עידכונים מהוילה -יום36- 20.12

ביטניקט

New member
למה שיהיו? הרי בנצי מחר עוזב

מה שאומר שהשבוע אין הדחות, וגם ככה יש להפקה מלא מה להראות בראשון ושלישי....
 

Tapudy

New member
מי אמר שהוא עוזב?

הייתי מניח שהוא היה מדבר על זה אם הוא היה עוזב מחר. אבל הוא לא אומר כלום.
 

ביטניקט

New member
רואים שאתה לא צופה בשידור החי, הוא אמר

נדמה לי שלאלירז וגואל, ונדמה לי שגם סתיו היתה שם.
 

Tapudy

New member
לצערי אני צופה בשידור החי הרבה יותר מדי

זה פתוח לי ברקע תמידית. וראיתי שיחה שלו על זה היום בצהריים. אבל הוא לא אמר שום דבר מפורש כמו "אני הולך מחר". בשלב כלשהו ביום הפסיקו לדבר על זה וזהו. יכול להיות שהם תיאמו איתו שהוא יצא מחר בתוכנית וביקשו לא לדבר על זה. אבל הכל יכול להיות.
 

ביטניקט

New member
מה אתה רוצה? שאני יישבע לך....

ששמעתי את בנצי אומר הערב שהוא נשאר מקסימום עד מחר? אני אומר לך ששמעתי אותו במו אוזניי, אז תאמין לי, כי אין לי שום סיבה לשקר לגבי זה. בדיוק כמו שאמרתי אתמול בערב שאלין מצאה כינים ליוסף וכל הפורום חשב שאני צוחק או שלא הבנתי נכון. והיום התברר לכולם שצדקתי כשהאח הגדול סיפק לו ערכה נגד כינים ויוסף בעצמו סיפר על זה לאלין. בדבר אחד תהיה בטוח: אני לא משקר.
 

Tapudy

New member
אני לא טוען שאתה משקר

אתה מבין אותי לא נכון. אני פשוט רוצה להבין מתי שמעת את זה וממי. שאתה אומר משהו כמו "בנצי הולך מחר הביתה" זה נשמע כאילו שמעת את זה ממקור סמכותי. אני בסך הכל שואל מי אמר את זה ומתי. כנ"ל עם העניין של הכינים שאלין מצאה. אם היית אומר מראש: "בנצי אמר היום בערב שהוא הולך מחר הביתה" לא הייתי שואל אותך. וחוץ מזה, הדיירים אומרים הרבה דברים וזה לא בהכרח הופך אותם לנכונים. כבר אתמול היינו בטוחים שבנצי אורז את המזוודות והולך היום בבוקר לפי מה שהוא אמר ועובדה שהוא נשאר. חוץ מזה, כרגע גואל וסער דיברו על העניין של בנצי ונראה שהם לא יודעים יותר מאיתנו.
 

24שעות1

New member
תגידו אלין על כדורים או סמ..... ממש מטורפת

התחיל הטרוף הלילי אבל הפעם ברמות על רוקדת למצלמה בתנועות משוגעות, מטיילת בבית הלוך ושוב ובכוונה רוקעת בעקביה ומרעישה, אמר לה האח לא לדבר ללא מיקרפון לא מחשבנת ומנהגת בזלזול. פוטנה שבקושי מתפקדת מרגישה על הפנים מעירה לה, שתירגע ולא תדבר ללא מיקרופון ,ותשובת אלין בהיסטריה חולנית את רוצה שאני אשתוק וקמה הלוך ושוב להרעיש עם נעליה ולרקוע חזק בהליכתה. פרצופה משדר טירוף
 

Tapudy

New member
היא נכנסת לטירוף הזה כל לילה

סתם מוציאה אנרגיה שלא בזבזה כל היום. לא צריך לקחת קשה. דווקא לי כיף לראות מישהי צעירה בבית עם אנרגיות. כל השאר רופסים רוב היום.
 

dindan60

Well-known member
ייתכן שבנצי הולך מרצון וביקשו שלא ייספר? לכן

לא הצביעו להדחות היום?
 

Tapudy

New member
לא בטוח שהם יועמדו על תיאום הדחות

בפעם הקודמת שזה קרה, נתנו לכולם לתת את שמות המועמדים להדחה. ככה ההפקה יכלה לראות שאכן היה תיאום הדחה. במקרה הזה לא נתנו להם הזדמנות להצביע. אז הם לא יכולים להוכיח כלום. אלא אם כן הם יעשו את זה כעונש רק על "דיבורים על הדחות". דבר שהוא דיי אפור.
 

Tapudy

New member
סער ובנצי הביתה

הם מדכאים לי את השועלים כל פעם שרואים אותם על המסך. סער בימים האחרונים נהיה רוח רפאים בבית ובנצי מתחילת העונה לא עושה שום דבר משמעותי. הכי גרוע זה ששניהם לא מפסיקים לקטר על התוכנית ולהגיד כמה הם מתים ללכת הביתה. אז יאללה כבר, לכו הביתה!
 

ביטניקט

New member
הסיבה שאין הערב בחירת שמות להדחה

זה בגלל שבנצי עוזב מחר בבוקר והשבוע אין הדחות, או כמו שהיה בשבוע שג'י הודחה, בחירת השמות להדחה יתבצעו בשלישי בערב, ויש גם סיכוי גדול שבערב שלישי גם ייכנסו הדיירים החדשים שיהיו כמובן חסינים מהדחה במשך שבוע....
 
למעלה