כדאי לקרא בבלוגיה בסופש 11-12/03

suki da yo

New member
את לא מדברת על הקידום

את מדברת על העובדה שאנשים מתרעמים על הקידום. זה לא קשור לפרובוקציה, זה קשור לזלזול באינטליגנציה. בסדר, גם לאנשים מטומטמים יש זכות לכתוב וגם לאנשים מטומטמים מגיע מה לקרוא. ולאנשים שאינם כאלה מותר להתנגד ולנסות להביא לשינוי בגישה. קורה. זה לא סיבה בשבילך, כמו תמיד, לקרוא לכולם בשמות.
 
אני לא מבינה איך את יכולה

להביע דיעה על בלוג שלא נכנסת אליו. אני די בשוק מהתקיפה שלך, ומההתבטאויות הקיצוניות, כאילו את אומרת כולנו זבל! לא יפה. מעבר לכך שאם תבדקי בשרשור של יום האשה, בכלל לפני שהרשומה שלו קודמה אני והבאתי את דעתי עליו, שהיא מוצדקת. הבלוג הזה לדעתי הוא תת רמה מכל הבחינות, והרבה יסכימו איתי. לא מבינה מה הקשר לעמרי חיון או לאחרים, קצת הוצאת את הדברים מפרופורציה.
 
כי באותה קלות

יכלו להתאסף קבוצה של אנשים ולהאשים אותך בתת רמה והאם אז זה הופך ללגיטימי? אני צריכה להזכיר לך את כל הפעמים שהבלוג שלך והכתיבה שלך הועמדו לדיון? אני מאמינה שלא. אז כמו שאת לא רוצה שזה יקרה לך, אז מן הראוי שתתנהגי באותה מידה של אנושיות כלפי אחרים. גם אם את לא אוהבת את מה שהם עושים בבלוג האישי שלהם. כמובן שיש את היוצא מן הכלל וזה אם הוא פוגע בך באופן אישי ואז זה מקרה אחר. אבל אני מאמינה שזה לא המקרה, ואתם רק מחפשים כל פעם שעיר לעזאזל אחר כדי להרגיש טוב עם עצמיכם. וזה למה קישרתי את עומרי חיון. כי במשך כל התקופה שאני פה, כמעט בכל דיון חברתי שנפתח נשלחת עקיצה לעברו וזה מצביע על שיטתיות למצוא איזה בלוגר מסכן וצעיר, שמשתמש בשפה עילגת ומפרסם רשומות על ריאליטי ולהשתלח בו. אז פה נכנס מושג הקארמה ו"צוחק מי שצוחק אחרון" ואנשים כמו עומרי מצליחים למרות הכל. ואני מאמינה שזה גם ידרבן אנשים כמו שלומי להראות לכולכם (למרות חוסר האמונה שלכם בו) מאיפה הדג משתין. אם אני הייתי חלק בעורכי התוכן של תפוז נכון להיום, הייתי נותנת לשלומי בולים על ימין ועל שמאל רק בשביל הדיונים שזה יעורר. התוכן כבר לא משנה לי.
 
סליחה סליחה, את משווה את הדיונים בבלוג שלי

לערמת הזבל שהיצור הזה כותב בבלוג שלו? אני פעם צחקתי על רצח נשים כמו שהוא עשה בבלוג שלו? אני משמשת בדמותו של גלעד שליט כדי לקדם את הבלוג שלי? אני גיניתי את הסוהרים שנשרפו חיים כאשר יצאו להציל אנשים אחרים? אני מציגה נשים בבלוג שלי כאילו הן ערמות בשר? בכלל לא נכנסת לבלוג שלו, כך שאין לך את הזכות להשוות בכלל. פתאום הפכת לסניגורית של מישהו שלא קראת תוכן של אות אחת מהבלוג שלו, הכנסת את עמרי חיון באמצע, ואני מעולם לא כתבתי מילה נגדו, הפכת אותנו לחבורת ברברים צמאי דם, ואת היפת נפש באה להגן עליו בלי לדעת במה דברים אמורים. תעשי לי טובה, תרגעי קצת. אם את היית חלק מעורכי תפוז והיית פועלת כמו שכתבת בשורה התחתונה, אני בספק אם היו נשארים בלוגאים קוראים בתפוז אלא רק אלו מהרמה שלו. נסחפת לגמרי.
 
