אוסיף לקודמים, שענו
1. לגבי הרכבת בתקופה הראשונה, שפעל קו הרכבת לכפר סבא/נורדאו (אז הייתה תחנה יחידה) לא הייתה רכבת אחרי תשע מתל אביב לכפר סבא. בתוך "רכבת ישראל" החליטו לנסות רכבת מאוחרת. וועד הרכבת התנגד, אך למרות זאת החלה לפעול רכבת, שהגיע לתחנת נורדאו ב-22:00. הניסוי הצליח והרכבת המשיכה לפעול. בשנים האחרונות הקדימו בכרבע שעה את מועד יציאת הרכבת האחרונה מתל אביב לכפר סבא. זה למרות, שברכבת האחרונה יש ביקוש של נוסעים בתחנות פתח תקווה, ראש העין והוד השרון/כפר סבא. 2. קו 567 - אוטובוס אחרון יוצא בשעה 21:35 וגם הוא תמיד מלא בנוסעים, כך, שנראה שבכיף ניתן היה להוסיף נוסעים. 3. קו 149: בתקופת "דן" הנסיעה האחרונה מתל אביב הייתה ברב השנים בשעה 20:00. לפני כשנתיים זה השתנה ל 20:20. גם שם בתקופת "דן" היה ביקוש. כעת עם כניסת "מטרופולין" הנסיעה האחרונה היא בשעה 21:40 וזה מבורך, בהשוואה למה, שהיה קודם. בשעות מאוחרות יותר אלה קווים 561 ו-247 המאספים של "אגד" ו"מטרופולין" בהתאמה.