עדכונים מהוילה יום-34 18.12

THILA9

New member
האם אמרו להם כבר שאלירז הוא זה

שהציל להם את התקציב???????????????
 

laVita

New member
סער אוכל סרטים כמו שחשבתי..מסכן..

מסכן אבל היה גם צריך לחשוב על זה...
 

laVita

New member
וואלה הפתיע אותי.. טיפש גמור

חשבתי שיתנצל בפניו שהוא גרם לו להשבע בצורה קשה.. אדיוט גמור הוא עוד לקח את הצד הנפגע
 

lichystar

New member
אלין, אם זה לא היה עצוב (אולי) זה היה מצחיק

גואל אמר לאלין וארז ששניהם הדיירים הכי בריאים בבית. אלין: "מה באמת?" גואל: "כן" אלין: "מה אתה מתכוון נפשית?" גואל: "כן" אלין (רגע, אני רוצה להיות בטוחה שאני אדם בריא בנפשי, אני חייבת לקבל תשובה ספציפית כי עד היום הייתי בטוחה שאני חולת נפש) : "נפשית, כן, אני בריאה?" גואל בפעם השלישית): "כן" אלין: "יש ! " (זהו עכשיו זה בטוח שאני לא קוקו, זה היה משתלם לבוא לאח הגדול) לאחר כמה דקות: אלירז: "אלין את בריאה". אלין: "לא חשבתי" (רגע, אולי הוא טועה) "לפי מה קבעת?" אלירז: אולי בטח אנחנו הדפוקים" אלין: "זה גם אופציה" (אז הכל פתוח או שאני קוקו או שלא, אבל יכול להיות שהוא טועה, צריך לבדוק לעומק) "אבל לפי מה אתה קובע?" גואל: "לפי זה שצפיתי בכם 5 שבועות". אלין: "יש!" לאחר כמה שתי דקות: אלין לגואל: אז אם אתה אם הגדרת מה בריא, אתה מרגיש בנוח להגיד מי לא בריא?" אלירז: "כל השאר" (חוץ ממני, מגואל וממך, תודה לאל שיש את גואל) גואל: "את רוצה לדעת מי לא בריא?" אלין (זהו עכשיו האמת יוצאת לאור) : "אני?...מי לא בריא"? גואל: "מי לא בריא? הרבה!" זהו עכשיו אלין יכולה להחליף בתעודת הזהות -נפש בריאה, ראש חלול, בגוף בריא. אני מסמפטת אותה, אבל קשה לי לפעמים עם דרך החשיבה שלה.
 

SPRING4

New member
אלין מדהיצה -היתה צינית ומשחקת להם יפה

היא יותר חכמה ממה שחושבים -מתוקה אמיתית
 

Tapudy

New member
מה זה החרטא הזה???!!! ../images/Emo46.gif

אז כל משימת השוטרים והגנבים, כולל אכילת הג'אנק פוד ומציאת המפתחות היה סתם מיותר??? איזה בולשיט! לי זה נראה כאילו המשימה הייתה קצת משעממת. אז החליטו לעשות את הטוויסט הזה ולבטל את כל המשימה. הרי נתנו לאלירז את המשימה רק ביום השני לא? אם זה היה מההתחלה הייתי קונה את זה.
 

shouldistay

Active member
לדעתי הכל נעשה כדי לסכסך

כדי שיתחילו לכעוס, שיוסף יגיד דברים כמו: "אז בשביל מה אכלתי את כל הג'אנק הזה"? וכו' וכו'... ושכולם יתלוננו. הרבה דברים שהאח הגדול עושה נועדו לסכסך.
 

moshavnikit

New member
איילה כ"כ חסרת נימוסים ../images/Emo67.gif

לא מפסיקה לאכול מהסירים ובידיים - מהסירים, בצהריים עברה בין הסירים עם כף, כולם צריכים לאכול מהידיים שלה ומהפה שלה. כולם יחכו לארוחה המשותפת, אבל לא היא, היא כבר טוחנת! פשוט גועל נפש.
 

אופירה67

New member
כן, אשכרה לוקח את זה אישי :))

כל פעם הוא אוכל ת'כובע מחדש. פעם קודמת זה היה בהדחה של אביב - יותר נכון באי-הדחה של יוסף. גם אז הוא לקח את זה קשה שהדברים לא קורים לפי התכנון שלו. איש קטן, מה לעשות....
 
למעלה