סקר חדש!

Boran

New member
../images/Emo41.gifסקר חדש!../images/Emo41.gif

שימו לב: התחלף הסקר הרשמי של הפורום! תוצאות הסקר הקודם (שבו הצביע מספר שיא של אנשים- 100 עגול) השאלה שנשאלתם בסקר הקודם היתה- מה עשו "רצים לדירה" ו-"סוף הדרך" לריאליטי הישראלי? 56 מצביעים טענו- "לקחו את הריאליטי הישראלי צעד אחד קדימה"
19 מצביעים טענו- "אין ריאליטי ישראלי טוב, והסדרות האלו לא יוצאות מן הכלל" 13 מצביעים טענו- "כל ריאליטי ישראלי הוא דבר מבורך, בלי קשר לאיכותו" 11 מצביעים טענו- "רצים לדירה וסוף הדרך דירדרו את הריאליטי הישראלי צעד אחד אחורה" מצביע אחד טען- "אחר. נא לפרט ע"ג הפורום". הוא לא פירט ע"ג הפורום. תליה פומבית בהאלווין. וסיכום כללי של דעות המצביעים על הסדרות האלו: 69 מצביעים- בעד 30 מצביעים- נגד מצביע 1- נמנע. תחי מדינת ישראל!
ולסקר החדש: הסקר החדש שואל אתכם, איזה מנחה ריאליטי ישראלי הוא הטוב ביותר? האם זה אלי "בשבילכם זה... סוף הדרך" אילדיס ? או אולי אבי "המתמודדים צריכים לקפוץ בנג'י. נכון מצחיק?" קושניר? או שמא אקי "אני זוכר את היום הראשון שראיתי את סנדי אהובתי" אבני? או אולי אייל "לכי לראיין, עלמה" קיציס ועלמה "לך אתה" זק? או האם זה איתי "חזרתי מבוסניה" אנגל לבית "החפרפרת" המיתולוגית? או אולי צביקה "שמע חמוד, אתה מקסים ומתוק ושר נהדר, אבל קצת לא מתאים" הדר? או אולי כולם נהדרים? או אף אחד מהם? זה הזמן שלכם להצביע! לרשותכם 60 שניות! (הכל נכון, חוץ מהקטע של ה-60 שניות) הרעיון לסקר החדש באדיבות JoHnYmYsTeR
 

LOVEtheMcMAHONS

New member
ההצבעה שלי

אני בחרתי בקיציזק. למרות הפורמט הרחוק מלהיות מושלם והמועמדים בלא מצחיקים הצליחו קיציס וזק להנחות את הסדרה בצורה טובה ומחבינתי בתור צמד שהוא אחד הרכיבו את מנחה הריאלטי הישראלי הטוב ביותר. במקום השני הייתי בוחר באיתי אנגל. אהבתי את הליהוק שלו לחפרפרת (אני לא כל כך משוחד כי אני חפרפרתולוהיסט) ולדעתי הוא עשה עבודה מבריקה. במקום השלישי הייתי מדרג את אלילדיס סוף הדרך. לא מעיק ועושה את עבודתו בצורה יעילה. במקום הרביעי את אביקושניר - בד"כ הוא עושה את תפקידו טוב. בתחרות על המקום האחרון צביקהדר ואקיאבני. את שניהם אני מתעב על המרקע. אם צביקה היה פחות מנסה להיות הפוקוס המרכזי בכוכבנולד הייתי נהנה מכ"נ הרבה יותר. למה אני צריך לשמוע אותו שר ? הוא לא זמר והעמידה שלו במרכז הבמה והתכנית מבחינתי מורידים מהתכנית. אקי אבני פשוט מאוהב בעצמו ובטוח שהוא מינימום ממציא הריאליטי. בפוטופיניש הייתי מדרג את צביקה לפני אקי.
 

Boran

New member
אני

מאוד מאוד התלבטתי בין אילדיס לאנגל, בסוף הצבעתי אילדיס. אילדיס עושה עבודה מצויינת. במיוחד בהשוואה לקושניר שפשוט עושה מעצמו בדיחה ומנחה את זה כמו קומדיה. אנגל היה פשוט ליהוק כ"כ נכון לתפקיד.
 

SweeT DeveL

New member
../images/Emo6.gifאייל קיציס ועלמה!!

אני אוהבת את אייל קיציס ועלמה "אישה שטוחה שסיפרה בדיחה" זק..
 
למעלה