מורושה הממושה
New member
../images/Emo41.gifניפרדת../images/Emo70.gif
טוב אז למי שלא יודע אני נוסעת יום ראשון לאילת עד יום חמישי אבל אני נפרדת מהיום כי אני לא נכנסת למחשב בשבת ובמוצא"ש יש לחברה שלי יומהולדת אז אני לא יהיה בקיצור רציתי להגיד לכם שאני מאוד היתגעגע ובאחד הימים אם יצא לי אני יעלה לחדר של המחשבים לבוא להגיד שלום
ועוד משו תעשו תורנויות
שכל יום מישו אחר יתקשר אלי
חסר לכם ואתם לא מתקשרים
אני הכי אוהבת אותכם בעולםםם
ומבטיחה להביא מלאא תמונות וכמובן חוויות.. ותהספו קוחות לקרוא את המגילה שלי ביום חמישי.. וסתם למתענינים היום הייתי בפגישה בבצפר החדש
אני עוברת בטוחח
אוהבת המון מור
טוב אז למי שלא יודע אני נוסעת יום ראשון לאילת עד יום חמישי אבל אני נפרדת מהיום כי אני לא נכנסת למחשב בשבת ובמוצא"ש יש לחברה שלי יומהולדת אז אני לא יהיה בקיצור רציתי להגיד לכם שאני מאוד היתגעגע ובאחד הימים אם יצא לי אני יעלה לחדר של המחשבים לבוא להגיד שלום