עדכונים מהוילה יום-96 18.2

פותנה לוקה בתסמונת מינכהאוזן

תסמונת מינכהאוזן מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית תסמונת מינכהאוזן (Münchhausen Syndrome) היא תסמונת נפשית שבה אדם עושה עצמו חולה או גורם בכוונה למחלה לעצמו, על מנת לקבל חמלה, תשומת לב רפואית וטיפול רפואי. התסמונת קרויה על שם הברון מינכהאוזן שסיפר סיפורים דמיוניים ויוצאי דופן. בספרות הרפואית מתועדים מקרים לא מעטים של אנשים שהגיעו לחדרי מיון של בתי חולים, כשהם מביימים מחלות שונות כדי לזכות לתשומת לב מהרופאים ושאר הצוות הרפואי. לשם השגת מטרתו, הסובל מהתסמונת אינו בוחל בהתנהגות מניפולטיבית ושקרים.
 

lolibror

New member
וסער לוקה בתסמונת מינכאוזן באמצעות שליח:

http://he.wikipedia.org/wiki/תסמונת_מינכהאוזן_באמצעות_שליח בול מתאים לסער ואיילה! קיימת תופעה נוספת של התסמונת הנקראת "מינכהאוזן באמצעות שליח" והיא גורמת לאדם לפגוע באדם אחר, שבדרך כלל תלוי בו. מדובר בביטוי קיצוני של התסמונת ואף התעללות של ממש העלולה להסתיים בפגיעה חמורה ואף לגרום למוות. הסובלים מהתסמונת פוגעים בבני זוגם או חבריהם, על מנת לטפל בהם כדי להוכיח אחר כך את אהבתם ואת יכולות הטיפול המסור שלהם, במקרים אחרים פוגעים הורים בילדיהם, כדי לגרום לאשפוזם בבית החולים, מתוך צורך כפייתי לזכות בתשומת לבו של הצוות הרפואי או כדי לקבל את תשומת לב ילדיהם באמצעות יצירת תלות. וגם: תסמונת מינכהאוזן באמצעות שליח (באנגלית: Münchausen syndrome by proxy) היא תסמונת נפשית מוכרת בתחום הפסיכיאטריה, המסווגת לקבוצת התסמונות המזויפות (באנגלית: factitious disorders), אשר עיקר ביטויה בכך שאדם מנסה בכוונה לגרום לפציעה או למחלה של אדם אחר, בדרך כלל במטרה לזכות בתשומת לב‏‏[1] או רווח אחר‏‏[2]. יש הרואים בביטויה של תסמונת מינכהאוזן באמצעות שליח צורה של התעללות בילדים‏‏[3]. הלוקה בתסמונת מינכהאוזן באמצעות שליח הוא בדרך כלל הורה, משמורן, או בן זוג, והקורבן הוא בדרך כלל ילד, או בגיר חסר ישע. ברוב המקרים הלוקה בתסמונת גורם למחלה גופנית אצל הקורבן, אולם קיימים אף מקרים שבהם הלוקה בתסמונת יוצר מראית עין של מחלת נפש אצל הקורבן או מחלה גנטית.
 
../images/Emo124.gifתימני עזוב שומבלע זה מקרה אבוד ומסכן

כמו מי שהוא מעריץ איילה. אתה דואג לאסמסים לאלירז ואלין . מתים עלייהם והצדק והטובים חיביים להגיע לגמר.
 
כל הפורום במקהלה אחת גדולה:ביי אלירז ביי אלין

שבת אחד מכם עף הביתה , עושה פיפי ולישון חחחחחחחחחחחח
 

Daria83

New member
למה פרידה תימני? הוא יקוד 555 לאלין ואלירז../images/Emo6.gif

 
מה לאה ברור לכם שהוא יברח מפה@@@@

זה הזמן לצחוק על המסכן הזה כל עונה הוא מגיע כמו נחניאלי רק שזו חיה מוגנת ושומבלע זו חיה מאווטר
 

izmeral1

New member
נו צעקו ואלירז עם פיסוק ברגיים חחח=

רק צריך וחובה להיות כאן מסורים לאמת אלירז בבצהריים היה רק מרכל גם על הצעקות איך זה יכול..להיות שמגיע משהו מיוחד לצעוק לאיילה..... אלירז אוכל את הלב= אלירז סער ואיילה צעקו לא הזוי גואל< מה לא המיאו הוא וגואל =ומה עכשיו ומה עם קול התקופה אהבו.. את זה רק את עצמם. מה עוד פותנה תיזהרי.לך הלב כואב אחרי האמונה של איילה= פותנה לאלירז לא מזמן אני אומרת לה על כמה דברים בטוח שהוא לא מאלין לה. אבל פותנה אם אמרת והסברת לה מדוע המצפון שלך לא נקי=די מעייפת את המסך הנשיפות שלך מגיעות עד לעכרם\ ולעכרם אין כבוד היה מוציא אותך כך שהתפילות שלך יהיו ללא חטא-כי לבוא במגע עם הומו ועם בלושה זה נוגד= את דת האיסלם=אאהה הבננו אולי יש לך איסלם משלך וכול עבודה בעניים. דרך אגב ההומו הראשון גם מגיע מהאיסלם=בגלל איסור מגע עם אישה וחילול הכבוד=לא יודעת איזה כבוד אבל כךכתוב= אלה מחקרים גדולים=רק לציין שלי אין דבר נגד הנטיה המינית של גבר לגבר-זה לא ממני יבוא מה מותר ומה אסור ומה =נגד לטבע=כול אדם נולד בצלם אנוש גם על נושה זה יהיה כך לחשוב.כול אחד והעדפות שלו.
 

jak51

New member
צעקו עכשיו לאלירז והוא חייך חמוד../images/Emo23.gif

זה ממש מעודד אותו חייבים להמשיך לעודד אותו.
 

קיי 2007

New member
פותנה - תלמדי מאיילה

אין לה בעיה לאכול מהחביתה שלייני הכינה ולא נתקע לה בגרון. לייני מבשלת - ואיילה אוכלת. בתיאבון!
 

דולי40

New member
איילה אוכלת כל מה שמכינים העיקר שהיא לא תלכלך

את הידיים-ממש דוחה ופרזיטית-איכססססססססססססס
 

motibari

New member
למה ? ,היא עושה כלים כל שבוע ביום ההעמדות

אז מה אם היא שותה ישירות מהקנקן שאף אחד לא רואה ? ,אז מה אם היא לא שמה כלים מלוכלכים בכיור אלא סתם זורקת על השיש ? ,אז מה אם היא אפילו לא מרימה את הצלחת מהשולחן ? ,זה לא אומר שהבית שלה יהיה מלוכלך עם מיקרוגל שיעבוד שעות נוספות. קשה להגיד עליה פרזיטית ,את ההגדרה הנכונה עדיין לא המציאו אבל עובדים על זה באקדמיה
 

eli586

New member
תבקשי עוד כדורי הרגעה לאיילה

אחרת יאשפזו אותה ב"סוויטה" שהיא מידי שנה מבקרת....היא מסטולית מרוב התרופות
 
למעלה