עדכונים מהבית! יום 36- 20/12

ביטניקט

New member
שיר הבוקר: בלאדי סאנדיי של U2

מה זה אומר? האם זה אומר שכולם מועמדים להדחה הערב?
 

arielle2

New member
ממממ Bloody Sunday

נשמע אכזרי, יש מצב שיעמידו אנשים להדחה על דיבורים ותיאומים של הדחות ???
 

arielle2

New member
בפרומואים עדיין - מי יהייה המודח הבא !!

דיירים חדשים ייכנסו לדעתי לא לפני יום שלישי. היות והדיירים לא נתנו שמות להדחה, לדעתי מי שיהיו מועמדים להדחה הם אלה שעברו על איזשהו חוק, יעני תיאום הדחות, דיבור על הדחות וכו' זה גם יכול להיות טוויסט מעניין אם יעמידו להדחה את גואל, איילה או סער. הלוואי..
 

Jason2

New member
מועמדים להדחה בטוח יהיו

לפי השקופית "מי יהיה מועמד הערב להדחה?" שמופיעה בערוץ 20 כל הזמן. לפי דעתי כולם מועמדים ויעוף יותר מאחד.
 
אבל בערוץ 20 היה רשום

12 מועמדים נשארו (לא בטוחה על המספר), מי יהיה המודח הבא כלומר, לא מי המועמדים, אלא מי המודח.. מחזק את הטענה שכנראה בנצי הולך הלילה
 

Princess Lotta

New member
אם בנצי היה הולך - לא היו שמים BLOODY SUNDAY

או שכולם מועמדים או שאלה שדברו על הדחות (בלי שיידעו זאת מראש כמובן). יש מצב שיעופו 2 לקראת כניסת החדשים
 

arielle2

New member
אני מקווה שזה אלה שתיאמו הדחות

אם כולם יעמדו להדחה זה יהייה מאד מאכזב. יותר מדי דיבורים על הדחות ורמזים, יותר מדי עבירות על החוקים והמון אזהרות של האח הגדול. אני מקווה שיקבלו ענש.
 

ליטליקSD

New member
מקווה שאת צודקת...

תכלס, אם לוקחים בחשבון שמוסיפים חדשים, ואני אישית מקווה שאחד מהם הוא מישהו שאני מכירה וכבר כתבתי לגביי זה, אז הרביעייה המדוברת (גואל, איילה, סער ושרה) לא יחסרו לי במיוחד. אולי רק גואל בגלל שלעיתים יש לו דברים מעניינים להגיד ויוצא שאני מסכימה איתו לא פעם, אבל אם הוא חשב לבוא לאח הגדול ולשחק אותה אריק/שי/אופיר/זיו/דן מנו (הישרדות) ולנצח או להיות קרוב לזה כמוהם אז הוא טעה בגדול. ההבדל הגדול בין הישרדות לאח הגדול זה לא רק בתנאים, אלא גם בשיטת ההדחות ובבחירה בזוכה. באח הגדול "חבר המושבעים" פעיל כל העונה ורואה הרבה יותר מ"מועצת שבט", "לבר המושבעים" זה הקהל בבית. ניגוד נוסף הוא שבהישרדות לרוב ה"שחקן" גם מוביל בדעת הקהל כי תככים ואסטרטגיות זה שם המשחק שם, בעוד שבאח הגדול הרעיון הכללי הוא אינטראקציות בין אנשים שונים בתכלית. ולכן, באח הגדול דווקא האמיתי פחות או יותר וזה שפחות פוגע באחרים (באמת או לכאורה), הוא זה שנשאר יותר זמן ובסופו של דבר מנצח. בשורה תתונה- אני חושבת שלבוא עם אסטרטגיה מוכנה, לשחק משחק ודמות באח הגדול זו שיטה לא מוצלחת במיוחד. כי גם אם גואל או סער והאחרים לא היו עוהברים על החוקים, במוקדם או במאוחר הם יועמדו להחה ופשוט יודחו או יתאמצו וישארו באותה הדמות עד הגמר ויגידו שם למקום השני גג ובמקרה שלהם הם במקרה הטוב עינב ולאון של הגמר הקודם (כלומר מקום רביעי וחמישי).. הרצינות, אצל כמה אנשים בפורום גואל נמצא בכלל בחמישיית הגמר ואצל כמה מהם הוא היה יכול להיות שם אם הוא לא היה משחק משחק ומרכל? נראה לי שזו שאלה רטורית. הוא תוקע לעצמו רגל בלי להבין את זה. אה, ושכל פליטי הריאליטי והמפורסמים בכלל לא ישכחו שבחיי בחוץ ובכל הקשור למשכורתצ שלהם, ההל הוא מעין אח גדול. אם נקנה כרטיסים תצליחו, אם לא- תיכשלו. הכל תלוי בכל פיפס שאתם עושים.
 

