עדכונים מהבית- יום 96 ה18/2

ORLYCOHE

New member
גם אני מחיפה והדבר היחיד שארז יכול לקבל ממני

זה "אנרגיות חיוביות" ויהי מה הדביל מושלם
 
כנסו ודחוףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףף

תומכי איילה/סער מנסים למכור לנו בלבולי מילים שכביכול אלין המתוקה מדבש, "מסוכנת" לאלירז בגמר ובכך מנסים כביכול "להזהיר" אותנו כדי שלא נצביע לאלין !!! וכך מרבית הקולות ילכו עבור איילה!!! זהירות !!! אז בבקשה לא לפחד להצביע הרבה מאוד לאלירז ואלין .... הם היחידים שראויים להגיע לגמר... הם עשו לנו את העונה !!! אלין לא מסוכנת לאלירז !!! אלירז לא מסוכן לאלין !!! - הם משלימים אחד את השני !!! נשמות תאומות !!! שניהם מתוקים ומקסימים... התכנית תהיה משעממת בטירוף בלעדיהם !!! כשאלירז ואלין "מרכלים" - אנו שומעים אותם משתפים האחד את השני בטוהר ליבם - הם מדברים בהגיון ובחוכמה ועם המון תובנות, הארות, צמיחה, שינוי, יושר, טוב לב, מודעות עצמית, כבוד עצמי ולאחרים, אנרגיות חיוביות, ועוד... מהשיחות שלהם אנו רק לומדים, צוחקים, מחייכים, מתפעלים, מתרגשים, בוכים, מפנימים ואוהבים... כשפוטנה וגואל "מרכלים" - אנו שומעים המון אגו, התנשאות, גאווה, התקרבנות, קטנוניות,ליקוקים סצנות ופליפים... מהשיחות שלהם אנו מרגישים - אוףףףףףףף נו די כבר............... כשסער ואיילה "מרכלים" - אנו שומעים אותם מקנאים, מחרחרים, משעממים, רדודים, אלימים, קוראי תיגר, משקרים, מסלפים, מעוותים, מרמים, מתכננים, מתנשאים, רברבנים, נרקסיסיטים, קטנוניים, דמעות תנין, השפלה,ניצול, נחמדות מעושה,זיוף, ועוד... מהשיחות שלהם אנו מרגישים צמרמורת, תיעוב, קבס, זעזעוע, זיהום אנרגטי ... כשארז "מרכל" - אנו שומעים נרקסיסטיות קיצונית ,אהבה עצמית קיצונית, אגואיזם קיצונית, כוחניות קיצונית, בגידה קיצונית !!! ... מהשיחות שלו אנו מרגישים חוסר באיזון אנרגטי ועל פי רוב אנרגיות שליליות... ויהי מה ! אז עכשיו תחליטו מי עשה לנו יותר מכולם נעימים באוזן, בעיין ובלב ... בעונה זו ובכלל... והם כמובן : אלירז ואלין המדהימיםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם !!! אלירז מקום ראשון ! אלין מקום שני ! פוטנה מקום שלישי !!! כי בסה"כ יש לה לב זהב !!!
 

אורר10

New member
אלירז מקום ראשון אלין שני!מסמסת לשניהם

אף אחד לא על חשבון השני נעף את אילה עכשיו וננוח בגמר
 

רוית133

New member
נו באמת, כל הטוב של אלירז זה בזכותו,

וכל הלא טוב זה בגלל אנשים אחרים?אלירז בחור נחמד ובינוני. בחור שמתחמם בקלות, שרוצה לצאת תמיד צודק.זה אולי טוב לשכונה אבל לא לאח הגדול.
 

רזלה2

New member
אלו שכותבים שאלין מסכנת את אלירז הם תומכי איי

איילה. ההתמודדות הפעם היא למעשה בין אלין לאיילה, וכל מי שלא נותן את קולו לאלין מעצים את איילה. לכן סמסו אלירז ואלין. ההתמודדות היא לא בסקרים, וכבר הוכח שתוצאות גבוהות בסקרים יכולות גם להזיק (אני אישית לא משתתפת בסקרים(
 
לא להיות שעננים לסמס לאלירז ואלין - לדאוג שכל

הסביבה לכם תסמס,זוכרים מה קרה לבובליל שהיינו בטוחים שיזכה ולא סימסנו מספיק זה הזמן לסמס לשני המופלאים
 
לא להיות שעננים לסמס לאלירז ואלין - לדאוג שכל

הסביבה לכם תסמס,זוכרים מה קרה לבובליל שהיינו בטוחים שיזכה ולא סימסנו מספיק זה הזמן לסמס לשני המופלאים
 

מיק50

New member
רינגטון- ארז לא תלוי באיילה ולא באלין

הוא עומד בפני עצמו. היחיד בקבוצה שלא שמדבר ולא רב עם אף אחד. נצביע לארז כשיגיע לגמר אל תדאג. עדיף ארז ממהמר חמום מח
 
למעלה