עדכוני בוקר/צהריים-יום 88 ה-27.11

זה רק מוכיח לך כמה שהוא שפל

מרים את קולו על יוסי למרות כל מה שיוסי עשה עבורו. אגב - להרים את הקול על יוסי או על שיפרה, זה להרים את הקול. עבורה זה לצעוק כי היא מדברת יותר בשקט. הכל יחסי. ואגב2- לא דיברתי אם זה מובן או לא, זה לא צריך להיות 'מובן' כדי שזה יהיה לא נעים בכלל
 
שחר ואלימות

הכותרת הזו נכתבה במכוון מפני שמצחיק אותי איך אוהדי שפרה ישר מגיבים בכדי להראות ששפרה צדקה ששחר אלים. שחר צועק? טוב, ואני שמחה שיוסי לא לוקח אותו, בחוכמתו, ברצינות, מפני שיוסי יודע שדרכו של שחר סלולה החוצה.
 

jaycom

New member
אוי לאון לאון.. איזה ילד מסכן..

בסדר לאון הבנו שאתה יודע על המשימה של יוני שפרה ועינב.. זה שאתה אומר כל שנייה - "איך בא לי גם משימה כזאת" "אני יודע איך זה לקבל משימה אישית עם עינב" "אם זה נכון מה שאני חושב, אני שמח שחזרו לי החושים" "נכנסתי לאח הגדול ואמרתי לו שקורה משהו מוזר בבית" "שפרה פתאום מבקשת ממני להכין לה אוכל, מה זה סתם?" אבל העיקר אחרי כל משפט כזה אומר: "טוב בואו לא נדבר על זה" ממש מעפן.. הוא הרי יודע שאסור להגיד כי הוא גם היה במשימה כזאת.. יוסי ושחר גם קלטו שמדובר במשימה אבל אומרים ללאון שהסקרנות הרגה את החתול, שתיקה שווה זהב וכל הדברים האלה.. איזה פה.. יותר גרוע משל אינה שמעדיפה לשיר במקום לספר על המשימה.. לאון הזה ממש מסכן..
 

Sימה2

New member
לילדים קטנים לא אומרים לשמור סוד - ההתפתחות

השיכלית של ליאון כמו של ילד בן 3-4
 

Serf SaN

New member
תגידי, איך את יודעת את זה../images/Emo35.gif

ובכלליות - איך אנשים יודעים מה קורה בחדר האח הגדול?! הרי המצלמות של ערוץ 20 ובאינטרנט אף פעם לא נכנסות לשם... איך אנשים יודעים מה קורה שם? =\ (חוץ מהפרקים של ראשון ושלישי בערוץ 22)
 

clearer

New member
למה לא נכשלה?

דיירי הבית גילו שמשהו מוזר מתרחש ואפילו אמרו את המילה: "משימה....." אז לדעתי זה כשלון. גם לאון עלה על השלושה שמעורבים בה. לכן, אין טעם להמשיך למחר, אפיית החלות, ארוחת הערב, הנקיונות, כל זה היה נחמד לראות, אבל - כבר אין ממש טעם, כי זה התגלה.
 
במשימה..

של לאון ועינב ל"גנוב" פריטים מהדיירים, שפרה גם עלתה עליהם, שזו משימה ובכל זאת הם לא נכשלו, אז מה ההבדל?
 

clearer

New member
לדעתי, אז ההפקה העלימה עין

כי זה היה בשעת לילה כששפרה חשפה - ולא היו "עדים"... עכשיו זה ברור וזה כמה אנשים שעלו עליהם, וזה באמצע היום, אבל מי יודע? אולי לא נכשלו, קשה לי להאמין.
 
השאלה מה מגדירים ככשלון המשימה

לדעתי הצלחה במשימה היא לא לגלות לדיירים אחרים שזו משימה. אבל אם הדיירים פיקחים ועלו על זה לבד, אין מה לעשות נגד זה. זה לא כשלון במשימה. לדעתי לפחות.
 

jaycom

New member
אז מה הקטע?? ברור שלא יגלו!

ברור שלא יגלו להם.. מה הקושי בלא לספר על משימה סודית?
 
שחר מאבד עישתונות,התחיל להתשגע מרוב רעב

צהק על כולם שהוא רעעעעעעעעעעב,לא מבין למה לא מכינים אוכל.לאון רמז ליוסי ואינה שהבית מטונף ושהוא טיטה קצת ריצפה.ואינה כמו ילדה מפגרת,כאילו לא הבינה שצריך לעשות משהו. יושב וקודחת ראש עם שירה מעצבנת שלה. כזאת עצלנית עוד לא ראיתי בחיים.מי שהתחתן איתה הוא ממש מסכן.או שחייב להיות מיליורדר ואינה במהרה תעפוך אותו למיליונר,או שהוא חייב לעבור קורס אצל פיליפינית להסבת מקצוע משרת 24 שעות ביממה.יוסי אומר לה:אינה לא שומעים בחוץ איך את שרה,אז אולי תורידי ווליום.
 

jaycom

New member
אוי נו אז הקושי?

הם יכולים לא לספר במשך 20 שנה.. כל הקטע זה שלא יגלו אותם..
 

3pac היחיד

New member
גם במשימה העלמת החפצים שפרה גילתה

וגם צבר אבל הם הצליחו במשימה בגלל שהם לא גילו כך שבמשימה הזאת הם לא נכשלו חוץ מזה הם לא גילו במדוייק את המשימההההההה ששזה אדונים ומשרתים
 
למעלה