עדכוני לילה-יום 88 ה-27.11

אני מאמינה לך - יש לי שאלה

ליוסי את מתחברת למרות הקללות? בעצם לפי הדברים שלך יש לו נתח נמוך באישיות. אישית אני לא רואה קשר בין אישיות לקללות. גם אם הקללות, לרעות עינייך, הן נמוכות. ניבול פה הוא ניבול פה ולא משנה באיזה קללה משתמשים. (מתוחכמות יותר או פחות) בכל מקרה, אני לא יודעת מה ההגדרה של התנהגות אצילת נפש, אני רק יודעת שבגלל החזות שלה וההתנהגות העדינה שלה, כששיפרה פולטת קללה אזי אוטומטית אצל כולם זה 'משיפרה הייתי מצפה ליותר'. ולא בגלל מה שהיא מתיימרת, היא לא התיימרה, הכל זה פרשנות שלנו לפי ההתנהגות שלה, לו רצתה להתיימר אזי בכלל לא הייתה מקללת ולא נותנת לצופים שום סיבה לדבר על הקללות שלה. טיפשה היא לא. (כך שהיא לא מתיימרת לכאן או לכאן) היא מדברת בשפה אחרת, בשפה גבוהה יותר, (אגב- אני למשל מצפה ממנה לדבר בעברית תקינה. בכל פעם מחדש שהיא אומרת שלוש ולא שלושה, זה משגע אותי, אבל זו לא סיבה לפסול אותה כאדם בגלל שממנה אני מצפה לעברית תקינה, כי כשעינב מדברת עברית לא נכונה זה לא מפתיע אותי....).
 

BEAUTY האחת

New member
עוברת אני לא פוסלת אף אחד ולא נגד אף אחד

אני לא בצד של אף אחד פשוט מחווה את דעתי אני לא מתה על הבולילים אפשא לומר הם שלוחים תת רמה ויש ליוסי יציאות שאני פשוט לא יכולה לשמוע אבל יש להם לב ישר ואמיתי ולפחות מה שאת רואה זה מה שיש שאצל שפרה הכל יותר גרוע כי היא כל הזמן תחת מסווה דו פרצופית הרבה פעמים והחזות שלה ממש אבל ממש לא עדינה לא במראה ולא בהתנהגות שלה היא רחוקה מלהיות עדינה ואני מצפה מכל אחד לעברית תיקנית ודרך אגב העברית של שפרה היא די רגילה ואני לא מצאתי שהיא מדברת באיזו עברית גבוהה או משהו כזה וכמעט כל נושא שעליו היא מדברת היא לא מדייקת והרבה פעמים אפילו לא מסיימת את מה שיש לה לומר זה אומר דרשני
 

דטין

New member
שפרה לא מקללת

ש"ילך להזדיין" או "אפס" זה לא קללות. שפרה לא מפזרת קללות תוך כדי דיבור.נקודה.מאוד מאולצת ההשוואה שאתם עושים.
 

BEAUTY האחת

New member
בן להגיד שילך להזד.... וכוס א.... FU וכל אלה

ממש לא קללות נכון אלה קומפלימנטים נחמדים אלה מילים מתקתקות ועדינות
 

longleggedlady

New member
קללות

מה ששפרה עושה זה לקלל עם חיוך, אם סריגה שזה לא יראה ממש קללה. היא גם כל כך רצתה שיבואו אנשים לצעוק את שמה (כמו שעשו ליוסי ועינב ושפרה קינאה)..היא ממש דיברה לקהל שלה שישלחו לה אנשים וכך עשו. פתאום פניה שהיו נחסים נפתח לה אושר. כל כך אהבה את זה..ויש לומר שלא עינב ולא יוסי מדברים לקהל לשלוח אנשים בכוונה.. שפרה עושה דברים שיאהובו אותה..אפילו יושבת עם יוסי...אבל רגע...הלא היא שונאת אותו? אז איך יכול להיות? אופס שחכתי..היא צבועה...גם הקללות שלה נעשים בתבונה כדי שאנו הקהל לא נשים לב...אבל מה לעשות...כל זה מחוסר ביטחון ולשפרה יש המון מזה... אז באמת לקלל כמו שפרה זה קללה כמו כל אחד בבית ...היא לא מלאך ולא כלום..רק אחד שקופצת מתוכנית לתוכנית כדי שכל עם ישראל ישימו לב אליה... רק לראות אותה זה פטתי..
 

