסלול. אז מי אמר שלא צריך לשפר R1000?
אייל- תמיד בעד ייחודיות!
מה עושים כאשר ישלך R1000, אך כאשר בעורפך נושפים R1 והונדה חדשים וגי´קסר חדש ייצא רק ב-2003?? משפרים!!