מאיה אשכנזי המגודלת האדומה מתארחת בפורום!

../images/Emo41.gif../images/Emo23.gif האישה באדום-המנצחת האמיתית. ../images/Emo23.gif../images/Emo41.gif

מאיה המדהימה , ה- פייבוריטית שלי מהיום הראשון , יפה ,חכמה , מצחיקה , ביצ'ית כשצריך , יודעת לעמוד על שלה ,שאפתנית , חמודה , מדהימה בקיצורררררררר .. אין עליך מאיה אשכנזי!
אני חייבת להודות שגם אני ,כמו כולם , גם קצת התאכזבתי מההתנהגות שהפגנת כלפי איתן באותו יום.. אבל אפשר להבין אותך . . . . את מתחרטת על מה שקרה ?
אני יכולה לתאר לעצמי כמה התבאסת על זה שהגעת למקום שני ולא זכית באוטו , והיית כ"כ קרובה לזה.. מה למדת מכל החוויה שלך במעבדה ? אני מקווה שהדרך הייתה יותר חשובה עבורך מהמטרה . . .
עם מי תשמרי על קשר מהמגודלים? איך את הולכת להמשיך את הקריירה שלך בתחום הריאליטי/בידור ? מה הדבר הכי רע שלא היית רוצה להיזכר בו ? מה הם הזיכרונות הטובות שתמיד תזכרי ? האם יצא לך לבקר בקריית אתא ?
מקווה שתעני על הכול , מאחלת לך את כל מה שאת מאחלת לעצמך ,
תמונה קטנה שהכנתי לך בצד חחחח . . . .
באהבה
, ויקי .
 
למאיו'ש!

אני שלחתי לך כלכך הרבה מאוד הצבעות בגמר לך ולרז , שניכם מדהימיייים!!!!! והעיקר שהטוב מבין שניכם ניצח! וחבל לי שאת לא זכית כלכך קיוויתי בליבי שתנצחי..החזקתי לך אצבעות אבל העיקר שהטוב מבין שניכם רז ניצח!!!! אבל אל דאגה נמשיך לכתוב לך ונמשיך לעשות לך טוב על הלב וגם מקום שני זה גם רספקט.. ועוד על איך שעברת שמה את כל הדרך הקשה והחפירות של איתן אני במקומך לא הייתי יכולה להמשיך יומיים אבל מגיע לך רספקט על זה! בא-ה-ב-ה מאי- מעריצה שלך ! הכנתי לך תמונה קטנה.....ומה שלום שוקי (מורן)?????
 
ל-מאיה אשכנזי..חח:)

תודה על כל ההצבעות מתוקה בזכותך ובזכות כל השאר הגעתי לגמר ואני כל כך מעריכה זאת...! כן גמני מאוד רציתי לנצח אך מקום שני בשבילי הוא גם ניצחון מאחר וזה הביא איתו את כל האהבה שלכם והמון דברים רגשיים שמכפרים על הפרס החומרי.. וכמובן שאני שמחה שרז ניצח מבין שלושתינו קיוותי שזה יהיה הוא או אני! תודה נשמה שלי אני שמחה שמעריכים בבית את הדרך הקשה ולא רק את הניצחון ומה שאתם עושים לי לי בלב שווה יותר מכל אוטו או כסף וכו.. תודה רבה על התמונה היא מהממת ושמרתי אותה אצלי במחשב ובטוח שאעלה אותה לפייסבוק בקרוב...! שוקי -מורן שלי בסדר גמור היא פה לידי מוסרת ד"ש ונשיקות לכולכם.. תודה על הזמן שהקדשת לכתוב לי מעריכה ואוהבת אותך המוןןןןןןןןן נשיקות מאיה
 
