עדכונים מהוילה יום-96 18.2

אלין עוד מעט בת 20. היא לא ילדה. והיא הצביעה

נגד פותנה כבר פעמיים. היא העידה על עצמה שאין לה אף חברה טובה. היא חסרת נאמנות לחלוטין והיא מחוברת לאלירז מהרגע שבו התחילו הקריאות מחוץ לבית בעדו. לאיילה יש הרבה יותר אינטגריטי, היא הרבה פחות בוגדנית והרבה פחות ילדותית. ואגב, אני תומך אלירז נלהב.
 
לאלין לא נשארה ברירה

היא כבר הסתכסה עם כולם ובלי ברירה נשארה על אלירעז שרואים בעיניים שלה שהיא מתעבת אותו אבל אין לה כאמור שום ברירה.
 

motibari

New member
אנחנו מדברים על האח הגדול ולא על הישרדות כן ?

אלין מתעבת את אלירז ??? ,כנראה שפספסת כמה פרקים ! ,היא אמרה היום שהוא ביחיד בבית שעליו היא סומכת. אם יש מדי פעם ויכוחים ביניהם זה לגיטימי ולא צריך להסיק מסקנה שהיא מתעבת אותו ,קצת בדויה המסקנה שלך...
 

אורר10

New member
אלין המדהימה. כל הבחירות שלה נכונות

כי הכל מרגשות ולא משיקולים קרים
 

גוני3

New member
זה בדיוק ההבדל

בין אילה לאלין. אלין יודעת לבחור את החברים שלה ואילה לא.
 

Daria83

New member
../images/Emo35.gif../images/Emo35.gifבמה שיקרת לנו היום עורך קטן שלי, אה../images/Emo35.gif

 

motibari

New member
אלין לעומת איילה זה כמו מרצדס לעומת פיאט

ואיילה במקרה הזה היא הפיאט. בחורה עצלנית ,חפרנית ,חסרת כבוד עצמי ,סמרטוטה ,מתנשאת ובלתי נסבלת. אלין ילדה בהתנהגות שלה ובשבועיים האחרונים היא אוכלת מפותנה הרבה חרא ,פותנה בשבועות האחרונים הרימה את האף גבוה גבוה. בפעם הקודמת שאלין העמידה את פותנה הן לא היו כאלה חברות טובות ,אין ספק שלדעתי זה לא מתאים שאלין העמידה את פותנה אבל אם איילה תאכל חבית מלאה חמוצים אולי היא תגיע לנשמה שיש לאלין.
 

אבישג55

New member
על אלין

אלין ילדה יחסית לאחרים התבגרה לנו מול העיניים בצורה מקסימה.אי אפשר שלא להתאהב בה.בא פשוט לחבק אותה ולאחל לה את כל הטוב שבעולם כי מגיע לה.ולאיילה אני מאחלת רק בריאות מעבר לזה היא דוחה אותי.
 

izmeral1

New member
לתקן זו הפעם הרבעית שאלין מעמידה את פותנה=

חודש הראשון ועכשיו ומגיע לה לא נתנה לאלין לנשום טוב פותנהמתוך פחד שאלירז ילך צעד אחד לא נכון. מה אתם מחנה של אלירז פה עושים חסד למופרעים האלה חברות רכלנים רעים. הם גואל פותנה אלירז בראש וראשונה< ואלין לא זזים מזוג ההזוי כי גם שם לא חסר? לא נותנים להם לנשום רודפים אותם עד לשירותים. לחדר ומה לא רק שמחנהאילרז יהיה בתמונה זה מעשה נבלה מעשה שהוא בלתי ניסלח =על זה אין לכם מה להגיב פה. פעם מדבר שנוח אילרז פעם שלו כדי מגדף שהזוג הזה ישרף. אסון למחנה אלירז אוכלים את הלב. אני מבינה אם גואל לא ליד הזוג אלין עושה חברותה מזוייפת עם איילה הרי את האמת כולם יודעים? ארז הבודד ובאת אין לו הרבה בראש על יסורי מצון למה התן הדחה למלך בעירום. ויש ויש ואלירז נישאר בהדחה הזו את מי עוד ימסור לגריל. וכך גם לגבי פותנה והשאר יש עוד הדחה אחת והיא תעשה להם קשקושה בגוף גירודים. לא אהבת מהיום את אלירז סער גואל מס חרה אצלי ואצל החברים שלנו משפחות מצרפת מדנבר בכלל . פותנה החומוס שלה מרעיל והיא תקבל מכה שלא חלמה גם בחלום הרתוב שלה מכשפה< איילה וארז שהאל יתן להם ברכה וכבוד לעבור את התקופה הזו. לכול חברים של אלירז כאן למה הוא בהדחה=בגלל הבחירה שלכם את הקבוצה הלא נכונה והתרומה שלא = המכה את הירבים על ידי השליחים חלק בהם מרושע לא אלין=אלין רק מריונטה של אלה הצבועים. אני אתפלל למעם הטובים.
 
למעלה