עדכונים מהבית! יום 38- 22/12

Better Man

New member
כל דבר שהוא אומר תגידו שזה מדהים

שזה מדהים! אלירז בחור נחמד, אבל מדבר גם הרבה מאוד שטויות, אבל מה שהוא יגיד - אתם תעריצו ותקחו את זה כדברי אלוהים חיים. זה כבר הזוי , בכל פעם שאלירז מדבר, הפורום מוצף בהודעות "וואוו אלירז צודק" וכו לפעמים הוא צודק,לפעמים גם יש לו הברקות. אבל בסהכל הוא בחור ממוצע, לא צריך לסגוד לכל מילה שיוצאת מהפה שלו.
 

Better Man

New member
אגב לדעתי אם אביב היה אומר

לה בדיוק את אותו הדבר- אף אחד לא היה כותב שאביב מדהים וכו לדעתי זו יותר קשור לאיך שהוא אומר ולא לתוכן. אתן פשוט אוהבות את הסגנון הדיבור שלו + הסיגריה ביד. בטח לא תסכימו איתי כי אתן לא מודעות לזה זה בתת מודע שלכן.
 

laVita

New member
הגזמת.. אני לא מסנוורת ממנו ואני תופסת ממנו

בכל פעם הוא מפתיע אותי מחדש.. אין לי ציפיות ממנו אבל הוא מפתיע אותי כל פעם באנושיות שלו
 

ליאורי13

New member
נכון מאוד, הוא ממוצע ותו לא

יש לו חוכמת רחוב ולא מעבר לזה הוא אפילו לא בחור יפה !
 

מנו 7

New member
בפורום הזה כל מילה של אלירז היא

שיא החוכמה והיושר, וכל מילה של איילה היא שיא הצביעות . ולא חשוב מה ששניהם יגידו. גם אם יגידו אותם דברים בדיוק אז ברור שמה שאמר אלירז טהור ומה שאיילה אומרת צבוע. חאלס. זה כבר עובר את גבול הטעם הטוב. מבאס ברמות.
 
תראה, אני אוהבת את הישירות שלו

להגיד לאנשים בפרצוף בדיוק את מה שהוא מרגיש במילים הכי פשוטות שיש ולא הולך סחור סחור ועם זאת הוא עושה את זה ברגישות. לדעתי הוא ממש לא בחור ממוצע, אתה יכול לצחוק עליי אבל יש לו אינטילגנציה רגשית גבוהה.
 
גם אני בעד אלירז ולדעתי הפעם הוא שוגה

איילה כן הצליחה לסובב אותו... זה שהוא לא טיפש אנחנו יודעים, וזה שהוא מעדיף לומר בפנים מה הוא חושב ומרגיש, אנחנו גם יודעים. וכמו שסער לא האמין ועדיין לא מאמין שאיילה משחקת ויש לו קונפליקט פנימי קשה, כך גם לאלירז, והוא בוחר כעת להסביר את ההתנהגות שלה כ'מישהי שרוצה קירבה'.... והוא פותח איתה קלפים. לדעתי היה צריך להתנהל קצת זמן מולה ולבדוק את השטח או להעמיד אותה באיזה סוג של מבחן.... לא יודעת מה יצא לו מזה כעת.... חוץ מזה שאולי יהרוס את היחסים שלו עם סער... (במידה ואיילה יודעת מי דיבר עליה כי לא ראיתי את השיחה) אלירז בחור עם נשמה טובה, ובוחר לראות את הטוב, וזה די פרדוקסלי שזה מגיע בדיוק אחרי השיחה שהייתה להם אתמול על חברים טובים וחברים בוגדים ושהוא לא מאמין עד הסוף באף חבר.... אם זה לא היה עצוב הייתי צוחקת.
 

