תזכורת- מסיבה!!!

../images/Emo41.gifתזכורת- מסיבה!!!../images/Emo79.gif../images/Emo72.gif../images/Emo78.gif

ביום רביעי הקרוב (מחרתיים), ה-26.5, מוצאי שבועות אני וטל נחגוג את יום הולדתנו ה-19 ואת הגיוס שלי במועדון הג'י ספוט בכיכר אתרים בת"א
בתוכנית: ==============
יתקלטו-
DJ $upereme
DJ Baby-G (of kele 6)
DJ Knowledge
DJ Ori
DJ'Z Omer & Syndrome (Of "Omer & Syndrome")
יופיעו-
סנאגל והברנש
טאבו פלוס ועוד הפתעות... בנוסף: שתיה קלה חינם כל הערב
טקילות חינם לבני 18+
פיצות
ועוד הרבה הפתעות ושטויות וכל זה רק ב-30 ש"ח הכניסה מגיל 17+ וכולכם מוזמנים לבוא ולחגוג איתנו!! אז נראה אתכם ביום רביעי!
 

Syndrome

New member
תגידו לי "מההההה!"

"מה?!?!!" לבוא, המון לבוא, רק מי שהיה במסיבה של שנה שעברה יוכל לספר איזו מסיבה מצויינת זו... וסט ראשון של עבדיכם הנאמנים, תנו להם גמבה...!
 

TeeAnTee

New member
מההה

גם סופרים גם בייבי גם אורי גם נולג' גם עומר וסינדרום מתקלטים? מהה גם הופעות מטורפות של סנאגל והברנש וטאבו פלוס? פיצות? שתיה? ב30 שח? נשמע יותר מדי טוב בשביל להיות אמיתי. לדעתי זאת תהיה המסיבה הכי טובה בגלקסיה! כולם חייבים לבוא. אני בטוח נמצא שם!!!
 

עוNר

New member
הביגידיביגידיביגידי-מסיבה!

גם אני אכבד אתכם בנוכחותי המתקתקה! תגיעו תגיעו תגיעו! יהיו אחלה אטרקציות! צמד התקליטנים הכי חולים בראש בצידה הדרום-מזרחי של פתח תקווה והסביבה יתנו בראש! מועדון הג'י ספוט משנה את שמו לערב אחד! מיום רביעי ה-26.5.04 סמוך לחצות עד ליום חמישי ה-27.5.04 בשעה 6:00 בבוקר, יקראו למועדון באופן זמני "גם אני חושב ש... לאונג'". בכניסה אמנם עדיין יהיה את השלט של הג'י ספוט, אבל ככה יקראו למועדון בלשון העם. הכניסה לאנשים רגילים - חופשית! הכניסה לכוסיות - חופשית! הכניסה לנושאי מטענים אסורה. הכניסה לנושאי סכינים ולובשי גורמטים כבדים - יציאה.
 

DoubleD

New member
מההההה ../images/Emo35.gif ../images/Emo70.gif ../images/Emo35.gif ../images/Emo70.gif

למה לא אמרתם !? למה לא הודעתם איזה שבוע לפני והצפתם את הפורום בהודעות הזויות ש... ?? וגם... !! (אני מקווה שככה עושים את זה:) אה, אני יודעת ! זו מסיבת הפתעה לטל ורועי
חח.. איזה טיפשים, מעניין אם הם יודעים שהם המארגנים..
 

עוNר

New member
לאאאאאאא!

אסור שטל ורועי יראו את ההודעה שלך דנה! למחוווק! עכשיו הם ידעו שהם לא סתם 'נבחרו' לארגן את המסיבה אלא שזו המסיבה ליומולדת שלהם!!!!! אגב, קחו עצה ממי שהקליט ביחד עם רועי את הקלטת וידאו השנה: תקבעו תור למסאז' בצוואר יום אחרי המסיבה - הולך להיות מעניין וקורע אף גם יחד!
 
למעלה