פינת השבוע

Remember a Day

New member
../images/Emo79.gif!

השיר המפולפל של השבוע: אהמממ........... לא יודעת השיר הלא מפולפל של השבוע: Black - Pearl Jam האלבום המפולפל של השבוע: אין האלבום הלא מפולפל של השבוע: אממ...נראה לי שTEN אמן השבוע:pEARL JAM יא מאן סרט השבוע:
קליפ השבוע:אין ספר השבוע:אין המלצת השבוע (סרט/ספר/סדרה וכו'): ציטוט השבוע: תמונת השבוע:
 
הופעת השבוע-משינה! ../images/Emo99.gif

השיר המפולפל של השבוע: קליפורניקיישן השיר הלא מפולפל של השבוע: אין מקום אחר-משינה האלבום המפולפל של השבוע: --- האלבום הלא מפולפל של השבוע: מפלצות התהילה-קנו לי [= (למרות שעוד לא שמעתי הכל) אמן השבוע: משינה, ללא ספק D: סרט השבוע: סימפסון קליפ השבוע: --- ספר השבוע: רק המשכתי לקרוא משהו ישן .. המלצת השבוע (סרט/ספר/סדרה וכו'): נמ... סימפסון הסרט וכפר המוזיקה D: ציטוט השבוע: "גילה גילה קוצ'ה בודי" וגם "אין אחר" תמונת השבוע: למי יש כח?!
 
אבגדהו

השיר המפולפל של השבוע: readymade השיר הלא מפולפל של השבוע: when the sun goes down - arctic monkeys האלבום המפולפל של השבוע: mothers milk האלבום הלא מפולפל של השבוע: beneath the boardwalk - arctic monkeys אמן השבוע: arctic monkeys סרט השבוע: מבול של צרות קליפ השבוע: לא יודע ספר השבוע: חומריו האפלים המלצת השבוע (סרט/ספר/סדרה וכו'): תאכלו הרבה אפונה. זה בריא! ציטוט השבוע: לא יודע תמונת השבוע: לא יודע
 
דו הוא דוב אולי דובה רה הוא ריח של עוגות

השיר המפולפל של השבוע:desecration smile השיר הלא מפולפל של השבוע:הללויה של לאונרד כהן האלבום המפולפל של השבוע:סטדיום האלבום הלא מפולפל של השבוע:ג'אז של קווין אמן השבוע:רד הוט סרט השבוע:מבול של צרות קליפ השבוע:תחת ירוק ספר השבוע: המלצת השבוע (סרט/ספר/סדרה וכו'): ציטוט השבוע:אני:"אני" הוא:"אני"
תמונת השבוע:
 

aliGUYtor

New member
שבוע טוב! ../images/Emo6.gif

השיר המפולפל של השבוע: Funky Monks השיר הלא מפולפל של השבוע: speed of sound- coldplay האלבום המפולפל של השבוע: דם סוכר סקס קסם האלבום הלא מפולפל של השבוע: -- אמן השבוע: רד הוט סרט השבוע: וואי...לא ראיתי שום סרט השבוע
קליפ השבוע: האמפ דה באמפ ספר השבוע: זבנג 19 המלצת השבוע (סרט/ספר/סדרה וכו'): זבנג 19- קומיקס נחמד, קליל ומצחיק :) ציטוט השבוע: "כי בתחבולות תעשה לך מלחמה" - סתם יצא לי לראות את המשפט בכל מיני מקומות X: תמונת השבוע:
 
למעלה