פטריאות

New member
אלירז

בצורה יפה מאוד אלירז נותן רמז לאיילה ש היתחגות שלה לא מתפרש יפה בעיניים של כמה מהגברים בבית וזה נכון!!! אבל איילה --לא מבינה --וזה חבל
 

מנו 7

New member
את אומרת שאין לך מושג למה אלירז מחבב את

איילה, אז אני מתנדב לעזור לך לפתור את התעלומה : אין גבר שלא יתאהב ממבט ראשון ביפהפיה כמו איילה. והיא לא רק יפהפיה היא גם חכמה, נוחה לאנשים שסביבה, אשת שיחה נעימה וכו'. יש לה גם מגרעות, אבל למי מאיתנו אין. בסה"כ איילה בחורה מהממת וחלום של כל גבר. מקווה שפתרתי לך את התעלומה. לא היה קשה. כי השאלה ששאלת ממש קלה.
 
אבל כל זה רק חיצוניות, צריך את הדברים שמעבר

לזה. אני לא ראיתי שום דבר מיוחד אצלה מבפנים, כלום.
 
אחלה תגובה מנו

מעבר לזה הבנתי משהו בשיחה שלו איתה . חשוב לו הכבוד של הבנות בבית סער רמס את כבודה היום הרבה בגלל האגו ההרוס שלו ,אלירז עלה על זה שהוא מדבר מתוך רגש והבין שזה לא הוגן איילה אישה נעימה גם שיש בניהם שיחות שהם לא מסכימים כיף לשמוע את שניהם ואת המחשבה השונה שלהם הם מדברים יפה אחד עם השני לדעתי איילה מאתגרת אותו והוא אותה .
 

shouldistay

Active member
אני מאד מקווה שבחלוקה החדשה של הדיירים הערב

לעניים ועשירים, אלירז יישאר עם אילה! אחרת יאבד מבחינתי הרבה עניין בתוכנית.
 

24שעות1

New member
איילה בחורה חזקה ןכן משתמשת בנשיותה

איילה בחורה נאה דעתנית, נעם לשמוע אותה כמעט תמיד מדברת לענין ונותנת עצות בכוונה טובה. סער טיפוס חשדן , ומיד מנת כל דבר, לסער יש בעית התנהלות רגשית מול איילה בעוד שאיילה הביעה את התאהבותה בו, סער מנסה להדחיק את רגשותיו כלפיה, כי סער אדם שרוצה כבר בית משפחה וילדים מפחד לרקוד על שתי חתונות היום בגילו 37 , בקיצור סער בסערת רגשות דלוק על איילה, ורוצה לשמר את החברה בבית, ומכיון שסער בחור ישר , ובחור של שחור לבן קשה לו שאיילה לידו איילה באמת התאהבה בסער לצערה
 

sharonna2

New member
אלירז עשה את הטעות הטקטית של המשחק

הלך ומחר את סער ומאמין לשטויות של איילה
 
שרונה

מבחינתך לתת לסער להמשיך לתאר אותה כשרמוטה קטה זה להיות גבר אמיתי עם כבוד עצמי וכבוד לאחרים ? חמודה סער אוהב אותה היא לא המשיכה לתת לו יחס הוא הלך וליכלך צדק או לא צדק זה בעייני המתבונן אבל אלירז גילה שיש לו כבוד כלפי נשים והוא לא יתן לאחרים מאחורי הגב לרמוז שהן שרמוטות(וזה בדיוק מה שהתפרש מדבריו של סער) אלירז לא מכר את סער , הוא לא אמר את השם סער פעם אחת ,אמר לה תביני לבד הוא בא ואמר לה בצורה מדהימה איך היא נתפסת בעייני גברים וצדק גם לגבי סער גבר שנופל שדוד מתנהג כמו שדוד. מה היא אשמה שסער רוצה אותה? מה היא אשמה שגם היא רוצה אותו? למה לבוא ולהגיד על בחורה בת 25 דברים כאלה למה לתת לה כינויים כאלה. אלירז התגלה כמו גבר אמיתי ולא אחד שמסתתר מאחורי סיסמאות ריקות מתוכן
 
בולי קטן- או שאתה לא רואה מספיק או שאתה לא מב

מבין מספיק. איילה רצתה את סער יותר מאשר סער רצה את איילה. זה היה בולט מאוד. הוא לא עושה אותה זונה, הוא טוען שהכל מאסטרטגיה.
 
למעלה