לא

אני משווה את ההתעסקות הצרת-עין של אנשים בבלוג שלך עם ההתעסקות של אנשים צרי-עין בבלוג שלו. שכל אחד יעשה מה שטוב לו וכל עוד זה במסגרת חוקי תפוז והמדינה אז שיהיה לו לבריאות. ומכל האנשים שקיבלו יחס כזה, את אמורה לדעת הכי טוב מה זה להיות בצד המותקף. או מרוב שאת שבעה שכחת כבר מה זה להיות רעבה?
 
את בכלל לא בפוקוס

העיקר להשתלח, נכון? כמה שטויות את כותבת ללא מחשבה תחילה. שבעה? רעבה? אני לא יודעת על מה את מדברת בכלל, ואת יודעת מה? אני מעדיפה להיות חכמה מאשר צודקת, אז נראה לי שהדיון חסר טעם הזה הגיע לסיומו. רק בבקשה תפסיקי לקרוא לנו זבל, אף אחד לא תקף אותך והתבטא במילים כאלו כלפייך. ודבר אחרון, הוא לא פועל לפי חוקי תפוז, ה"בלוג" הבזוי הזה צריך להיות מוגדר למבוגרים בלבד, אני לא רוצה לחשוב אפילו על הילדים שנכנסים לקרוא לזוועות שלו.
 

wranger

New member
הבה נרגע כולנו

ועל הדרך, נשמור גם על השפה בה אנחנו מנהלים את הדיון.
 

פנומן 72

New member
די כבר יא הורס מסיבות

הדיון הוא מעניין ופורה. אתה לא צריך להתערב איפה שלא צריך להתערב. תודה.
 
כי הביקורת היא על הקידום

הם לא מביעים דעה על התוכן, הם מביעים טענות על זה שזה קודם. עברתי על החומרים של שלומי ואני לא חושבת שמה שמפריע לאנשים פה זו הנימה, הטון, הרהיטות, הצורה או התוכן שהוא מייצר, אלא העובדה שזה זכה בבול. וגם אם זה על התוכן, יש דרכים הרבה יותר מתורבתות לעשות את זה.
 

wranger

New member
אני מסכים שיש דרכים מתורבתות להעביר ביקורת

רק ציינתי שלא ברור לי איך אי שם לאורך השרשור אמרת שלא ביקרת בבלוג שלו, כי זה העמיד את דעתך על רגליים רעועות. אבל אם הספקת כבר לעבור על החומרים שלו מאז, אז בבקשה, המשיכו (אבל בדרכים מתורבתות, כן?).
 
את חושבת שבלוג פורנוגרפי

שמנצל בצורה צינית את גלעד שליט ראוי לקידום? ומה זה אומר לפרוץ ולהצליח בגדול בשביל שלומי 1990, להתחרות באתרי פורנו? האם תפוז הוא פורטל פורנו? תפוז בעצמם הודו שהם עשו טעות שהם קידמו אותו יומיים ברצף. איזה גודל לב והשקעה את רואה אצל הבלוגר הזה? אני חוזר שוב על מה שכתבתי איך שראיתי שהוא מקודם "בושה למי שקידם את הבלוג הזה".
 
בכלל כל העניין הזה התחיל לפני הקידום

שתבין, גב' מימי מתרעמת וקוראת לנו זבל לפני שבכלל קראה פוסט אחד בבלוג שלו ובאה לכאן לעשות סניגוריה עליו. והיא מטיפה על דרך ארץ. כמה צביעות. בראש הגנב בוער הכובע, היא פשוט משליכה את רגשות הקיפוח שלה לגבי תפוז - שלא בצדק - על ימין ושמאל בלי להבין בכלל על מה מדובר.
 

פנומן 72

New member
המביך לא בזה שהם התנצלו שקידמו אותו פעמיים

מביך זה שהם לא התנצלו שהם קידמו אותו בפעם הראשונה ...
 
למעלה