שוק קח תן

lichy מתוק

New member
../images/Emo41.gifשוק קח תן ../images/Emo41.gif

כמידי שלישי אחת לשבועיים שוק קח תן נפתח. מקווה שתוכלו להסתייע ובכך להקל על הכיס. בהצלחה לכולן.
 

שנטי בת

New member
../images/Emo240.gifלמכירה ולמסירה../images/Emo240.gif

למכירה
- טרמפולינה של bright starts הכוללת רטט +מוסיקה וקשת צעצועים נשלפת. בד קל להוצאה לכביסה. - תיק סימפלי גוד של שילב. צבעים אדום אפור, תאים רבים לאחסון (כולל הציוד של האמא). - מנשא של "עלית" חדש חדש דנדש לגמרי באריזה כי יש לי מנשא אחר ששימש אותי. - מנשא של אינפנטינו בצבע כחול ששימש אותנו אולי פעמיים, יש לי אחד נוסף שמשמש אותי באופן קבוע והוא מצויין (
). - שני מושבי אמבטיה לתינוק שיודע לשבת. בצבע ירוק (של ליפסקי). - מטרנה שלב 3 אריזה של 400 ג'.
למסירה
- דוגמיות של מטרנה טו גו.
 

ZIPPA1

New member
../images/Emo140.gifקצת באיחור...אבל תודה על הקישור!../images/Emo140.gif

 

אורליצי

New member
למכירה 2 סלקלים

של צ'יקו דגם key fit 30 במצב מצויין (לא שימשו ככסאות אוכל). הסלקלים נמצאים בחיפה. ניתן ליצור קשר במסר.
 

matyc

New member
למכירה

אמבטיה גדולה אם מדחום +רגליות +דפני
חי שן שמשמש במקום בייבי סנס שמים אותו על החיתול והוא מתריע על הפסקות נשימה יכול להיות על התינוק 24 שעות
מנשא של BABY BJORN ACTIVE כחדש
מקומון לעגלה אני מרחובות אפשרות שינוע לחולון בת ים ,פתח תקווה
 

lichy מתוק

New member
למכירה

שני בייבי סנס 3- 300 ש"ח לשניהם. אוניברסיטה גב בטן של פלייסקול- 100 ש"ח, מי שתקנה תקבל ספר שחור לבן צבעוני למיטה, וספר שחור לבן צבעוני לעגלה. טרמופינה קיק &פליי של פישר פרייס-120 ש"ח סט לעריסה לבנות של סוויסרה- 50 ש"ח מי שתקנה תקבל את הסדינים הנוספים שיש לי. מנשא בביבי ביורן סינרג'י פרטים במסר.
 
למכירה

עגלת בייבי ג'וגר עלית קלאסיק, בצבע אדום ושחור במצב מעולה שנת יצור 2009. העגלה כוללת גם מוט מקדימה.
 
תיק סימפלי גוד חדש

למכירה תיק סימפלי גוד תאומים בצבע תורכיז של שילב. היה בשימוש 3 פעמים בלבד, חדש לגמרי. המון תאים, ניתן לראות באתר של שילב נימכר בשילב ב-420 אני רוצה 200
 
בייבי ג'וגר סיטי מיני למכירה

צבע שחור-אדום במצב מצויין, בת שנה! יכולה להגיע לכל הארץ כמעט. פרטים נוספים במסר. למכירה- סלקל של בייביסייף צבע כחול- 250 ש"ח.ללא בסיס
 
אשמח לפרטים

אני לא מתמצאת ברזי המחשב אז אני לא מבינה בענייני שליחת מסרים... אשמח אם תפני אליי. תודה רבה מקווה שזה לא טרחה
 

חן 80

New member
אם העגלה עדיין רלוונטית

אשמח אם תשלחי לי מסר עם פרטים- משום מה לא הצלחתי לשלוח לך כמה עולה? איפה?
 
מנשא יאמו וחזיות הנקה

למסירה חזיות הנקה מידה 36D פלוס מינוס, במצב ממש טוב. למכירה מנשא יאמו אדום במצב מעולה- 250 ש"ח. מתגוררים בכפר סבא.
 

beta53

New member
אפשר להזמין באמזון לארץ?

היי בעלי ואני התחלנו לבדוק באתרים בחול כל מיני דברים ורוב המקומות לא עושים משלוח לארץ האם הזמנת ישירות לארץ או שמכרים בחול שולחים לך את זה? אולי פספסנו משהו? אשמח לקבל פרטים...
 
לדעתי אמזון לא שולחים לארץ את רוב דברי

התנוקות אבל יש חברות חיצונית שיכולות לדאוג לזה אם כי הן גובות עמלה די גבוהה... באופן אישי אני "מסנגרת" בלי בושה כל מי שטס לארה"ב...........
 

שונטלי1

New member
2 בייבי סנס 3 לא היו בשימוש מעולם.

350 לשניהם ביחד. 2 סלקלים אמברייס אוונפלו (עם ידית z) שניהם בצבע כחול כהה+ מגן אש כחול כהה+ מגן ראש ורוד) 350 ש"ח לשניהם ביחד. 2 מוביילים של פלייגרו חיות ופרפרים לבן ולבת- 80 ש"ח לשניהם ביחד. אני מחדרה.
 
למעלה