עידכונים מהוילה -יום96- 18.2

FloorFiller

New member
אני חושב שאיילה ואלירז יכלו להיות זוג

ואם לא זוג, אז לפחות באותו המחנה בעונה הנוכחית. יש ביניהם תקשורת טובה מאוד. פי 10 ממה שיש לו עם אלין וממה שיש לה עם סער. הם גם מאזנים אחד את השני. היא רגועה בקיצוני והוא אימפלוסיבי בקיצוני. הם שניהם גם חכמים ויש להם באמת דברי טעם ותוכן להגיד אחד לשני. לדעתי זה הפספוס של העונה מבחינתי.
 

FloorFiller

New member
../images/Emo45.gif אבל אלין ואיילה לא היו מסתדרות אף פעם -

שתי בנות שמתחרות ביניהן בהרבה פרמטרים. היו מתחרות גם על תשומת הלב של אלירז.
 

FloorFiller

New member
זה נכון אבל

איילה ואלירז הם משני עולמות שונים. אז קשה להאשים אותה על זה. האינסטינקט הראשוני שלנו זה תמיד להקיף את עצמנו באנשים שנראים כמונו, מתלבשים כמונו, שומעים אותה מוזיקה כמונו וכו' (חיצונית)... גם אם מבחינה פנימית הם לא הכי טובים בעולם. ככה שזה התנהגות טבעית ואנושית בסה"כ.
 

moshavnikit

New member
זה גם מה שאני אמרתי.. ../images/Emo4.gif

יראו את השיחה הזו, את אלין לא יראו בכלל.. ביי אלין. אולי נזכה גם לראות את הטישיו? הם יצטרכו להראות את זה כדי שיבינו את ההתחלה של השיחה והקטע שאיילה בוכה.
 

annabrl

New member
כאילו אתה רציני !! יורד לכולם האסימון עכשיו

אני ועוד הרבה צועקים את זה כבר שבועות
 
אם הוא יתחיל עכשיו להטיף לה מוסר

כל הדברים שלו יאבדו את כל האפקט שלהם, זו תהיה טעות, אני מקווה שהוא לא הולך לעשות את זה.
 
אלירז: את בסדר?

איילה: אבודה אלירז: חלק מזה גרם לך להיות אבודה, את תמיד נראית מודעת. תראי, זה לא... סוד כאילו שעיניין הזוגיות בבית, זה מעניין. אני לאחרונה הבנתי שאנחנו בתחרות, ברמה של תחרות שהכל מותר כבר, אז אם ני הבנתי את זה לפני יומיים והרגשתי שיכול לקרות משהו בהדחה, זה נראה שאת מבינה לפני הכל? מבינה מה אני אומר? איילה: ברור. אלירז: כי זה... זה לא נראה כייף, לא נראה טוב, ברמה של אנשים בבית, אז אם שמעת שאיקס העמיד אותך, אז תחשבי איך דברים נראים למראית עין. ולאו דווקא בקטע רע. אני יכול להגיד לך מהצד שלי שאם ראיתי מספר דברים כאלו, אצלך, זה העלה בי המון תהיות. זוכרת שאביב הלך? היית היסטרית. איילה: אני עדיין חושבת עלייו. אלירז: את זוכרת מה שאלתי אותך? שמה זה הרגש הזה? את זוכרת מה ענית לי? אילה: שאני לא יודעת. שאלתי את סער לפני הריב עליך והוא אמר אני לא יודע. איילה: אביב היה משהו אחר לגמרי. אתה חייב להבין, אביב היה חבר טוב טוב טוב. יום לפני שהלך הוא ישב וחשף, ופתח את עצמו לפני. אלירז: מה זה חשף, רגש? איילה: במיוחד במקום כזה, הסתכלתי עליו, הבנאדם שהכי הסתדרתי איתו בבית, שהיה לנו מכנה משותף אדיר, אומר לי כזה דבר, ואני... שותקת. שותקת. ויום אחרי הוא הלך. אלירז: אני מבין מה את אומרת. איילה: והרגשתי רע.
 
למעלה