ליטליקSD

New member
אתך האמת שאין לי מושג

בעונה הראשונה ראיתי רק איזה 3 פרקים אחרונים ובשלישית רק את הםרק הראשון ועכשיו 2 ואולי אני אראה את הגמר. את הראשונה ראיתי מההתחלה ועד הסוף ולעיתים אני מצטערת על כך, אני לא אוהבת את הקונספט של הישרדות... אני אלרגית לתככנות ומציק לי לראות איך הנורמים שם נופלים או עוברים רצח אופי במועצות.. אם למיים הייתה משמעות גורלית להרבה מהמתמודדים שם היה היום סרטן ודברים כאלה :-| בקיצור, אין לי מושג במה טלכו דומה לגואל כי עד ההדחה של אביגיל ואוהד לא הייתי בטוחה מי זה טלכו בכלל מכל החבורה הזו. אגב, בתור מישהי שלא ראתה את העונה בזו מעבר ל3 פרקים וןפרומואים, אני יכולה להגיד שמי שהכי תפסו נפח ונטבעו בזכרון הם הדס ושי. בלי לראות יותר מדי אני מזבב אותם ויודעת מאיפה, את השאר לא הייתי מזהה בתחנת אוטובוס.
 

s7m42

New member
טלכו הולך חזק על הקטע של החנפנות וחיזוק האגו

ו99% ממה שהוא אומר זה שקר. הם חשבו שהוא הבן אדם הכי אמין שם ולקח להם זמן לגלות איזה תככן הוא בניגוד לשי והשאר שכולם ידעו שהם תחמנים... בגלל זה גואל מזכיר לי אותו. היו עוד כמה שתפסו נפח חוץ משי והדס, במיוחד זיו, אבל אני שמה לב למי שאני רוצה לשים לב אליו
ואני מבינה אותך לגבי זה שזה לפעמים מסתכל לראות שדווקא הרעים מתקדמים ומצליחים... בגלל זה העונה ניסיתי להכין את עצמי מראש שזה מה שיקרה...
 

arielle2

New member
התפיסה שלי היא קצת אחרת

האח הגדול הוא משחק (כמו הישרדות) עם חוקים משלו (כמו בהישרדות) הרעיון הוא לשחק את המשחק בהתאם לחוקים Fair play אני מאד סלחנית לגבי ריכולים - אנשים סגורים יחדיו, ללא גירויים חיצוניים (טלויזיה, רדיו, אינטרנט) וחווים דברים משותפים. מאד טבעי שידברו עליהם, יעכלו מה שעובר בראש, יחליפו דיעות. האח נותן לכך לגיטימציה למעט נושא הדחות. גם שימוש במילה צביעות לגבי חלק מן הדיירים לדעתי מיותר. בתוך קבוצה תמיד יהייה מישהו שאתה אוהב יותר או אוהב פחות, וככה גם תתייחס. כל עוד ההתייחסות לגבי מי שאתה לא אוהב היא בגדר של נימוס ותרבות בסיסית, קשר בין אדם לחברו, יחסים בקבוצה זאת אני מקבלת. דוגמה לצביעות בעיניי היא ההתנהגות של איילה עם יוסף. מצד אחד היא מעמידה אותו להחה כל פעם ומצד שני היא מציעה לו חיבוק לתמיכה. זאת צביעות. אם היא הייתה מברכת אותו על הישארותו זה עדיין ייחשב בעיניי נימוס בסיסי ולא צביעות. החיבוק זה צביעות. גואל מבחינתי נע בין נימוס בסיסי, צורת דיבור שאופיינית לו אני חושבת, גם בחוץ, לבין צביעות. לקרוא לכל אחד מותק, מאמי, שרה'לה זה קצת מוגזם. איילה צבועה בעיקר בהתנהגותה כלפי יוסף ואלין, שרה אמיתית בהתנהגות שלה כלפי יוסף, היא באמת לא סובלת אותו, אבל זה בדיוק מה שאני לא אוהבת אצלה, השיפוט שלה מאד לקוי, וסלקטיבי. ברור שיש לה דעות קדומות כלפי אנשים דוגמת יוסף. הייתי מצפה מאישה בגילה לגלות קצת יותר הבנה, התנהגות חברתית ונימוס, מבחינת קבלת השונה ממך. טוב, כבר הארכתי יתר על המידה
 

