. עיינתי בפורום הזה וזה נראה ממש מגניב לדבר אם נוער בחו"ל.. אז לפי מה שקראתי יש כאן ילדים דיי נחמדים.. אני קורא בפורום הזה דיי הרבה זמן ככה שאני מעודכן פה... אז מהיום אני כאן אוקיי?
אני בת, אני מנסה לעבוד על סיווני (מנהלת הפורום) היא לא מאמינה לי שאני בן 17 והשם שלי הוא עומר, אז אל תספר לה... חחח אני שיר, בת 12.5 בטורונטו, קנדה..........אני קופצת לפורום קוויזים לראות את הקוויז שלך
זה ניק שהיא הרגע פתחה 375891 זה מספר הכרטיס האישי עכשיו אני אפתח ניק חדש זה מספר הכרטיס של הניק החדש שלי: 375909 עכשיו אתה מבין שהיא פתחה אותו בדיוק לפני 5 דקות? הרי זה מספרים עוקבים..