חדשה..

../images/Emo41.gifחדשה..

הי אני חדשה.. ת'אמת להיות איתכם כנה... אני רואה בחפיף אמ"ל (אהבה מעבר לפינה) לא הכי עוקבת על הסדרה... אבל היא פ'סדר.... הקיצר..מקווה להישתלב
 
היי מאי ,ברוכה הבאה../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif../images/Emo24.gif

היי אני מיכל בטוחה שתהני כאן בפורום אמ"ל
לכל דבר שאת צכה
את מומנת לפנות אלי
השתלבות זריזה
 
ברוכה הבאה מאי אני חופית!!

השתלבות נעימה ... תתכונני להתמכרות!! אני בטוחה שתהני אי אפשר שלא..!! אני פה בשבילך תמיד!
 
למעלה