עדכונים מהוילה יום-34 18.12

schmoopy

New member
יש סרט בשם ג'ורג'יה

משנות השמונים. שלושה שמתאהבים ויוצאים בו זמנית עם אחת. הוא מוליד ילד לאחד מהם ומתחתנת עם אחר.
 
../images/Emo6.gifחמודה???????

המילה האחרונה שהייתי משתמשת על מנת לתאר אותה. אותי היא מעצבנת, הדיבור שלה, ההתנהלות שלה, הזיוף, הפינוק, הפלירטוטים עם כלללללל הגברים כולל התפוסים. כל פעם שאני רואה אותה על המסך בא לי לזרוק משהו על הטלוויזיה.
 

webguy

New member
היא מאוד חמודה ומקסימה ...

אבל היא מתנהגת קצת כמי שמורם מהעם .... אבל הדמוי הרע שלה נוצר בגלל הצורך שלה בתמיכה וחום ממישהו חזק ....כשזה לא הלך עם סער ...עברה למי שהיה זמין אביב ....ואז קיבלה דמוי " המזרן של הבסיס " ומדימוי קשה מאוד לצאת ... תמיד כל גבר שתדבר איתו ישר יקשרו את זה עם מין ופיתוי .... יש לה בעיה שהיא מציירת בעיני רוחה מצב לא ריאלי ...עד היום אני לא מבין איך בחורה שנגעלת מבנצי על זה שהוא לפעמים מתבטא בגסות (העמידה אותו להדחה ) והיא כלכך עדינה מטופחת שומרת על לבוש יפה ..מתחברת לאדם כמו אביב ... מתנהג בבהמיות (נודים ) לבוש במרושל .....חפיפניק ...ליצן חצר ..... ועד היום היא לא מבינה למה הוא הודח ..? מי יכל להדיח את החבר המקסים שלה ..?
 

smile32

New member
חח, למה? בגלל שנבהלתי מהקרציות של יוסף?

לא רק הפולניות נגעלות מליכלוך
 

smile32

New member
צליק לאה - אחות של יוסף - REITRE5

לידיעתכם - אחותו של יוסף מלך הכינים - כותבת בפורום תחת הכינוי REITER5
 

smile32

New member
יום הולדת לאלירז - וכל הבית בכאוס מוחלט

לפחות ביום ההולדת של אלירז יכלו לתת לדיירים להתקלח, ארוחה חגיגית, שירים, משהו. במקום זה הם מסתובבים מלוכלכים, רעבים, בדיכאון, זה אפילו לא הישרדות, משימת עניים/עשירים נמרחה כמו מסטיק ועדיין אין סוף באופק. בנצי וסער חושבים לעזוב, בנצי אמר שמעולם לא היה לו רע, כמו שרע לו עכשיו בבית האח הגדול, סער עם תהייה מה הוא עושה בבית האח הגדול בכלל. בכל מקרה איחוליי לארז - יום הולדת שמח
 
למעלה