קפרי

New member
מי אמר לך שהיא לא מתימרת להיות? היא אמרה הכל

בפנים למי שרצתה אבל שונה. היא הביעה תמיד את דעתה אבל משום מה נראית לך מתנשאת, לא היא לא, כי כל מי שמדבר תקין ולא עילג נשמע מתנשא וכראיה הבנים שלי שהעברית שלהם שהקפדתי בכל רמ"ח אברי תהיה הכי תקנית בעולם והם, אם כך לידי יראו וישמעו הכי סנובים בעולם אבל בואי נראה: את לא מכירה אותה איך היא בחוץ, היא רוצה מליון כמו כולם לפרנס את האחיות שלה או כלשהו והיא עושה הכל כמו כולם (ההתלהמות של עינב, השטויות של יוסי שלא מתאימות לגילו ה-כ ל כדי לשרוד וכמו כולם), היא מודעת לזה שיוסי ועינב אהובים בחוץ והיא נלחמת, היא עברה בחיים וחיה בנישה שלה, לא רוצה להיות ברכילות עם כולם, ואם יוצא-היא בת אנוש לא? לכן לרוב היא מתעסקת עם עצמה, מתעמלת (למה עינב ויוסי לא?), סורגת (היא יצירתית ומי שלא במקום הזה לעולם לא יבין את הלהט של העשיה לעשות משהו-בעלי אומן ואני מעצבת ואני מרגישה אותה) למה אנשים חושבים שמי שמופנם, נאור, לא מסטול, לא צ'חצ'ח חייב להיות סנוב? ביקשת עזרה ולא נתנה לך? תוית את יכולה רק במציאות, על המסך נראית 10! משחקת יופי את המשחק, ולמרות שאין לה משפחה ענקית (כמו שלי למשל-שהם לבד איזה 150 שיהיו בריאים), היא מצליחה לשרוד ועל כך שאפו!
 

צאטמן14

New member
ליבי 54 וקפרי

אתן שניכן מה רמי מעלה,,,,שימו לב להתנשאות שלכן התנשאות מביאה איתה גזענות אתן רמי מעלה,, יו איך שאתן דומות למכלת הדבורים שלכן שפרה חחחח (צוחק מכאב)
 
אבי'לה

קפרי מעולם לא כתבה שהיא רמת מעלה. אגב- בחיים האישיים שלי, בסביבה שלי, ישנם אנשים שאני לא רוצה להיות חברה שלהם..... זה אומר שאני מתנשאת?
 
חחחח ../images/Emo105.gif

'מתבדלת'. בטוחה שהן חושבות שאני מתנשאת... גם בגלל התפקיד שלי וגם בגלל שאני לא מתערבבת עם כל אחד/ת. בוררת... בוררת....
 

שיפרעבה

New member
אז בגלל זה שיפרה לא יכולה להעריך את

יוסי ועינב ? כי היא רדודה. גם בבטן יש לה רדידות של שומן אז פי 2.
 

אפרילA

New member
אני ראיתי את הרוע הזה ביום ההדחה של ונסה.

היא כול הזמן שיחקה אותה מחבבת את ונסה וכשונסה אמרה לה ולצבר ביום ההדחה שלא משנה מי ילך היא אוהבת את שניהם, שיפרה אמרה שזה הדדי. אך האמת היא ששיפרה אמרה פעם לרנין (אחרי שרנין שיקרה על ונסה, ושיפרה לא טרחה לבדוק את האמת) שונסה מטומטמת, וכאשר ליאון אמר לה (גם ביום ההדחה) שונסה אוהבת אותם (את רשל"צ), שיפרה חייכה (את החיוך המזלזל שלה) ואמרה שקל לה לגרום לונסה לחבב אותה, היא רק צריכה לחייך אליה.
 

קפרי

New member
אני ראיתי את הרוע בעיני יוסי כשהדיחו את שי,

וכששפרה נשארה, ואת הרוע של עינב כשהדיחו את צבר. לא יעזור, הם לא מלאכי שרת, כולם משחקים רק יש מי שיש לו נאורות צפה ולא כולם מתחברים ויש מי שיש לו פשטות צפה ולא כולם מתחברים (לטוב ולרע שניהם).
 
למעלה