עדכונים מהבית! יום 38- 22/12

kosher pigi

New member
../images/Emo45.gif גואל יפה נפש בצורה דוחה!

אני מקווה שהם יפתחו את העיניים או שהדיירים החדשים יכניסו קצת שכל לשם כי הוא בלתי נסבל... ההגנה שלו על איילה מעוררת רחמים
 

eleven8

New member
סער מכר את חברתו בעבור חופן עיפעופים

וכעת הוא מגן עליה בפני איילה. האמת היא, שלאיילה היו רגשות אמיתיים כלפיו וגם הוא פיתח משהו שהכניסו למצב לא נעים. שניהם צריכים לקחת אחריות על הבלגן שנוצר ולהבין שהיחידה שנפגעה זו חברתו שבבית.
 

anat159

New member
סער

חברה שלו צריכה להבין שתמיד יהיו פיתויים בחיים ותמיד הוא לא יעמוד בהם
 

המדאוס

New member
היא הגיבה לסהר על משהו

ואמרה אני לא השתוק לך כמו חברה שלך משהו בסגנון
 

Tapudy

New member
סער סוף סוף התחיל לשחק את המשחק

התחיל להראות אופי ומצא לעצמו אוייב גלוי. מבחינתו זה הימור כי אולי איילה אהובה בחוץ. אבל נראה שדווקא הוא עושה הימור נכון. למרות שדעת הפורום היא לא בהכרח דעת קהל התוכנית הרגיל.
 

בטהובן22

New member
שמו לב מי אמיתי..

סער בחדר לבד ועדיין בסערת רגשות.איילה?שחקה אותה בוכה כמה דקות ופתאום כלום..שכחה מה היה.חחחח אין אין היא שחקנית!!!
 

shouldistay

Active member
הסבר להתנהגות המחפירה של סער

הוא פתאום קלט לדעתי. את מה שהוא עשה לחברה שלו בחוץ. הוא בפאניקה, מחורפן ויורה לכל הכיוונים! ואחרי שהתעלל באיילה חודש, הוא גם מנסה לפגוע בה עכשיו בפומבי. תינוק מגודל, אדם דוחה.
 
האמת לגבי סער... אל תפלו לשקריו!!!!

איך כולכם נופלים במניפולציה שלו, סער מהיום הראשון, למי שלא שם לב, דיבר על טקטיקות והרבה כאן אמרו שסער אסטרטג ובכלל מתאים להשרדות.... מה שהוא עושה כרגע זה בדיוק זה - אסטרטגיה , סער אוכל כאפה על מה שהחברה שלו חושבת והוא מתחיל להבין איך זה יוצא, אז הוא הופך הכל על איילה, ומציג את זה כאילו הוא נפל בפח שלה, ככה הוא יוצא קורבן וככה חברה שלו תסלח לו ותפתח את ליבה אליו. אל תהיו תמימים תראו איך הוא משחק אותה, הוא פונה לאלירז כי הוא רוצה להתסיס אותו ולגרום לו להעמיד את איילה להדחה, והוא עלק, כל הזמן אומר "לא רציתי להגיד לך" "לא רציתי להכנס לעומק" כל המשפטים האלה הם כיסטוחים, וכיסויים כדי שהוא יוכל אחרכך להתנער מאחריות ולהראות תמים... אתם לא מבינים שהוא השחקן פה?? פתאום הוא הבין איך זה ניראה, פתאום הוא הבין שאיילה כבר לא מועילה לו, ופתאום הוא הבין שלצאת נגדה יביא לו קהל!! ואגב, תראו כמה שהוא צודק! כולכם בעדו...!!! תתעוררו חברים!!!! הרי למה הוא אומר "יושבות בנות בחוץ שרואות את זה וצוחקות עלי,והן בטח כבר קלטו את מה שאיילה עשתה" זה משפט כדי לזכות בליבכם, באמפתיה שלכן ובתחושת קירבה אליכן, ובטוח זה עבד על רובכן!!! הוא נחש,מניפולטור ממעלה ראשונה, ראו הוזהרתם!!! חתול בשק!
 

sharona123v

New member
אני ממש לא נופלת ממנו אבל

גם לא ממנה אף אחד מהם לא צודק במעשים שלהם סער כן צודק בכל מה שהוא אמר עליה אבל מה איתו גם הוא לא צדיק גם הוא אשם הוא גם חיפש אותה כל הזמן ובמשימה האחרונה ראינו טוב מאוד כל הזמן חיבק אותה סתם על כלום שכבו על המיטה ביחד מה הוא ביכלל לא צדיק הוא גם מניאק דפוק הכל וגם היא דפוקה שניהם כל אחד בדרך שלו בקיצור לא מתה על שניהם רק היגלל השטויות שלהם.
 

shouldistay

Active member
לא יודעת לגבי טקטיקן,

אבל בחוץ יושבות בחורות (אני) ורואות איזה תינוק מגודל ולא אטרקטיבי הוא.
 
מסכימה לגמרי../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif

הגעתי למסקנה שהוא מראש תכנן את כל הסיפור עם איילה כדי לרכב על גבה ועל רגשותיה עד הגמר. הוא יודע שהציבור בבית אוהב סיפורים רומנטיים ולכן הוא ואיילה לא יודחו עד הסוף כי הצופים ירצו לראות את סוף הרומן לטוב או לרע. הוא חושב שזה יספיק לו עד הגמר... אני אישית לא מאמינה לאף מילה שיוצאת לסער מהפה. עורך דין.
 
למעלה