עדכונים מהבית! יום 38- 22/12

spinning1

New member
חבל שאלירז קונה את ההצגה של איילה

מה זה כל החנפנות והליקוקים לאיילה? "אני יודע שזה בא לך בטבעיות" שום דבר אצל איילה לא נראה טבעי, חבל שהוא לא קולט אלירז איבד את כל הנקודות שעוד היו לו אצלי.
 

LolliPopDance

New member
מאיפה את כל כך בטוח שזה סוג של משחק

אצלה? אני חושבת שדווקא היא לא באמת מודעת למה שהיא עושה ועכשיו עם ההרצאה שנתן לה אלירז המודעות הזאת טטפטף לה למוח והיא תנהג אחרת.
 
אני מאוד מקווה שתקח את עצותיו של אלירז

ברצינות. נראה מה יהיה כשייכנסו הדיירים החדשים, אולי יהיה שם בחורים צעירים. נראה איך איילה תתנהג איתם.
 
כי אם היא לא הייתה יודעת היא...

לא הייתה אומרת בכניסה לבית שהיא טובה עם גברים ופתאום היא עושה את זה לא בכוונה?
 

spinning1

New member
אחרי שאביב הודח, היא בכתה ואמרה - עכשיו

יעמידו אותי להדחה. כל ההתנהגות שלה לדעתי נובעת מרצון שלא יעמידו אותה להדחה. היא נצמדת לגואל כי הוא חזק בחוץ (היא אמרה זאת) אחרת לא היתה מסתכלת עליו.
 

דולפין22

New member
באמת חבל שהוא קונה את ההצגה של איילה

היא כולה משחק וראו איך היא משחקת אותה מופתעת ושכאילו אין לה מושג על מה הוא מדבר ושכביכול היא מודעת לנשיות שלה אבל לא משתמשת בזה (בסדררררר) היא מפלרטטת עם כל דבר שזז ואם היא כזאת לא שחקנית אז למה היא הציעה ליוסף בלי סוף חיבוקים ונתנה לו להרגיש כאילו היא שם בשבילו יום אחרי שהיא העמידה אותו להדחה די לצביעות ודי להתייפיפות כולם שם הרימו לה את האף לשמיים כולה בחורה פשוטה שבחוץ לא היו משתינים עליה אין משהו אחר בבית שרה(כבר מבוגרת) סתיו(עברהכ שינוי מין) אלין (תפוסה) איילה האופציה היחידה שנשארה לבנים בבית והיא רוכבת על זה ועליהם בלי הפסקה אז המינימום שהם יכולים לעשות זה להוריד לה את האף למטה ולגרום לה להבין שהיא לא נוצרה במיוחד בשביל לגרום לכולם להתפעל ממנה ולאהוב אותה..היא כלום..זירו בניגוד למה שהיא חושבת
 
מעניין דולפין

לא ראיתי אותך כותבת לסער די לצביעות. חיבק בחורה הרגיש אליה דברים והלך לחברים שלו להוציא לה שם של זונה,הלך לחברים להתלכלך עליה ולמה ? כי הוא מקנא שאנשים קרובים אליה כי הוא מקנא שאלירז מדבר איתה כידיד כי להבדיל ממנו שהוא אומר שהוא אוהב מישהי בחוץ הוא נאמן לאותה בחורה ולא אומר אני אוהב וכמה דקות אחרי הולך לאחרת את אומרת די לצביעות של איילה איפה הדיי לצביעות של סער אלירז עשה את מה שסער היה צריך לעשות. לשבת איתה לשיחה הזאת ולהגיד לה ולא ללכת לחברים ללכלך . כמה שאלירז יצא מלך ככה סער יצא קטן . מגבר בן 37 הייתי מצפה ליותר ולא להתלכלך ואלירז בן 27 מתגלה כבוגר ממנו פי אלף כאחד שחשוב לו כבוד של בחורה פי אלף
 

דולפין22

New member
אני גבר..ואולי סער יצא קטן אבל לא צבוע!

מה לעשות איילה שחקנית צבועה וילדה קטנה סער בהתחלה נפל ל"מלכודות" שלה אבל הבין מהר איפה הוא נמצא נכון יצא קטן אבל לא צבוע..\ בניגוד לאיילה!
 

dindan60

Well-known member
אוהו..דולפין-הבנים שלי וחברים שלהם היו עושים

אותה בכייף. ככה התבטאו..ומדובר על גיל 26-30..אז אל תזלזל. היא נראית טוב
 

yosi466

New member
אלירז משוחח עם איילה ואומר

לה שיש לה בבית חשיבה טקטית ושבניי הבית לא רואים את זה יפה. ושתזהר מפיצוץ עם סער .... ההיא משחקת אותה לא מבינה על מה הוא מדבר .
 

ערסחבק

New member
מאחר וכותבים בו זמנית - ההנהלה יכולה להדביק נ

נושא משותף דוגמת זה שיש לו הודעות פתוחות נפרדות ביכולתם להדביק לשרשור אחד אין מה לעשות כשאנשים רוצים להעביר את המידע מיידית ובו זמנית בהפרש של 1-5 דקות
 
אלירז שוב מוכיח שהוא בחור מדהים בשיחה

שלו עם איילה. אפילו שאני לא סובלת אותה אני מעריכה את הרצון שלו לעזור לה כי בכל זאת הוא מחבב אותה (אין לי מושג למה, אבל שיהיה..). כל הכבוד לו.
 

LolliPopDance

New member
הוא מחובר אליה, כיף לו להיות לידה

והוא אוהב את החברה שלה לצידו. למה שיוותר על זה? בגלל שסער אמר לו? אלירז לא כמו סער, הוא לא אומר א' ועושה ב'. חוץ מזה הוא לא רואה באיילה שום דבר מעבר לחברה.
 
צריך לראות מה קורה בהמשך

כשייכנסו הדיירים החדשים, ואולי יהיו בינהם בחורים צעירים. אם היא תתחיל עם השטיקים שלה גם עליהם אני חושבת שהיא דיי תשרוף את עצמה בעיניי הדיירים הותיקים.
 

צרויה

New member
אני חושש לגורלו של אלירז

עושה רושם שגם הוא יפול לרגליה. הוא חד לשון וחושב בהיסוסים - חולשתו בביטחונו העצמי. חבל לי עליו. איילה מאומנת טוב בהדברת גברים יש לה מבטים מצודדים , מעל לכתף ומול העיניים , עם שאלות מפתיעות. הוא מתבייש בחולשה שלו כלפיה אני סקרן לקראת הבאות צרויה
 

צרויה

New member
גואל וסער משוחחים ומגלים שהאהבה בבית בבלט

זו אהבה שלא מגיעה על סיפוקה. ילדותית. כי כל אחד חושב על ההדחה בבית ועל פסק הדין - בחוץ גואל מנסה להיבנות בחוץ על ידי הוכחה שהוא מתווך או"ם הגון וישר. בבית אלק הגון. הוא מנסה להבטיח את מקומו בין הניצים. נוח לו שכולם יראו אותו כגואל העולם מיסוריו.. "תתגוששו ואני הולך קדימה" - כה אמר הנביא גואל, בשיחתו הרגע עם סער. כאן לומדים לראות המטבע משני צידיו. צרויה
 
למעלה