עדכונים מהוילה יום-34 18.12

xyz23

New member
זאת כבר תשובה עניינית

כמו שצריך
. לא היו יותר מדי כאלה בשרשור. אני חושב האמת שהוא כבר לקח צעד אחורה מהרוחניקיות שלו... נראה לי שהרבה מהבעיות שלו בבית נובעות מהכנות שלו שנתפסת בצורה מעוותת ע"י חלק מהדיירים, ובעיקר מההסתה האינסופית נגדו ע"י שרה.
 

ליטליקSD

New member
אוקיי, זאת כבר הודעה יותר עניינית

אבל למה ההצעות לשיםור שרשמת קודם קשןרות רק במראה חיצוני. בעיניי הוא נראה הכי טוב בבית ואני אישית לא אוהבת בנים בלי שיער ולדעתי יוסף דווקא ייראה פחות טוב עם קצוץ. אחת החולשות שלי זה בנים עם שיער ארוך. אין סיכוי שאני אהיה עם מישהו עם פחות שיער מארז, אלא אם כן יש לו אופי מדהים.
 

jud88us

New member
אין מצב לצערי איילה לא סופרת אותו ממטר

והיא תצביע עליו גם השבוע
 

sha3478

New member
יוסף: אני ואני ואני ואני

הוא בכלל לא משתף בשיחה הוא רק נואם למרות שאיילה לא חביבה עלי אני מרחמת עליה בשיחה הזו שהיא צריכה לסבול את האגוצנטריות שלו והיא כנראה מנסה להיות נחמדה כדי להתחבב על הקהל שאוהב ושהשאיר את יוסף
 

אופירה67

New member
../images/Emo31.gif יוסף לקח אותה לשיחה כדי לשתף

אותה ברגשות שלו, לספר לה על עצמו ולהסביר לה למה הוא סרב לחיבוקים שלה עד כה. זאת היתה מטרת השיחה, ובאופן הכי טיבעי הוא מדבר בגוף ראשון יחיד. זה לא סותר את זה שיש לו רגישות מאוד גבוהה לאחרים, ושתמיד- הכוונה של הלב שלו טובה.
 

sha3478

New member
אולי יש לו רגישות לאחרים אבל היא נסתרת

לא הקשבתי לכל השיחות שלו, אבל את אלו שראיתי....מתמקדות בעיקר בו ובעצמו עם סתיו הוא בכלל טוחן על עצמו ועל עצמו. המסכנה הפכה להיות הכותל שלו. לא שמעתי אותו מתעניין בה ובחייה
 

jud88us

New member
זה אני ואני ואני כי איילה יושבת ושותקת

אני כבר הייתי פותחת את הפה ומדברת איתו דוגרי , הייתי אומרת לו איפה הוא נחמד אם אני חושבת שהוא נחמד הייתי אומרת לו איפה אני חושבת שהוא עושה טעויות . היא ניסתה להגיד איזה חצי משפט אבל שום דבר ברור. אני לא מבינה אנשים שפוחדים להגיד מה שחושבים על מישהו גם אם לא הכל מחמיא. אפשר להעיר לבן אדם גם בצורה יפה ובונה, ראו את השיחה שהייתה בזמנו בין יוסף לאלירז שבו אלירז אמר לו דוגרי שהוא חושב שהוא בן אדם טוב אבל לפעמים הוא מעצבן לעללה והסביר מה הם המצבים האלה ומאז הקרח נשבר ביניהם והיחיד שיוסף מרגיש איתו באמת נוח זה אלירז.
 

רביטלש

New member
נכון, מאז השיחה של אלירז ויוסף הם נהיו חברים

אבל אם לא מדברים בכנות ומסתירים דברים כמו איילה, החומה תשאר ולא נראה קירבה ביניהם....
 

sha3478

New member
בניגוד ליוסף ראי את ארז איך שהוא מתענין באלין

שואל אותה דברים וכו. למרות שהוא מצטייר כנרקיסיסט הוא כן מתענין באחרים. את יוסף לא ראיתי עושה את זה עם אף אחד. אני לא טוענת שיוסף בן אדם רע. הוא חמוד בסך הכל ומבחינתי הוא עדיף על פני איילה וסער המשעממים.
 

jud88us

New member
אני מודה שהוא עושה טעות עם אלין

אבל אני חושבת שזה בגלל שהוא חושב שכבר כולם מצביעים נגדו ועם איילה כנראה שהוא דלוק עליה (לצערי) ולא מצליח להפעיל שיקול דעת (אחרי הכל הוא גבר, חושב עם ה... כשמדובר על בחורה)
 

ליטליקSD

New member
זה חדש?

לאיילה אין SAY, היא אף פעם לא תגיד את דעתה האמיתית (זה כבר הכתב פה כמה פעמים), היא תמיד תסתובב במעגלים ובקלישאות ולא תגחע לשום פואנטה. היא גם עושה לעצמה נזק עם הצופים כשהיא לא משתפת ואז מעמידה משום מקום להדחה. כבר אמרתי שאני חושבת שהיכולת של אלירז להיות דוגרי, ישיר וכן היא אחת המעלות שלו, וחבל שאין אותה ליותר אנשים באופן כללי. ליבון של דברים בשיחה הם הדרך הבוגרת להימנע מריבים מיותרים. ללכת ולרכל מאחורי הגב זה הכי קל ולא בוגר.
 
מכירים תסרט של קמרון דיאז שכולם מתאהבים בה?

איך קוראים לו? הסיטואציה בבית מזכירה לי את הסרט הזה
 
למעלה