ל-ויקי רוסו כפרעלי

איזה כיףףףףף כמה אהבה קיבלתי ממך מאמי אני זוכרת אותך עוד מהימים במעבדה בצ'אט של פייסבוק !! תודה תודה תודה לכבוד הוא לי להיות הפייבורטית שלך נשמה..:) אני מתחרטת אך ורק על האלימות שהייתה כלפיו זה לא מוצדק בשום מקרה אך העצבים והכעסים כלפיו היו אמיתיים ולגיטימיים רק הדרך שהוצאתי אותם הייתה מוטעית ושוב אני חוזרת בי! כמובן שלזכות באוטו היה הדובדבן שעל הקצפת אך מה שכיפר על כך הייתה האהבה שקיבלתי ממך ומשאר הצופים שכל כך חיממו לי את הלב שזה יקר לי מפז ומכל אוטו שבעולם , ומעבר לכך זו הייתה בשבילי חוויה חד פעמית לכל החיים ולמדתי על עצמי כל כך הרבה שם וכמו שכבר הזכרתי בתוכנית למדתי להעריך את הכוח הנפשי שלי ולמצוא אותו בעצמי בלי עזרה של אחרים וכמובן שזה הפרס האמיתי שקיבלתי מהתוכנית הזו.. אני אשמור על קשר עם כולם אם אוכל במיוחד עם מירב ומורן שממש התחברתי אליהן גם אחרי התוכנית.. אשמח למצות את עצמי בתחום הבידור בדרך של הנחייה או משחק דבר שאני מאד אוהבת לעשות וכנראה שזה רק הזמן יגיד..:) לא הייתי רוצה להיזכר בעצמי כאחת שמשתמשת באלימות כדי לפתור סכסוכים ובעיות לשמחתי דבר כזה היה רק פעם אחת בכל התוכנית ודבר כזה גם לא יחזור יותר כל החיים! הזכרונות הטובים שלי מהתוכנית הם החברים למעבדה ,המשימות המצחיקות ,המתנות והפינוקים מהצופים שדאגו לשמח אותי כשהיה לי רע וקשה ובכלל כל האהבה הזו מכולם שמצפיה אותי בימים אלו.. אפשר לומר שדי גרתי בקריית אתא מאחר ומורן משם וכן אני נמצאת בקריות די הרבה יש לי עוד חברות משם.. מתוקה שלי לכבוד הוא לי לענות לשאלותייך ולקבל ממך יחס כזה חם ואוהב אני מאחלת לך רק טוב ואושר והמון אהבה בחיים מגיע לך את מקסימה אמיתית התמונה המדהימה שהכנת לי שמורה אצלי במחשב והעלתי אותה לפייסבוק ,עכשיו שאני יודעת שהיא ממך אני אוהבת אותה אפילו יותר אוהבתתתתת המון נשיקות מאיה
 
איזו מתוקה חחחחח ..אני מסמיקה פה../images/Emo9.gif

תודה רבה רבה רבה רבה רבה
איזו תשובות מתוקות , אני מסמיקה פה חחח . מאחלת לך שתצליחי בכל מה שתרצי! ערב מקסססים , מואה
 
ל-גלוש145

הדבר הראשון שעשיתי היה לנשום אויר נקי ולא של מזגן.. השהייה במעבדה מאוד גרמה לי להעריך כל דבר ודבר... :)
 
למאיו'ש!!!!!!!!!!!!!!!!!!../images/Emo70.gif

למה את מדלגת על ההודעה שלי
הכנתי לך תמונה לא פחות טובה ... אני שלחתי לך כלכך הרבה מאוד הצבעות בגמר לך ולרז , שניכם מדהימיייים!!!!! והעיקר שהטוב מבין שניכם ניצח! וחבל לי שאת לא זכית כלכך קיוויתי בליבי שתנצחי..החזקתי לך אצבעות אבל העיקר שהטוב מבין שניכם רז ניצח!!!! אבל אל דאגה נמשיך לכתוב לך ונמשיך לעשות לך טוב על הלב וגם מקום שני זה גם רספקט.. ועוד על איך שעברת שמה את כל הדרך הקשה והחפירות של איתן אני במקומך לא הייתי יכולה להמשיך יומיים אבל מגיע לך רספקט על זה! בא-ה-ב-ה מאי- מעריצה שלך ! הכנתי לך תמונה קטנה.....ומה שלום שוקי (מורן)?????
 
