שלא תזדקק להצלחה?
כן, אומרים את זה בטלוויזיה האמריקאית... אבל הסיבה היא שבאנגלית אומרים: Good luck, ובעברית אומרים "בהצלחה"- דבר שלא בהכרח קשור למזל. כלומר- כשאתה אומר שלא תצטרך luck, אתה אומר שאתה מספיק טוב בעצמך בשביל לעשות זאת, אבל כשאתה אומר שלא תזדקק להצלחה זה אומר שאתה מעדיף להכשל...