עדכונים מהבית! יום 35- 19/12

גואל וסער: מה השתנה ? (על ארז)

סער: זה טקטיקה ולטעמי זה רק החריף ואת (סתיו) קיבלת את זה בפרצוף היום
 

Tapudy

New member
מהפכה רוחנית מיי אס ../images/Emo6.gif

הג'וזף הזה עם הסילאן שלו. מזל שהשבוע התקציב היה נמוך, לא היה סילן ולא היינו צריכים לשמוע כל היום את החפירות של יוסף על הסילאן. עד שהגענו לעידן שבו המדע נותן לנו תשובות כל כך טובות על כל דבר. למה לחזור אחורה ולעשות "מהפיכה רוחנית"? כבר היינו שם, היה הרבה קנאות דתית, מוות וחוסר סבלנות. אז למה לחזור אחורה? לפעמים בא לי להכנס לבית ולדפוק ליוסף מכות שהוא יוצא בהצהרות כאלה. תפסתי אותו פעם אומר שרק עכשיו הרפואה המודרנית מגלה את מה שהרפואה הסינית גילתה מזמן. פשוט לשים לו כרית על הפנים שהוא ישן!
 
גם אני שמעתי אותו אומר את זה!

חשבתי שאני מתה בו במקום ורק שָל על הכתף, יללות לירח ומיץ סלק-גזר-תפוח יצילו אותי. מזל שבסוף החזקתי מעמד ולא נאלצתי לעבור שום דבר מאלה. שלא נדבר שהגוף שלנו 70% מים ולכן הירח משפיע עלינו... עוד יציאה שלו. שמישהו יספר לו שכוח המשיכה משפיע עליו, הוא בכלל יפול לאדמה ויפסיק לרחף... שים, שים לו כרית, תציל את האנושות.
 

arielle2

New member
אגב סילן ודבש

יוסף ביקש וכל הדיירים אכלו את הסילן והדבש וגם נהינו.... הוא הבן אדם הכי פחות אגוצנטרי מכל החבורה !!
 

Tapudy

New member
שיאכלו את הסילן ושיהיה להם לבריאות

רק שלא יחפרו על זה כל היום אחר כך!
 

Jason2

New member
המדע נתן הרבה דברים טובים

אבל גם נתן דרכים יותר מפלצתיות לבני האדם להרוג זה את זה ובכמויות גדולות יותר. אני מסכים שכל המלחמות הונעו ע"י רעיונות פילוסופים לגבי דת וגזע.
 

Tapudy

New member
אני סולד מאנשים כמו יוסף

אנשים כמותו מבטלים שנים של מחקרים מדעיים במחי יד לטובת קשקושי ניו אייג' שלא שווים כלום. הם מעדיפים לשמוע סיפורי מעשיות מללמוד את המציאות. יוסף מגדיל לעשות ולפעמים משתמש בעובדות שקריות כדי להראות שכביכול המדע והקשקושים שלו תואמים. אני לא חושב שהוא עושה את זה מרוע, אלא מבורות כללית לגבי נושאים מדעיים. אבל השטויות שהוא מפיץ בסוף מזיקות במציאות. שבן אדם הולך לטיפול אלטרנטיבי במקום לרופא רגיל, שם מתחילות הבעיות.
 
למעלה