|*שרשור על שאלות של סוף הריון

yenty

New member
מה עם ברזילי באשקלון?

חברה שלי ילדה שם והיתה די מרוצה.
 

Kesem_

New member
בשבילי

לנסוע לברזילי באשקלון זה שעה וחצי+ נסיעה לא שווה לי את המאמץ לא שווה לי את הבלאגן של לנסוע כל כך הרבה עם צירים לא שווה לי את הבלאגן של לנסוע כל כך רחוק מכל המשפחה. ואחרי ששמעתי כמה וכמה סיפורים מאוד טובים על סורוקה - ואחרי הניסיון של אחותי משבוע שעבר שהיה נהדר - אני הולכת לסורוקה.
 
אני מכירה בחורה שהגיעה פעמיים

ממצפה רמון למאיר בכפר סבא. השאלה לדעתי שאת צריכה לשאול את עצמך היא האם תהיה לך הסבלנות\החשק להתיישב בזמן הצירים באוטו לנסיעה של שעה וחצי. מצד שני יכולים להיות גם צירים שנראים אמיתיים אך נפסקים לאחר פרק זמן ואז הנסיעה הייתה לחינם או לכיף תלוי איך מגדירים נסיעה לתל אביב. תמיד אפשר להפוך את זה לבילוי. ובכלל אם כיף לך אצל ההורים אז למה לא להתפנק קצת אצל אמא ואבא. בהריון ראשון זה הרבה יותר אפשרי ונוח אז תני לעצמך לפנק את עצמך.
 
../images/Emo26.gifכמה שגדלתי כאילו נעלמתי../images/Emo36.gif

מחר התל"ם. אני עוד לא בפיגור. אני עוד "בסדר". וגם הוא, זה שבפנים ולא ממש ממהר החוצה. אז למה אף אחד לא אומר לי יותר שלום? למה אף אחד לא שואל מה נשמע? למה אף אחד לא מאחל חג שמח? כולם שואלים: את עוד כאן? (לא, זו הכפילה שלי) עוד לא ילדת? (ילדתי בבוקר, אבל הגעתי למשמרת צהרים) את עוד סוחבת? (לא, הזמנתי הודי קטן שיסחוב לי) לא קשה לך? (האמת היא שלא, אבל כבר לא נעים לי להודות שאני מרגישה ממש סבבה) בקיצור, עם כל המשקל שהוספתי לי, כאילו נעלמתי.. זהו אני איננה. מה שנשאר זה גוש רקמות ביקום שכל הוויתו היא ללדת. ומוטב שעה אחת קודם כי לשכנים כבר ממש אין סבלנות
עד כאן קיטור ההריון הראשון שלי בפורום..
 

ליcות

New member
מצטרפת לקיטורים.. וגם אצלי זה

הקיטור הראשון..
אני "רק" בשבוע 37 (+3 אבל מי סופר
).. כבר מעכשיו בכל פעם שאני בתמימותי מתקשרת "סתם" אני ממש "מאכזבת" אנשים.. כולם חושבים שאני הולכת להודיע שהנה, אני בדרך לבית חולים ושיתכוננו, ולא שחלילה התקשרתי רק כדי לשמוע מה קורה. אם זה ככה מעכשיו, מה עוד מחכה לי?? ולי דוקא די קשה, די מיציתי. אני רוצה אותה בחוץ, ורצוי עוד השבוע. אני מפנטזת על לילה מלא שינה (מוכנה להסתפק ב 6 שעות שינה) וזה נראה לי חלום רחוק מאוד מאוד..
קשה לי להתהפך, קשה לי לקום מהמיטה, יש לי פיפי כל הזמן, יש לי צרבות נוראיות בערב, הנעליים כבר לא עולות עלי מרב בצקות ובכלל.. אני פשוט מתה לראות אותה כבר...
אני גם מרגישה שצפוף לה אצלי, בכל תנוחה היא בועטת בי כי לא נוח לה ולא נעים לי ממנה. והכי חשוב, אני כבר לא רועדת מהמחשבה שתצא מתוכי בונבונת ששוקלת כבר 2800
. הלידה כבר לא כל כך מפחידה אותי כמו פעם. הזמן עושה את שלו, ונראה לי שאני מוכנה סופית ללדת (עכשיו, ולא בשבוע 40!!). נו קטנטונת שלי, אולי תצאי כבר?? מבטיחה שיהיה לך טוב בחוץ, אני ואבא מחכים לך
.
 

שרון 71

New member
חחחח - את עוד פה? ../images/Emo8.gif

חג שמח בוביק - קחי ת'זמן, ניצה ואני מתכננות לבקר אותך ב"קרוסלה" ביום א'
[אה, זו אני - מיקו'ש, התגנבתי למחשב של הגבר-גבר ואין לי כוח להחליף ניק
) ד"ש בבית
 
אוי מזכיר לי נשכחות עד היום אני

מטפלת בזה. הכי סיוט זה המוניטור. תבקשי לעשות על הצד ועם כרית, כי אחרת יהיה לך נורא כואב וקשה לקום. אני לא עשיתי כלום בהריון והיום כמעט שנתיים אחרי מטפלת אצל כירופרקט ובקרוב מאד מתחילה פילאטיס שהכירופרקט המליץ. לפי ההסבר שקיבלתי הסיבה היא בעיקר חולשת שרירי בטן. אולי תוכלי להתחיל פילאטיס? תבררי.
 