למאיוש היפייפיה

היי מאמי חולה עלייך אהבתי אותך מההתחלה והצבעתי לך מלאה שתנצחי התאכזתי קצת שלא זכית במקום הראשון אבל לא נורא טוב שרז זכה ולא איתן זכה וחוץ מיזה בשבילי את במקום הראשון ומקום שני זה מאוד מכובד. וכל מה שקרה אם איתן אני מצדיקה אותך ואת לא צריכה הסברים אז פעם אחת מעדת זה לא אומר כלום לא שופטים אדם בשעת כעסו ואם הייתי שם במקומך הייתי עושה את אותו הדבר הוא עלה על כל העצבים כל הדחה רציתי כבר שהוא יעוף הוא התנהג כמו ילד בגן אבל כנראה שהיו גם כאלה שאהבו אותו ובגלל זה הוא לא הודח. יש לי שאלה אלייך : אם היו מציאים לך את כל זה מהתחלה היית עושה זאת שוב (המגודלים)? מקווה שתעני לי מאיוש חולה עליך נשמה שלי את נשמה אמיתי ומקווה שיהיה לך ולמורן זוגיות מדהימה מאמי ומקווה שיהיה מפגש או מסיבה משהו שאני יוכל לראות אותך כי לא ידעתי שהיה מסיבה ביום שבת :( ופספסתי את ההזדמנות לפגוש אותך ואת מורן (אם היא באה) את לא יודעת איזה באסה זה בשבילי הלוואי שיהיה שוב מפגש או משהו. את יכולה לענות לי או באימייל או פה בכל מקרה אני אשמח מאוד :)
ביוש מאמי מואאההההה :)
 

ady18

Well-known member
מאיה:)

את היית הפיבורטית שלי מהתחלה,מאוד רגשת אותי ומאוד אהבתי את הדרך שבה בחרת להתנהל ואני מאוד שמחה שלמרות כול הדברים את נשארת אמיתית אשמח שתצרפי אותי לפייסבוק שלך:) ושאלה איך הייתה ההרגשה לסיים במקום השני? איך חגגת את הלילה? למה הכי התגעגעת ? מי מהבנות הכי התחברת? ומי מהבנות הכי לא התחברת? מהבנים מי התחברת? ומי מהבנים לא התחברת? תשמרי על קשר עם מישהו מהגודלים? ומה התוכניות שלך להמשך הדרך? בהצלחה
 
ל-ady18

עדי מתוקה שלי איזה כיף לשמוע שריגשתי אותך, תודה רבה... בכיף מאמי את מוזמנת להוסיף אותי לפייסבוק מאיה אשכנזי/maya ashkenazi לסיים במקום 2 בשבילי היה מדהים מקום מאד מכובד :) את הלילה חגגתי עם מורן ואנשים שאני אוהבת במסיבה שהכינו לכבודי בחיפה לקראת חזרתי .. התגעגעתי להמון , למשפחה שלי ,למורני ,לחברים שלי ...בעיקר לחופש שלי ולעצמאות שהיו מאוד חסרים לי במעבדה. מהבנות התחברתי הכי למירב ומורן שאיתן אני בקשר טוב גם עכשיו.. אני חושבת שבסכ"ה התחברתי לכל הבנות במעבדה לחלקן פחות ולחלקן יותר.. מהבנים התחברתי ממש לרז שנשאר איתי עד הסוף 3 שבועות ממש התיידדנו והיה לנו הרבה במשותף. לא התחברתי אני חושבת שדי ברור שפחות התחברתי לאיתן,, שאיתו לא ממש הסתדרתי במעבדה ואני חושבת שגם בחיים האמיתיים לא הייתי יכולה למצוא אותו כחלק מהחברים שלי.. כן כמובן הייתי שמחה לשמור על קשר עם כולם,אני מניחה שאני אשמור על קשר עם מירב ומורן בעיקר.. בהמשך דרכי אני אשמח לשחק להנחות דברים שמאד אהבתי לעסוק בהם גם בתור ילדה וזה אני מניחה משהו שרק הזמן יגיד.. תודה שהקדשת לי מזמנך לשאול ולהתעניין, אוהבת המוןןן,נשיקות !! מאיה
 

ady18

Well-known member
תודה רבה:)

הוספתי אותך לפייסבוק אשמח אם תאשרי ומה לגבי סוזנה לא תהיו בקשר ומה דעתך עליה ?
 

adi12346

New member
למאיה, כנסי בבקשה!

קודם כל יש לציין שאת אחלה בחורה. לשאלות: 1. האם תשמרי על קשר עם המתמודדים? ועם מי? 2. השלמת עם איתן? 3. למה מורן לא באה לגמר? 4. מה הכי אהבת בתוכנית? ומה לא אהבת? 5. האם יצא לך לדבר עם רז אחרי הגמר? ולמה לא הלכת לקלרה? 6. איך קבלת את הזכיה של רז? 7. מה הדבר הראשון שעשית שהגעת הבית? 8. והאם את מתגעגעת קצת למעבדה? מקווה שתצליחי, ושיהיה לך רק טוב!
 
למעלה