עדכונים מהוילה יום-34 18.12

הוא היה המום כאשר אביב הודח, ולא הבין איך זה

שאביב הודח במקום יוסף. עוד אחד שחשב, שהוא יודע לקרוא את המפה בצורה נכונה.
 

ניצנץ63

Well-known member
סער השתתק מאותו רגע ולאורך כל הארוחה עד עכשיו

הוא בטח לא מאמין איך שיטת החקירה המטומטמת שלו להשביע אנשים שיקרה משהו לאמא שלהם לא הצליחה ושאפילו אלירז נשבע בלי לחשוב פעמיים
אם ככה הוא מתנהל בחקירת עדים שלו אני לא יודעת איך הוא מצליח להחזיק משרד שמכבד את עצמו...
 

פאפי11

New member
יש מצב לקבל עידכון מה קרה...

בין סער, אלירז וגואל? אני ממש לא מצליחה לעקוב מה קרה?
 

ניצנץ63

Well-known member
עצבן את גואל שסער קפץ אתמול בראש ברגע שנתנו

להם את המשימה של החקירה, ולא חשב בצורה יצירתית שאולי לטובתם יהיה שלא ימצאו את הגנב האמיתי. במקום שסער יחשוב על זה הוא קפץ בראש והתחיל לנסות וללמד את השוטרים איך לחקור נכון את החשודים... ואף אמר להם שהשיטה "הכי טובה" לדעתו היא להשביע כל אחד מהם שיקרה משהו רע לאמא שלו אם הוא גנב את האסימון. לטענתו הגנב האמיתי אמור להיות מצפוני ולא להשבע וכך יבינו במי מדובר... כמובן שאלירז, שהיה הגנב האמיתי, נשבע למרות הכל באמא שלו. כשנחשפה המשימה הערב וכולם הבינו שאלירז הצליח להערים על כולם והתוצאה היתה שהם קיבלו תקציב מוגדל לכולם בשם כך, סער עמד המום במשך הרבה זמן ואפילו לא התנצל על כל השטויות שהוא עשה אתמול. לכן, בהמשך - גואל ואלירז דיברו בחוץ על המשימה וגואל אמר לאלירז שסער אפילו לא טרח להתנצל על ההתנהגות שלו ואפילו הוסיף ש"מה שאני לומד מזה זה שאפילו מי שנשבע אסור להאמין בו" ואמר שהוא חרא, שבהתחלה הוא התאהב באישיות של סער כי הוא חשב שהוא בן אדם טוב ועכשיו מתברר לו לאט לאט איזה מן בן אדם הוא. מקווה שעזרתי.
 

eleven8

New member
הוא המום כי מבחינתו אלירז נשבע לו וידעתי שהוא

יעשה סיפור מעניין השבועה ויטיל ספק באמינותו של אלירז בעתיד(סער העיר במרמור שמעתה אין להאמין גם למי שנשבע לך).
 

מיק101

New member
אין ספק, סער יתחיל במסע הכפשה נגד אלירז

רק שאנחנו לא מטומטמים, למרות שלא עברנו בחינות של לשכת עורכי הדין
 

eleven8

New member
כתבתי על כך אתמול שאני מקווה שאמינותו של

אלירז לא תיפגע עקב השבועה(על אף ההבנה שמגלים כלפי מבצעי המשימות), וכיוונתי בעיקר לסער.נדמה לי שאת הגבת ואמרת שמדובר רק במשחק וזה יובן.אז זהו, אצל כולם חוץ מסער.גם לדעתי הוא אכן ייצא למסע הכפשה נגדו.
 

מיק101

New member
פחחח הרגת אותי "אצל כולם חוץ מסער"

במקרה הזה, זה אצל כולם חוץ מסער, כי סער סימן אותו.... זה ברור לך, שאם זה היה הפוך - וסער היה זה ש"נשבע" - הוא היה מתייחס אל זה כאל משחק.... אני סומכת על ההגיון שלנו הצופים....
 

יסמין170

New member
חנוכייה

איזה בושה איך האח הגדול נותן להם להדליק חנוכייה לאחר שהשבת נכנסה מה הוא לאיכול להגיד להם מתי השבת נכנסת?
 
אולי זה אח גדול גוי ? כי הרי בשבת ליהודים

אסור לעבוד לכן הביאו אח גדול שיהיה גוי של שבת. הוא כנראה לא כל כך בקיע בחוקי היהדות. אפשר להתלונן עליהם במשרד הדתות נראה לי.
 

Jason2

New member
מה אתה אומר?

זו תוכנית חילונית לחלוטין ולא באה לחנך על ערכי היהדות. כל הדיירים לא שומרים שבת ועושים קידוש רק בשביל הסמליות וכדי לשבור שגרה. אתם יכולים להתרעם (ותוך כדי כך אולי תפסיקו לכתוב בשבת) אבל לא לתבוע ולא להתלונן למשרד' הדתות. משרד הדתות לא אחראי על אכיפת הדת על תוכניות טלויזיה ועל שידורים בשבת. לפי חוק שהתקבל בשנת 1969 הוחלט שאין להתערב בשידורי טלויזיה בשבת כיוון שאלה הנהנים מהם עושים זאת בביתם הפרטי ולכן אין לכפות את חוק הסטאטוס קוו על הטלויזיה.
 
למעלה