עידכונים מהוילה -יום96- 18.2

FloorFiller

New member
אם אלירז היה יודע שהוא מדבר על אלין עכשיו

בנוגע לזה שמישהו שם "פתק לא נכון בקלפי". מצחיק שהם שניהם יוצאים על פותנה כשדווקא היא זו ששמרה נאמנות.
 
פוטנה עצבנית על האח הגדול

חושבת שבמילים של השיר "עכשיו הכל בסדר.." ששמו להם יש מסר נגדה (שאין סודות עכשיו). רוצה שהאח יקרא לה. סער ואיילה חזרו לחצר.
 

FloorFiller

New member
ד"א.... אני חושב שגם מבחינת ארז

הוא אומנם לא מועמד להדחה, אבל היא הצביע נגדו והוא באמת למד לאהוב את פותנה (בהתחלה כל הזמן הצביע נגדה) והוא דירג אותה גם כאחד האנשים הכי אמיתיים בבית. מצד שני, אני גם מבין את פותנה כי לא נותר לה כבר למי להצביע. חבל רק שהטיעון שלה להדחת ארז לא היה בסגנון זה והיה כזה מצוץ מהאצבע (פתאום היא נזכרה שהוא מאוהב בעצמו יתר על המידה).
 
סער: פוטנה, אני יכול לתת לך עיצה?

את בגיל שלי ואולי יותר בוגרת ממני, את תצאי מכאן למשפחה ולחברים שלך, אני מניח שתשארי בקשר עם מעט מהאנשים אז תלכי עם הלב שלך.
 
סער: גם לי לא נעים להעמיד אנשים להדחה

ולאכול איתם ארוחת בוקר. בהתחלה היה לי קשה ואחר כך היה לי קל כי היו אנשים שלא אהבתי, עכשיו אין לי משהו נגד אף אחד כאן אבל אני יודע את מי אני רוצה בגמר.
 

annabrl

New member
הוא לא סגור לדעתי בשיחה עם איילה הוא קצת

מבין שיש מצב שארז שם אותו נראה לי אני מקווה שכן
 
הוא חושב על ארז וגורם לכולם לחשוב שזה גואל

מעולה.לכן איילה הרגישה בנוח לבוא ולדבר איתו על זה
 
אני את הילה לא סבלתי, חשבתי שהיא סכסכנית

וישנתי עם זה טוב מאוד בלילה. פוטנה ממלמלת משהו שלא הבנתי. סער: זה החוק של המשחק שצריך להעמיד 2. יש לך חמישיה שאת רוצה להיות איתה? אז תצביעי לשאר ואל תרגישי רע עם זה. פוטנה: אתה חושב שיש לי חמישיה? אין לי! סער: אז תלכי ותשני על זה.
 

ליאור032

New member
למה אלירז לא אומר לאיילה מה שהוא אומר עליה

מאחרי הגב, חשבתי שהוא אומר הכל בפנים.
 

מנוקד

New member
תתעורר. הוא אמר לה מספיק פעמים

בניגוד אליה, שהיא לא מסוגלת לומר לו
 
תלכו כבר לישון אנשים!!

אני צריכה לעבוד מחר! לכו לישון אנשים מעצבנים ותנו לי מנוחה!
איילה: עדיף לתת אמון באנשים ולהפגע מאשר לא לתת אמון בכלל. אלירז: אז צריך להבין, לנשום את זה, לאכול את זה ולהמשיך.
 
אלירז: חשבתי שאת מהמחליקות

איילה: כבר לא כל כך... אלירז: מחליקה פה דברים ש.... שאני מקווה שלא תחליקי בחוץ! בשבילך.
 
איילה: אני בנאדם שמתעמת בדרך כלל

איילה: בדרך כלל החוזק של בנאדם לדעת מה עושה לו טוב. אלירז: מכות? איילה: מכות? אלירז: ככה זה נשמע ממך. איילה: לא, לוותר. הוא אומר לה שהיה רוצה לדבר איתה בחופשיות בחוץ כי כאן קשה לו. אלירז: אני חושב שהריכטר שלך השתנה פה, אני מאמין, כי את נראית לי בנאדם חכם, והאמות מידה שלך השתנו, לא אמות מידה, אולי זה גבוה מידי, אבל יש דברים ש... ראיתי אותך לוקחת שאם היית הבת שלי, ואין לי ילדה אפילו, הייתי יושב בבית ובוכה. כי אם אני בנאדם זר שלא מחובר אלייך במיוחד רואה אותך ומובך בשבילך וכמעט דומע בשבחלך אז אני לא רוצה לחשוב על אבא שלך בבית. - - - על הטשיו, מאפרה, דברים שאני מקווה בשבילך שאולי בגלל המקום. אני יכול להגיד לך כבאדם זר, שהבית מנוכר אלייך והרגשתי צורך לגונן עלייך, אם זה היה ממשיך הייתי אומר לו - אחי, מה השתגעת. יכול להיות שאני גם, המקום הזה, יש דברים ש... הייתי בשוק. - - - יש לוותר ויש להתפשר, לא ככה? - - - אלירז: אל תכעסי, אותי זרקו על פחות מזה, על הכאב, על האהבה, העיפו אותי קיבינימט. אנשים רגילים שבמערכות מסויימות יש כאלו שמתפשרים.
 
מישהו קלט שהרגע אלירז אמר לאיילה

שלא תסכים לקבל את היחס של סער בחוץ? היא ככה, נעצרה, אבל המשיכה בניסיונות להצדיק את הכניעה שלה לסער. אני מקווה שתעצור רגע ותחשוב על מה שהוא אומר.
 
למעלה