חברים יקרים

Zack DA

New member
../images/Emo41.gif חברים יקרים ../images/Emo41.gif

אני פשוט מסיים בימים אלו תואר במדעי המחשב ונשארה לי בחינה ביום חמישי. מהסיבה הזו אני פשוט לא מצליח לענות באריכות לכל ההודעות בכל האשכולות... אתכם הסליחה. אחזור בכוחות מחודשים לקראת סוף השבוע. צחי
 

Zack DA

New member
תודה, להב

אגב, אתם יודעים שרה"מ מגיע לחיפה ביום ראשון ?
 

פריפטס

New member
שלא תזדקק להצלחה?

כן, אומרים את זה בטלוויזיה האמריקאית... אבל הסיבה היא שבאנגלית אומרים: Good luck, ובעברית אומרים "בהצלחה"- דבר שלא בהכרח קשור למזל. כלומר- כשאתה אומר שלא תצטרך luck, אתה אומר שאתה מספיק טוב בעצמך בשביל לעשות זאת, אבל כשאתה אומר שלא תזדקק להצלחה זה אומר שאתה מעדיף להכשל...
 

Zack DA

New member
יפה מאוד ../images/Emo13.gif

ובכל אופן אני חושב שהלך בסדר גמור...
 

Zack DA

New member
באופן עקרוני

יש לי קורסים בטכניון, אך התואר הוא של האוניברסיטה הפתוחה.
 
אני לומד באוניברסיטה הפתוחה

אני עושה כמה קורסים במוסיקה בזמן התיכון כדי שאני אסיים את התואר במוסיקולוגיה יותר מהר אחרי הצבא
 
כמה דברים...

התחלתי ללמוד כמה קורסים במוסיקולוגיה (זה בערך כל החיים שלי), אבל אני חושב שאני אמשיך לתואר בספרות או במדעי הדמוקרטיה והמדינה, בכל מקרה הקורסים במוסיקה דרושים לשני הדברים שאני רוצה ללמוד. חשבתי לעבור לעשות התמחות בגיטרה באוניברסיטת ירושלים
 
רואים שאתה ליכודניק ../images/Emo13.gif

אם אני מכנה את עצמי בשם "אלוהים1980", אז מן הסתם נולדתי ב 1980
אני בן 22 וחודשיים.
 

Zack DA

New member
זה היה פוגע ומיותר

ולידיעתך: זה די ברור שהכינוי "אלוהים" אסור לשימוש או "תפוס" ואז מה שמקובל הוא שאנשים תופסים את הכינוי ומצמידים אליו מספר. וכך הנחתי שאתה הוא המשתמש ה- 1980 שרצה את הכינוי הזה. שהוא, אגב, כינוי שמטרתו להעליב ולפגוע. זו הייתה רמה נמוכה מצידך. נפגעתי.
 

Zack DA

New member
נפגעתי מאוד.

אתה רומז שאני טיפש\שתומכי ליכוד הם טיפשים. לא הוגן מצידך.
 
למעלה