עדכוני לילה-יום 88 ה-27.11

אור2221

New member
אתה לא יודע מה זו צביעות

אפשר לא לאהוב בן אדם ועדיין לרצות להגן עליו/לרחם עליו ברגעים מסויימים. אנחנו לא מדברים כאן על שנאה עזה, מדובר על שתי בחורות שונות אחת מהשניה שמתחרות אחת נגד השניה. בעזרה הדדית ברגעים שנראה להן נכון, אין שום צביעות. שתיהן יודעות מהי המציאות, זה לא ששפרה אומרת לעינב שהיא מתה עליה.
 

DirrtyShay

New member
ועוד משהו שיחזק את דבריי...

מה שהוא עשה לונסה - שיחק אותה מסכן וששי יורד עליו ופוגע בו.. וונסה מסכנה יצאה על שי ורבה איתו בבריכה והוא ישב כמו איזה צמח וסתם ולא ענה ואז ונסה אמרה לו שהיא נפגעה ממנו שהוא אומר לה דברים שנוח לו וחלק הוא לא אומר ושהוא מתנהג ככה וככה.. שיחק בה והיה כאילו המסכן ותמיד הוא המסכן והמנוצל.. בן .... שקרן. הוא צבוע ! השקט זה כיסוי וסתם הטעייה.. אל תתנו לזה להשלות אתכם.. הוא במשחק והכל כשר שם - אל תהיו מטומטמים.. אני מקווה ששפרה או לאון יזכו ואם לא הם אז עינב אבל בשום פנים לא איתי - זה יהיה פשוט מחדל.
 

EMANUELA XD

New member
סופית ההפקה מסכסכת בין לאון עינב ושיפרה

לאון מרגיש שמתבשל לו משהו מתחת לשמיכה עינב לא יודעת איך לאכול את המשימה שנפלה לה עם שיפרה הולך להיות לילה חם מה שבטוח אף אחד הלילה לא יצליח להרדם פשששש פתאום עינב מתחילה לקבל מצב רוח חחחחחחחח מעניין למה???
 

diagonal1

New member
אני לא מחבב את אינה אבל

לא אהבתי שאיתי חיבק את אינה ועשה לה מסז' ואחר כך הצביע נגדה. איכס ! פעם אהבתי את איתי וגם רשמתי בחתימה שהוא הכי נחמד אבל אז לא ידעתי כמה שהוא צבוע. איתי שם בצביעות את לאון ורנין בכיס הקטן.
 
ואני לא מתומכי איתי (רק שפרה), אבל

הפעם אלמד עליו סנגוריה. הוא לא חיבק את אינה ביוזמתו. הקרציה ניג'סה לו אלף פעמים. אני גם חושבת (לא בטוחה ב- 100%) שהוא הציע אותה להדחה לפני החיבוק, ובהדחה הוא אמר ש"הוא לא יודע איך לקרוא אותה". אני חושבת שיותר לא יציע אותה. (לא יודעת את מי כן, אבל כנראה את שק החבטות של הבית).
 
למעלה