עידכונים מהבית -יום96- 13.3

wizman76

New member
../images/Emo45.gif העונה הזו לא סימסתי אפילו פעם אחת.

הכל מכור! ליהוק על הפנים!
 

רונדו10

New member
מישהו יודע למי מכור המשחק ?

כל הזמן אני שומע הכל מכור .מה זה השטויות האלה למי ? הסמסים קובעים
 

רונדו10

New member
את רצינית מירי?

אז למה אומרים לנו לסמס
שקרנים .הם גונבים אותנו כאילו? תודה שאמרת לי נשמה
 

Mierky

New member
מתוקה,שימי לב להדחות ותביני לבד

היתכן שסיון חזקה יותר מאלעד? אין מצב בעולם ! לאלעד יש קהל מעריצים רב בחוץ שלא נדבר על בליניי המועדונים שמכירים אותו אישית. מי מכיר את סיון? היא עלה נידף ברוח.
 

Mierky

New member
אגב, הבת של בת דודתי עובדת בהפקה היא לא מספרת

כלום נעשתה אילמת (
) אבל אני בטוחה שכל זה יגמר אצליח לשחרר ממנה כמה פרטים.
 

רונדו10

New member
באמת מאוד מוזר שסיוון נשארה על חשבון

אלעד.הרי אלירז אמר שסיוון תודח ואלירז המלך אף פעם לא טועה חוץ מזה שכמו שציינת סיוון באמת עלה נידף והכי משעממת אני חשבתי שאלעד בטוח ב-3 האחרונים יואוו איזה מסכן כל כך כאב לי עליו .לא הגיע לו ללכת איזה רעים הם:(
 
אני מאמינה שהיא קיבלה הרבה קולות מתומכים של

עמיר. שלא היו צריכים לסמס לו השבוע כי הוא היחיד שלא עמד להדחה. וחוץ מזה, אני לא בטוחה שהיא כזאת חלשה בחוץ, היא אומנם לא פוטנציאל לזכיה אבל יש לה בהחלט תומכים. תסתכלי בכל הסקרים שקיימים, ליעוז ואלעד הכי חלשים בסקרים וסיוון נמצאת במקום טוב באמצע.
 

מונקו25

New member
אני סימסתי לסיון, ותומכת בעמיר.

כי אני לא שונאת את סיון, אני כועסת על התנהגותה שאינה הולמת את כישוריה. הדייר היחיד בבית שאני לא אוהבת זו פרידה והיא בעדיפות ראשונה אצלי להדחה מיידית.
 

מונקו25

New member
אם היית קורא את מה שכתבתי היית מבין

אני עושה הפרדה בין הכעס על ההתנהגות לבין האדם עצמו. דרך אגב, זה אחד הסימנים לבגרות נפשית. רק ילדים כורכים את האדם עצמו ואת סוגי ההתנהגות למיקשה אחת. אמא חכמה תגיד לילד שלה שהיא כועסת על התנהגותו, אמא לא כל כך חכמה תגיד שהיא כועסת עליו. זה ההבדל.
 
לי יש וידוי

איך שאתמול נגמר השידור אמרתי לעצמי יאללה נעשה את הספתח ונסמס לסיון. מההרגל שמתי את הספרה 6 .איך שאני לוחץ על שלח הודעה .אני מבין את גודל הטעות "לא !!!" מהבושה שלחתי חמישה סמסים למספר 5 -סיוון שלנו. עמיר זכה מההפקר לסמס אחד שלי.....
 
למעלה