עידכונים מהוילה - יום 51 - ה- 21.10

cookies10

New member
צודקת

מה שתוכנית יכולה לגרום לאנשים לא מספיק החברה בווילה כבר משתגעים, אז גם פה בפורום כל כך הרבה שינאה כל כך הרבה אנרגיות שליליות על כל דיירי הבית ובעצם הם לא עשו כלום לאף אחד אז למה ככה להתבטות...
 
את המיליון שקל קונים גם כן בכסף.

את לא היחידה שלא סובלת את הבובלילים, רוב הצופים לא סובלים אותם אבל אין מה לעשות הפקה מושחתת מאפשרת כמות לא מוגבלת של הצבעות. את המיליון שקל קונים גם כן בכסף.
 
השנאה היא לערכים

איזה חוש צדק שבבסיס של כל אדם סביר אל תשכחי שהתוכנית עובדת פסיכולוגית על חוש ההזדהות שלנו ואז כששי יושב ומדבר יענו מכל הלב עם בן אדם אחד ואחרי שניה משמיץ אותו מאחורי הגב זה מעורר בך רגש מסוים. אתמול בערב זה הפך לאטרפידה מטורפת כמו איזה סרט רץ . הוא עוד לא גמר ללקק לאחד וכבר היה עם השני ללכלך עליו כשכבר הוא מתכנן את השיחה עם השלישי שמתקרב ברקע. כל זה בשילוב הפוזות הפסיכוטיות מול המראות עם זעקות השירה של לאון עם הצחוקים של שפרה עם ההד האוטומטי של רנין והבהיות של צבר הביא פה לאנשים את הסעיף. זה הכל. אני אישית מעשנת ויודעת שאם מישהו היה מודיע לי מעכשיו לעכשיו שאין סיגריות הייתי מנסה להסניף עשב מרוב עצבים גם במצב רגוע אז מה יעשה עכשיו יוסי עם הח'פפה הזה עד הערב אלוהים יודע .
 

קפרי

New member
../images/Emo45.gif-אני חושבת שאלה המביעים שנאה בד"כ הם

אלה ששיכים ממש למשפחות (בן, אח, אחות, חברה טובה) אלה שמאוד קשה להם לוותר על המיליון שיביא המנצח הביתה.
 

bubbleboi

New member
שי הוא חרא מרושע ואלים

ולכן אאחל לו שיעוף היום מהתוכנית (אמן אמן ואמןן) נסיגה נוספת של המפרצים ולקינוח זיבה. טה טה
 
שי אמר אתמול שאם הוא זוכה במיליון הוא

לא תורם שקל אחד לתרומה!! אתמול או שלשום, הוא אמר את זה ליוסי!! אני בטוחה שאצל שי זה לא משחק. זה האני האמיתי שלו! גם בחיים הוא תככן ומניאק. פשוט זאת התוכנית העונה הראשונה של התוכנית ואין לו מושג שרואים אותו ככה האנשים.
 

חיליק7

New member
וגם אמר פעם: "6 שנים אני משקר לאנשים בעסקים..

הוא העיד על עצמו וזה אומר הכל..
 

BrokenWings16

New member
לפני שהוא משחק את המשחק

שילמד להיות בן אדם יש לו פשוט אופי חרא ולא הייתי רוצה להתקע בוילה סגורה עם בן אדם כזה.
 

daughter L93

New member
השנאה הזו

היא מכיוון שאנשים כמוהו, הרבה מהם מנהיגים את העולם ובגלל אנשים כאלה המדינה נראית ככה.. הוא פשוט מייצג בן אדם רע..זה מה שהוא מייצג..לא סקסי, לא מנהיג ולא בתיח. ולפי החוקים שי לא יכול לעשות מה שהוא עושה, ובכל זאת הוא עושה ולא נענש. לכן זה מאודמאוד מכעיס. ומסכימה מאוד עם התגובה של אלונית.. עד עכשיו סתם לא אהבתי אותו אבל לא ייחסתי לו יותר מדי משמעות אלא ניסיתי לחפש את הדיירים הטובים... עכשיו כשהוא מועמד להדחה, והוא המפלצת של הבית אפשר להעיף אותו כי אח"כ זה לא יחזור.. הנה הוא כבר סידר לעצמו את המקום למקרה שהוא לא יעוף וגם אמר "מה זה כל הפוצי מוצי הזה שהיה פה השבועיים? לא יודע מה קרה לי השבועיים ומה זה כל הנחמדות הזאת.. אבל מה שבטוח אני עשיתי כאן את העבודה שלי". אם זאת העבודה שלו זה ממש עצוב בעייני..
 
את מבינה מה הכיף שלך ולמה שונאים את שפרה

אהובתך להתענג לראות בן אדם אחר סובל לא קשור להדחות או למשחק או לאופי יש צורך גופני מסוים שכבר השתרש שנים ופתאום בבום קוטעים אותו ואת מתענגת על זה כל הכבוד
 
היא לא הכניסה את שפרה- די לדחוף אותה לכל שיחה

ליוסי היו סיגריות והוא היה יכול לתקצב אותם בדיוק כמו שונסה עשתה. הוא גם אמר לה שזה מה שהוא יעשה. אם הוא לא עומד בהחלטות שלו עם עצמו ומעשן את כולן , זה עניין שלו. יוסי תחמן מניפולטיבי שיודע בדיוק איפה ללחוץ ועל מי ואותו דבר עושה גם עם הסיגריות. יש לו בינתיים סיגריות, אתמול בלילה כשכולם ישנו הוא ישב ועישן אז הכל מניפולציות כדי שהעם בבית יראה כמה הוא מסכן ויצביע לו הוא הרי לא יודעת שחצי מהעם חולים על הת.ת שלו ומצביעים לו גם אם לא יראו אותו שבוע שלם .
 
היא לא דחפה אותה

אני הכנסתי אותה כי זה התאים לי לדוגמא ומה לעשות שאפשר לדחוף אותה כמעט בכל מקום שצריך דוגמא רעה.... ואם את מדברת על " לעמוד בהחלטה" בקשר לסיגריות, סימן שאת בעצמך לא מעשנת אחרת היית מבינה...
 

קמבילי

New member
מוישה, בשביל חמש שקל לשעה שמשפחת שטרית

משלמת לך זה שווה לך? במקומך הייתי שולחת להסתדרות תלונה על ניצול ילדים.
 
למעלה