../images/Emo41.gifסקר חדש!../images/Emo41.gif
שימו לב: התחלף הסקר הרשמי של הפורום! תוצאות הסקר הקודם (שבו הצביע מספר שיא של אנשים- 100 עגול) השאלה שנשאלתם בסקר הקודם היתה- מה עשו "רצים לדירה" ו-"סוף הדרך" לריאליטי הישראלי? 56 מצביעים טענו- "לקחו את הריאליטי הישראלי צעד אחד קדימה"
19 מצביעים טענו- "אין ריאליטי ישראלי טוב, והסדרות האלו לא יוצאות מן הכלל" 13 מצביעים טענו- "כל ריאליטי ישראלי הוא דבר מבורך, בלי קשר לאיכותו" 11 מצביעים טענו- "רצים לדירה וסוף הדרך דירדרו את הריאליטי הישראלי צעד אחד אחורה" מצביע אחד טען- "אחר. נא לפרט ע"ג הפורום". הוא לא פירט ע"ג הפורום. תליה פומבית בהאלווין. וסיכום כללי של דעות המצביעים על הסדרות האלו: 69 מצביעים- בעד 30 מצביעים- נגד מצביע 1- נמנע. תחי מדינת ישראל!
ולסקר החדש: הסקר החדש שואל אתכם, איזה מנחה ריאליטי ישראלי הוא הטוב ביותר? האם זה אלי "בשבילכם זה... סוף הדרך" אילדיס ? או אולי אבי "המתמודדים צריכים לקפוץ בנג'י. נכון מצחיק?" קושניר? או שמא אקי "אני זוכר את היום הראשון שראיתי את סנדי אהובתי" אבני? או אולי אייל "לכי לראיין, עלמה" קיציס ועלמה "לך אתה" זק? או האם זה איתי "חזרתי מבוסניה" אנגל לבית "החפרפרת" המיתולוגית? או אולי צביקה "שמע חמוד, אתה מקסים ומתוק ושר נהדר, אבל קצת לא מתאים" הדר? או אולי כולם נהדרים? או אף אחד מהם? זה הזמן שלכם להצביע! לרשותכם 60 שניות! (הכל נכון, חוץ מהקטע של ה-60 שניות) הרעיון לסקר החדש באדיבות JoHnYmYsTeR
שימו לב: התחלף הסקר הרשמי של הפורום! תוצאות הסקר הקודם (שבו הצביע מספר שיא של אנשים- 100 עגול) השאלה שנשאלתם בסקר הקודם היתה- מה עשו "רצים לדירה" ו-"סוף הדרך" לריאליטי הישראלי? 56 מצביעים טענו- "לקחו את הריאליטי הישראלי צעד אחד קדימה"