Fool With Dreams
New member
../images/Emo41.gif מי שמתחתי ../images/Emo41.gif
בום בום טראח
מי שמתחתי שמעה על הלהקה Francesqa? אני קוראת להם הלהקה עם שגיאות הכתיב
בום בום טראח