עידכונים מהוילה -יום96- 18.2

schmoopy

New member
הזוג הכי משוגע שראיתי בשנים האחרונות

מתנהגים כאילון הם נשואים חמישים שנה כבר מהיום הראשון. ההיא בכלל על סף מריטת עצבים. הוא שמוק אגואיסט שאפילו השטן לא ברא.
 

מאור 215

New member
../images/Emo243.gifהפעם אחרוג ממנהגי ואציין שהוא חיבק אותה

בחדר שירות לפני שעתיים והיא פתחה עליו ג'ורה.
 

bamba38

New member
מאור,מקווה בשביל סער שאיילה תעוף לו מהעניים

ומי שבאמת אוהב את סער ידאג שיעיפו אותה מהבית, היא עשתה לו נזק בלתי הפיך גם בבית וגם בחוץ, הוציאה ממנו דברים שהוא יהייה בשוק מהתוצאה שלהם.
 
זה נכון מה שאתה אומר אבל:

היא מאוד מאוד תוקפת אותו אז ברור שהוא מתקפד ונסוג. וזה שיש לו בעיות משלו, זה ידוע. אבל זה מתסכל לראות שהיא עומדת מולו וכאילו שקוף שהיא זקוקה לחום ממנו, אבל במקום פשוט להגיד את זה, ובבת אחת להמיס את החומות ביניהם, היא לא מסוגלת לבטא את זה. פשרנות שלי אולי אני טועה.
 

יהלומה5

New member
איך אפשר לחבק אדם באמצע ריב?איך?../images/Emo46.gif

סער רוצה את הלבד שלו. רוצה לנקות תראש אחרי ריב והיא לא נותנת לו מנוח ונדבקת אליו גם בסיגריה כשהוא רוצה להיות לבד.אז איך אפשר גם לסבול את התלותית הזאתי כל היום וכל הלילה? אי אפשר
 
ברגע שהוא יחבק אותה רק כי היא ביקשה ממנו,

זה יהיה מעושה ורק מתוך רצונו להיענות לבקשתה. והיא מצפה שהוא יבין את זה מעצמו, וכך החיבוק יהיה משמעותי יותר, מכיוון שהגיע מליבו, אני מסכים עם איילה ובז לסער האטום
 

izmeral1

New member
../images/Emo14.gifלמה מעווטים פה דברים=איילה מלכה =

כואב הלב בטח לכמה זה פה עושה שמח אז לא לצחוק =אסור שימחה לאיד. נכון היא אמרה תעזוב אותי סער לא עכשיו וכך הגלגל המצב=נכון סער לא אוהב את הלא וגם לא מקבל=מצ'ו קטן סעיף של ילדון בגן הילדים שחיבקו את אילה עם שכל יותר משל סער הסערורי. די להטעות=הכול מתועד ויפה =כך הי נכנסו לחדר שרות ואחרי זה לתא של הבגדים וכול מה שאמה והיקשה איילה=סער לא עכשיו. נכון הוא רצה לדבר על זה כי הרגיש שקשה לה אבל לא הבין אותה=ראו כמה הוא היה אומר להלא עכשיו. וכך היתה יוצאת ומנסה להניח לו? היא גם חושבת שלהיות לבד קצת לא נורא. חזרה ואמרה לא עכשיו די סער=לא ללכת רחוק כאן עם השרים. אמת סער לא מספיק אוהב את הבחורה הזו. והכי מצחיק למי הולכים לפותנה=כי תמיד הרגישו אותה שהיא לצידם=לו רק ידעהאיילה ותרגיש מאיפה עוד סכין קיבלה = היתה באמת מבינה מה הולך בבית מאז שהיא עם סער.פותנה והצד שלה . איילה את לי רק לבדיחה זה פותנה על איילה.=לא חברה ולא חיבבה אמיתית ולא נעליים הרי אף פעם לא גמרה משפט שלם לאילה או לשתף אותה במשהו =קצר ולעניין.< הינה אלין רומזת לאלירז אני הדחתי את פותנה והיא אותי.. צועקים חברים של סער לאיילה תיזהרי מפותנה =וצעקו פותנה תיזהרי לך............ יש הרבה עוד שעה הם שם לא יעזבו כך בט"ל לי מספרים על חברים שצועקים הם היו בדרך לחתונה .
 
סער דפוק לגמרי, אבל שתעשה טובה לעצמה ולנו,

ותצא החוצה לעשן סיגריה ולהירגע. היא נסחפת בהיסטריה של עצמה (היא במחזור...), ועושה לעצמה נזק. די. שקט. היא באמת תזיק לעצמה יותר בסוף. ארז למיליון!!!
 

24שעות1

New member
פותנה מתגוננת לאחר ששמעה שצעקו לאיילה להזהר

מימנה. איילהעוקצת ואומרת לה אני יודעת מי החברים שלי שלהם לא הייתי מצביע
 
למעלה