אני תיכף שבוע 38 ודיייייייייייייייי

מיציתי קשה לי כל כאב "מחזור" הנה הלוואי וזה יתגבר ולא עובר וזה הכי מעצבן אני התנפחתי בפנים כולם אומרים לי וואי את בשלה רוצה ללדת השבוע בעלי הימר על היום ה12 לחודש לא נראה לי עשתה לי הריון לא קל אז אולי לצאת בשבוע 38 מה רע הכל מוכן יהיה לך כיף בחוץ 3000 קילו (בלי עין הרע) בבקשה בקשה אחרונה תצאי והכי מעצבן ששבוע הבא 3 אירועים משפחתיים שחייבת להגיע זה הכי הורג אותי די נעליים לא עולות עליי אז בגדים יפים מה אני יעשה מתפללת שתצא לפני האירועים ביום שני ארוע בחמישי ובשבת תצאי לפני 15.5.05 זה תאריך יפה לא?
 

1ששי

New member
שאלה לגבי תיק לידה

אני הולכת ללדת בתה"ש עם מלונית. כדאי לקחת דברים גם לבעלי בתיק הלידה? כלומר - את כל כלי הרחצה שלו והבגדים שלו? או שזה מוגזם ואפשר שהוא יסע הביתה ויקח?
 

תּמר

New member
לדעתי אם הוא יכול לנסוע ולקחת

גם את לא צריכה להכין תיק
מצד שני, יכול להיות שתלדי לפנות בוקר, ולא יהיה לו כח לנסוע הביתה. לכן לפחות דברים בסיסיים - כן כדאי לקחת. (בגלל שאני גרה מאוד קרוב לבית החולים, לא הכנתי כלום. כשהתחילה הלידה שמתי כמה דברים חשובים בתיק ונסעתי. לאחר הלידה כששהיתי במחלקה, ביקשתי מבעלי שיביא לי דברים נחוצים, וגם שלחתי איתו חלק מהדברים המשומשים הביתה)
 

lionet

New member
בטח שכדאי

אצלינו הוא נרטב לגמרי במהלך המקלחת שלי - והיה צריך משהו להחליף עוד במהלך הלידה - וטוב שהיה. אחרי הלידה הוא היה כ"כ עייף (וגם כ"כ רצה להיות עם הקטנטונת)- שנינו שמחנו שיש לו דברים שלו והוא לא צריך לנהוג עכשיו -אחרי לילה בלי שינה, אבל עם הרבה עבודה קשה - (מסאג'ים) ולחץ נפשי.
 
הורדת שערות לקראת לידה..

רציתי לדעת אם קיימת איזושהי בעייה בהסרת שיער עם שעווה בנוגע לכל איזור שהוא בגוף כולל מפשעה כדי להימנע מגילוח? האם חל איזשהו איסור להשתמש בשעווה? ...תודה
 

sagita

New member
ממש לא

ממה שאני שמעתי ממש אין בעיה. אני מורידה באופן קבוע בהריון ולפניו ואין שום בעיה עם זה.
 

lavendula

New member
לא ידוע לי שיש בעיה

אבל בכל מקרה לא מגלחים באופן אוטומטי, ובטח לא את כל האזור. רק אם יש צורך בחתך, מגלחים ממש לפני החיתוך, בשטח מאוד מצומצם.
 

1ששי

New member
עוד שאלה - והפעם בנושא התקשויות

אני בשבוע 38.... כולם אומרים לי שהבטן שלי גבוהה (מניאקים!!), והדבר היחיד שמרגיש לי כמו חודש תשיעי זה התקשויות בלתי פוסקות, ממש כל יום וכל היום, בשבוע האחרון. מה שמעצבן אותי זה שאומרים שהתקשויות זה סתם צירים לא משמעותיים, כלומר כאלה שלא מביאים לפתיחה.. זה נכון? או שעצם העובדה שזה כל היום בכל זאת מעיד על זה שיש תהליך כלשהו????
 
חבל לי לאכזב אותך

אבל רק צירים קבועים ותכופים יגרמו לצוואר הרחם להמחק ולהפתח, אבל ההתקשויות אכן מכינות את הגוף שלך וגם את התינוק שלך. אז תשמחי שהגוף עובד ועוד קצת סבלנות וההתקשויות יהפכו לצירי לידה. מי יודע אולי תגלי שעבודת ההכנה בכל זאת גרמה לשינויים התחלתיים בצואר הרחם. לגבי גובה הבטן פחות חשוב מה שרואים מבחוץ יותר חשוב מה קורה מבפנים כלומר התבססותו של ראש העובר.
 

s h i R 1 2 3

New member
הי ששי

לא ניתן להבדיל בין צירים מדומים לצירים "אמיתיים" אלא על ידי בדיקת רופא. אצלי החלו התקשויות כבר בחודש שמיני והן בהחלט הובילו לדינמיקה צוארית (התקצורת צואר הרחם).
 

1ששי

New member
הי שיר

וההתקשויות שלך היו סדירות? או שבאופן אקראי?לפי מה שאני יודעת אם זה לא נעלם במנוחה אז זה צירים אמיתיים, גם אם לא מובילים ללידה, הם בטח מובילים לאיזו מחיקה לא?
 

תּמר

New member
לי התקשויות לא סדירות גרמו לפתיחה

מכיוון שאת בשבוע 38, נראה לי שאין טעם לבדוק. זאת יכולה להיות התחלת לידה, וגם יכול להיות שסתם כך הרחם מכין את עצמו. אם זאת לידה, הצירים כנראה יעשו חזקים וכואבים יותר, ואולי יקבלו סדר כלשהו. יכול להיות שיופיעו עוד סימני לידה כמו פקק רירי, הקאות ו/או שילשולים וכדומה.
 
למעלה