ניפרדת

../images/Emo41.gifניפרדת../images/Emo70.gif

טוב אז למי שלא יודע אני נוסעת יום ראשון לאילת עד יום חמישי אבל אני נפרדת מהיום כי אני לא נכנסת למחשב בשבת ובמוצא"ש יש לחברה שלי יומהולדת אז אני לא יהיה בקיצור רציתי להגיד לכם שאני מאוד היתגעגע ובאחד הימים אם יצא לי אני יעלה לחדר של המחשבים לבוא להגיד שלום
ועוד משו תעשו תורנויות
שכל יום מישו אחר יתקשר אלי
חסר לכם ואתם לא מתקשרים
אני הכי אוהבת אותכם בעולםםם
ומבטיחה להביא מלאא תמונות וכמובן חוויות.. ותהספו קוחות לקרוא את המגילה שלי ביום חמישי.. וסתם למתענינים היום הייתי בפגישה בבצפר החדש
אני עוברת בטוחח
אוהבת המון מור
 
מוררררררררררי../images/Emo110.gif

כפרעללליךךךךךךך
תהנייייי מלאאאאאאאאאאאןןן באילתת
תלכי לקינג סיטיי
מומלץץץ
רק אל תחטפי לי התקףף לבב
אני יתגעגגעעעע המוןןןןןןןןןן
שיהיה לך הכי כיף בעולם
 
מורוש כנסי מאמי../images/Emo26.gif

תעשי חיים ותיזהרי מקטיושות...(חח היתה כתבה באינטרנט שנפלה קטיושה באילת..חחח) אני יתגעגע ברמות...תשמרי על עצמך ותחזרי עלינו עם טונות חוויות..!! מתה עלייך ומזל טוב לחברה שלך..!!
 

natali2007

New member
מורוש!!

קודם כל מזל''ט על זה שאת עוברת!!! ותהני באילת!! תעשי חיים!! תחזרי עם מלא מלא מלא חוויות!!!!!!! אני יתגעגע נורא !!!!!!! אוהבת אותך נטלי
 
מורושששש

תהני המוןןןן באילתתתת
אני יתגעגעעעעע תחזרי לפה עם המון חוויות ותמונותתתתתתתת
חולעליךךךך
אורוש
 
גיסתיי היפהההההה../images/Emo99.gif../images/Emo108.gif

כפרהה עליךךךךךךךךךך
תהני המון המון המון המון
תחזריי מהרר אני יתגעגעעע
אני יתקשר אליךך מבטיחחחחה
לאא יוו תמיייייייייד
שירנוש
 
יאפההההההה שלעי..

פיספוסים שליייייי תהני הרבה הרבה הרבה ותעשי חיים ולא ליקפוץ לבריכה ראש אסורררררר לע מרשה.. חולעלייך הודי
 
../images/Emo39.gifמורו'ש יפפיופההה../images/Emo70.gif../images/Emo99.gif

אני יתגעגע אליך המונייייייים תהי חסרה לי ולכל הפורום המון שיהיה לך כיף באילת ותנצלי כל רגע תמסרי ללינת מזל"ט ממני חיחיחי אה מאוד נהניתי להיפגש איתך שובב וזה היה באארור שתעברי אוהבת ומתגעגעת -
- נופר.
 
../images/Emo41.gifתודה כולם../images/Emo70.gif

ואיי אני לא מצליחה להירדם איזה חרא.. לא נורא.. גם ככה עוד כמה שעות אני היצטרך לקום
וחסר לשם שאתם לא מתקשרים
אוהבת אותכם
 
יהההה ../images/Emo9.gif

חח נראה לי שתיהי במלון שהייתי בווו גמני הייתי במלוןן של ההראליםם והם הופיעו ביום שניי...
בכל מקרה תהנייי כמה שאת יכולההה ותראי תמונותתת כה?!
ותגידי לי איזה מלוןןן אתתתת!!! :)
 
למעלה