ליטליקSD

New member
אני לא חושבת שונה ממך

ר'ק שדיברתי בכלליות ואת יותר פירטת על אנשים באופן ספציפי. בתכלס, די ברור למה פחות אוהבים אותם פה להבדיל מכמה אחרים שניחנים בתכונות מאוד מסוימות. כשלעומת זאת בהישרדות זה היה הפוך. בחור כמו יוסף או אלירז היו מושמצים שם ואיילה הייתה סוג של מלכה ואולי אפילו סוג של נעמה. כנ"ל גואל. אם ההדחות היו בפורמט של הישרדות, יוס, כבר מזמן היה מודח, כי ההצבעות של איילה וכו' לא היו על מועמדות להדחה, אלא הדחה נטו. ואני מניחה ששי בגמר שיהיה בסוף החודש, באח הגדול הוא היה מודח במקום אביב. זה ההבדל שניסיתי להדגיש. שהריכולךים האלו בחצר ובבית, מזכירים לי את הדברים שקורים בהישרדות, רק שבאח הגדול זאת שיטה מגוחכת ונדונה מראש לכשלון. אני אופתיע מאוד אם גואל יצלח את המקום השלישי בגמר. והכל רק בגלל ההתנהלות הזו שלו, בלעדיה הוא היה אולי זוכה.
 

arielle2

New member
העיקר שאנחנו מסכימות ../images/Emo140.gif

הישרדות 3 כבר כמעט שלא ראיתי, אני לא אהבתי את כל התככים, והתחמנויות שראיתי ואת הדיקטטורה שהשליטו זיו ושי, פשוט הפסקתי לצפות בתוכנית. משום מה הישרדות בפורמט האמריקאי אני אוהבת והיא מעניינת אותי הרבה יותר. פחות דיבורים ויותר אקשן, בעריכה שמים דגש על המשימות פרס והדחה, ולא מסבכים יותר מידי עם צמיד וטו, דו קרב על חצי פסלון וכו'. הישרדות ישראל מושכים עם שטויות כאלה בניגוד להפקה האמריקאית.
 

D h a l i a

New member
תיקון קל

כתבת: "דוגמה לצביעות בעיניי היא ההתנהגות של איילה עם יוסף. מצד אחד היא מעמידה אותו להחה כל פעם ומצד שני היא מציעה לו חיבוק לתמיכה". קבל תיקון: איילה לא הציעה כלום. יוסף כמעט דרש ממנה את החיבוק. קודם הוא התייעץ עם גואל, וגואל ייעץ לו לא לעשות זאת. והוא התעקש לדרוש חיבוק. איילה הייתה גסת רוח לו סירבה לבקשתו המפורשת. בכלל יוסף הוא אכזבה גדולה. רגיש לעצמו ואטום לסביבה.
 

arielle2

New member
איילה כן הציעה לו חיבוק ולא רק פעם אחת

אלא שלוש פעמים. לא ראו את זה בלייב משום שזה היה מיד עם תום המשדר המרכזי. יוסף העלה את זה בשיחה עם גואל. ולמחרת בשיחה עם איילה הוא הסביר לה למה סירב בפעמים הקודמות. הוא בשום פנים ואופן לא דרש . ואם לא שמת לב לזה אז יש לך קושי בהבנת הנשמע.
 
למעלה