מלכת היופי!

The Sims Girl

New member
תשובות

התחרות תתחיל מתי שיהיו מספיק משתתפים! נותרו בלי סוף מקומות בתחרות! כבר אמרתי שכל מי שרוצה יכול להישתתף! שורה אחת למעלה עונה על השאלה הזאת!
 
מוסיפה

שם: אנג'ל שאיפה: רומנטיקה עבר: אנג'ל גרה בבית יתומים ויום אחד זוג צעיר במעמד בינוני בא לקחת אותה הם לא היו ההורים שלה ואנג'ל חשבה כן עברו הימים ויום אחד נג'ל גילתה שהיא מאומצת מיד אחרי שהיא גילתה את זה היא ברחה מהבית ומאז היא חיה ברחוב. אישה אחת בשם קרן מחפשת את בתה/בנה האבוד/ה והיא מליונרית יום אחד גילתה קרן שאנג'ל חיות ביחד ומאז אנג'ל מליונרית וחיה עם אמה האמיתית בעושר ובאושר גיל: 16 תחביבים: לעשות כושר ולעשות שופינג מה היא תעשה אם היא תזכה: תקפוץ עד התקרה מרוב אושר! חחח
 

The Sims Girl

New member
בקשה חשובה!

מי יכול לעשות לוגו למלכת היופי ויוכל להכניס בו גם את סנדרה המנחה?! לא צריך את כל המועמדות... תודה מראש למי שמסכים! ועדיין אפשר להירשם אז תירשמו!
 

gili109

New member
אני יכולה....

בשמחה אני עאשה.... תגידי מה את רוצה שיהיה בו??
 

The Sims Girl

New member
תודה רבה

שיהיה רשום בו "מלכת היופי 2005 עם סנדרה בולוק" תודה רבה רבה
 

The Sims Girl

New member
יש לי שאלה

מתי ההודעה תהפוך לשירשור? כמה תגובות צריכות להיות בשביל זה?
 

gili109

New member
טוב שלי

שם:טיירה גילי:20 שאיפה:כסף (אני חושבת..) עבר:דוגמנית שדגימנה בגדים תחתונים בימים אלה היא משתתפת בתחרות "היפה של הסימסיות". תחביבים:היא גרה בטירה של התחרות לכן אין לה ממש זמן... אבל כשיש לה זמן פנוי הויא עושה כושר כדי להיות מוכנה להכול.. מה היא תעשה אם היא תזכה:-לא יודעת אני אוסיף בהמשך..
 

The Sims Girl

New member
אממממ...

אני לא כל כך חושבת שזה פייר... אבל אם לא יהיו מספיק מועמדות אני אגיד לך ואז תוכלי טוב?
 

The Sims Girl

New member
שאלה

אחרי כמה תגובות ההודעה נעשית שירשור? או איך שלא קוראים לזה?
 

פסטיגלי

New member
נרשם

שם:קרולינה גיל:24 שאיפה:אהבה עבר:היא נולדה למשפחה מיליונרית והוריה מתו,לאחר מוות הוריה היא אומצה ע"י משפחה סבירה(לא עשירה ולא עניה),היא הופיעה גם בפרוייקט m. תחביבים:לשיר,לרקוד,לדגמן ולישון! מה היא תעשה אם היא תזכה:היא תשמח מאוד ותעשה מסיבה!
 

kiti171

New member
נרשמת!1!

שם: ג'ולי גיל: 16 שאיפה: אהבה עבר: ג'ולי גדלה במשפחה עשירה מאוד אבל ההורים שלה כל הזמן לחצו עליה שתהיה מתציינת. אז נמעס לה והיא ברחה עם החבר שלה!! עכשיו היא והחבר שלה קנו בית קטן. שניהם עובדים. והם במצב טוב. הם מתכננים להקים משפחה כשה הם יגדלו ובנתיים הם חיים מאושרים. היא אוהבת לעשות קניות ולהנות עם החבר שלה. אם היא תזכה היא תשמח מאוד!!
 
למעלה