שאלה

vulcan20MM

New member
../images/Emo41.gifשאלה../images/Emo41.gif

זה נכון שבסרט השלישי והאחרון לצערי
מתגבשים להם שני כוחות: 1}כוח האור-בני אדם,אלפים,גמדים,נשרים,קוסמים. 2}בני החושך-צבא סאורון+סארומן+דרקונים+אורק-אי+עוד..? והם נלחמי אחד כנגד השני? ותגידו זה נכון שיש ברית בין-גונדור ל-רואן? אני אשמח מאוד אם תאמרו לי את התשובות!!
 

nedisrael

New member
לא קראת את הספר השלישי?

אם לא, אני לא בטוח שאתה רוצה ספוילרים. אם כן, ציין זאת, ואני אכתוב.
 

vulcan20MM

New member
תשובה:

לא קראתי אף-ספר של טולקין אבל ראיתי את שני הסרטים ואני לא מגזים לפחות 20פעם! אני מת לדעת מה קורה בבקשה תספר לי בקצרה!
 

ארו

New member
אני חושב, שזה מגוחך, בפורום טולקין,

לתת תשובה רצינית לעניין. הפורום נועד אמנם לענות גם לאלו אשר "רק" ראו את הסרט. ועולם, המטרה היא, כי אלו אשר ראו את הסרט, ישאלו לגבי דברים שראו, ולא כי נגלה להם את הסוף. לשם כך, לדעתי, ראוי כי אנשים יטרחו ויקראו ספר. כן כן, דפים מדפסים עם אוציות עליהם, ולרוב, אבוי - ללא תמונות ! הפרים של טולקין הם כל-כך עשירים, כל-כך מלאים, שהסרט הוא רק צל חיוור לעומתם (מעבר לעובדה שהוא מלא באי-דיוקים ופרשנות אישית, לעיתים מפוקפקת). תקראו את הספר, תהנו מהחוויה. אל תבקשו מאיתנו לגולת לכם "את הסרט הבא"...
 

barzik

New member
אני אשמח לתת לו את התשובה ../images/Emo123.gif

פתיל שלם הוקדש לעניין בפורום יצירות, אני בטוח שכל מי שמת לדעת מה יקרה בסוף יהנה לבקר בו...
 
למעלה