עדכונים מהבית- יום 37- 21/12

מנו 7

New member
זה פשוט מגוחך, השתן עלה לאלירז לראש, יומיים

אחרי סיום התכנית אף אחד לא ידע מי זה אלירז. ואילו יותר מסביר שאלין תהיה לפחות דוגמנית על. הוא עוד יעמוד בתור כדי לראות אותה ממרחק של פחות מקילומטר. אז שירגיע. הוא תפס פוזה של לפחות פרויד. מפלצן לכולם פסיכולוגיה בגרוש כאילו הוא איזה מבין לנפש האדם ויודע מה שהיה ומה שיהיה ומה טוב ומה לא טוב לכולם. מדבר בחצי רמזים כאילו משהו עמוק מסתתר מאחורי האמירות שלו. קישקוש.
 
מנו

להיות פרויד זה לא חוכמה גדולה. פרויד אמר הכל ובעצם לא אמר שום דבר. אני אוהבת את אלירז ואת איילה. אני חושבת ששניהם רואים תחיים בדרך אחרת וזה סבבה וכיף לשמוע תדיבור שלהם אבל אני לא חושבת שאיילה ילדותית , יש לאח שלי חברים מגיל 11 שהם בדיוק מה שהיא תיארה רק בגירסא הגברית. יש לו נקודת מבט מאוד מלנכולית על העולם לא שזה מפחית מהחוכמה שלו אבל בכל זאת
 

מנו 7

New member
תראי, אילו שיחה כזו היתה מתנהלת

מחוץ לבית האח הגדול איילה היתה אוכלת את אלירז בלי מלח. בבית האח איילה שוקלת מילים, מוותרת, חוששת להכנס לעימותים חריפים. וזה ממש לא לזכותה. לאלירז, לעומתה, אין בכלל ברקסים. הוא אומר מה בראש שלו, "תובנות" מוגבלות למדי, ונראה שההתפעולות המוגזמת ממה שהוא אומר נובעת בעיקר מפני שהציפיות ממנו היו נמוכות. דומה להתפעלות מילד בן 8 שאומר איזה דבר חוכחה. ובלי קשר, אלירז בן אדם ממש בסדר וההתנהלות שלו בבית האח מרשימה. אבל מכאן ועד ההתפעלות מה"תובנות" שלו המרחק רב. ועם כל הכבוד, אינטלקטואלית הוא ממש אבל ממש לא בליגה של איילה. (ואגב, איילה לא פייבוריטית שלי לניצחון).
 
מנו

אני ממש בדעה שלך. אגב לדעתי לגבי חברים וחברות אין בכלל על מה לריב חברות שלה ככה שלו ככה היא רואה איקס והוא וואי זכותם. הוא מלנכולי יכול להיות שהחיים הביאו אותו לזה לא יודעת אבל יש הגזמה אצלו הכל נורא שלילי ואין לי ספק שבחוץ היא אוכלת אותו בלי מלח ,היא ממש לא נראת לי בחורה טיפשה
 

webguy

New member
הוא מביא איתו את מה שראה בבית שלו ..

וכנראה המשפחה לא ליקקה דבש ... איילה היא בחורה עם נסיון של בארים אלכהול וריקודים ... בהחלט לא מדד להצלחה בחיים ... אבל היא בהחלט לא טיפשה ...והיא אטלגנטית .... יש לה כל הכלים להתגבר על מכשולים ... אם כי נכון להיום היא קצת תלותית .. אחרי שאביב עזב ...שהייתה מחוברת בחוט לסער היא אמרה לו בכמעט בכי שיבין אותה שהיא מרגישה בודדה בבית האח ... אחרי הריב האחרון שהיא לקחה עצמה בידיים ...ועכשיו היא מלאת בטחון ... השאלה אם זה אמיתי או הצגה של חזקה ..? ובאמת הרגע הזה הבהיר לי הרבה .... אני בהחלט לא מבין את היחס הנקושה אליה בפורום ..?
 
מעבר לחוסר ניסיון בחיים והתלותיות

היא מתנשאת ויהירה, חופרת כשלא מסכימים איתה , כוחנית, שתלטנית, עצלנית. מה לא מובן, מה?
 

Better Man

New member
אלירז הפחדן שהולך אחרי העדר

אבל הוא עדיין חמוד לכן נפל רק מקום אחד אצלי. 1.ארז 2.אלירז 3.שרה
 

sharonna2

New member
לפני שבוע איילה אמרה שכל החברות שלה

שפנויות , עכשו היא אומרת שיש להן חבר
 

dacou194

New member
עזבי שרונה היא לא מסוגלת להפסיד בשיחה

אז היא מתחילה להתפתל ולשקר ולעמוד לציד הדעה שלה לא משנה מה.
 
לפי מה שהבנתי..

היא דיברה בכלל על התקופה שהיא נפרדה מהחבר שלה ולחברות שלה היה חבר.
 

מיק101

New member
איילה - בלה... בלה... בלה...

אלירז לא אוכל את הקש שאת מנסה להאכיל אותו בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה
 

ayaliar

Well-known member
מה היא אומרת בכלל?

מדברת בקלישאות של בברלי הילס 90210 כ"כ ריקה
 
למעלה