עדכונים מהבית- יום 96 ה18/2

webguy

New member
להזכיר ..

מי שהסית את כל דירי הבית נגד איילה זה סער ..... והקטע שלו עם אלירז באמבטיה אומר הכל ... הוא הכחיש בריב עם אלירז שדיבר נגד איילה אבל כולנו יודעים שאלירז דיבר אמת וסער שיקר ..!!
 
במקרה הזה האשה פה לא הקורבן.../images/Emo70.gifאיילה מתעלקת

על סכק , מציקה לו ומבזה את עצמה ללא סוף ןללא גבולות .ראית את התנהגותה אתמול בחדר - פשוט בושה. אוי לאשה שכך משפילה את עצמה. סער מבקש שתניח לו אבל היא לא מרפה. גם סער הא לא מהפייבוריטים שלי אבל אם להיות כנה - לבחור מגיע צל"ש. איילה זו בחורה שדורשת כאפה ועש היום הוא דיי שמר על איפוק. הבחורה הזו הרסה לו את כל התדמית והדימוי העצמי.יש לה את הכישרון להוציא ממנו את כל החלקים הרעים שבו , אפילו את החלקים הרדומים וגם את אלו שהוא בכלל לא היה מודע לקיומם. בקיצור הבחורה לא קיבלה שום דבר שלא הגיע לה. (ולדעתי הגיע לה אף יותר ממה שהיא קיבלה)
 

אמירה18

New member
מה שנכון נכון. הבחורה פשוט עלוקה.

עזבי את הבן אדם. הוא מתחנן אליךלעזוב אבל את לא מבינה. ולזה קוראים אינטליגנציה???
 

ליאת444

New member
../images/Emo6.gif../images/Emo3.gif איילה סוף סוף עפה ../images/Emo151.gif../images/Emo168.gif

 

CRAZYxNUTS

New member
../images/Emo68.gifהטפשה כנראה עפה בשבת ו-

הוכיח אתמול לצופים את האב טיפוס של המהמר הכפייתי
 

shouldistay

Active member
מקווה שיראו את השיחה בין איילה לאלירז הלילה:

הוא אמר לה עד כמה היה בשוק מהטישו שסער דחף לה בפה. ואני חשבתי עד כמה עצוב שהעריכה כל כך מעוותת את המציאות בבית בזמן האחרון. ההפקה שותפה לפשע שסער עושה לאיילה! ההפקה = אלימות!
 

טונטונה

New member
צודקת. אני לא מאוהבי אילה אבל סער חלאת אדם

על מה שהוא עושה לה. הוא פשוט מתעלל בה פסיכולוגית ונפשית ופיזית ואין לה לאן לברוח... אני לא מאוהבי אילה אבל אתמול בלילה ממש כאבתי בשבילה שגם ברגעים הכי קשים היא צריכה לסבול את הטון הגבוה והקר של סער חופר לה שהוא אלק בא לתמוך בה וממשיך להוציא אותה מהכלים ולתת לה להרגיש שהיא אשמה בכל דבר. אין לו טיפת אמפטיה, אין לו מילימטר של מודעות ליחס אנושי בשעת צרה
 

אורר10

New member
אני כל כך אוהבת את אלין ואלירז . אבל מבולבלת!

הייתי בטוחה ששלישית ההדחה של השבוע היא שלישיית הגמר המחשבה שליני עלולה ללכת ממש מדכאת אותי אני אוהבת לראות אותה על המסך השלישיה המודחת עושה את ההצגה לטוב ולרע אני מקווה שהצמד האהוב עלי ישאר : אלין+אלירז ויחד עם זה אני לא אשמח כשאילה תצא. בעיני זו הדחה עצובה וחבל שההפקה לא הגדילה את מס המודחים. לפעמים יש מצבי מתח שעוברים את גבול הטעם הטוב ! וזה אחד מהם!
 
לכל אוהדי ארז -שימו לב היטב../images/Emo70.gif../images/Emo70.gifאתם לא מפסיק

מפסיקים לקרוא לכולם לתמוך ולסמס לאיילה מבלי לשים לב שאתם כורים לו בעצמכם את הבור שאליו הוא ייפול. אם אלין תלך הבייתה ואיילה תשאר איתו לגמר אני מבטיחה לכם שנו אוהדי אלירז ואלין אפילו נסמס לאיילה השנואה בעיקר שאז לא יזכה --- ויהי מה
 
../images/Emo203.gifאף אחד מאוהדי ארז לא מסמס לאיילה../images/Emo203.gif

אני תמכתי בשרה ובארז
איילה שדיברה כה רעות על שרה לא תזכה לשום SMS ממני
אני מעדיף שאלין או אלירז יזכו ולא איילה
 

ORIANESTER

New member
ב 1:15 היי אורר:

אם את צופה בערוץ 20 את יודעת את האמת על איילה-היא מניפולטיבית וצבועה עצלנית ושחצנית-אל תסתכלי על מראה חיצוני זה לא הדבר החשוב בחיים-חשוב שנהיה בני אדם ישרים וכנים שנאמר את שעל ליבנו שנהיה בעלי ערכים ומוסר אלירז ואלין באמת ראויים בהצלחה בהצבעתך יום טוב
 

latch

New member
איילה כהרגלה תעלה על מדי טרום-הדחה...

היא תתפשט.
 

מוריאל5

New member
../images/Emo41.gifאנשים שמתעוררים בבום מהמיטה מפחידים אותי !

משהו מאוד לא נורמלי בבחורה הזו. לא משנה שישנה 2-3 הלילה, איך שהמוסיקה נשמעת היא קופצת מהמיטה. בלי להמתח קצת, בלי להתעורר בניחותא. קצת מראה על בעייה כל שהיא. אלוהים ישמור !
 
למעלה