השרשור היומי

מצב
הנושא נעול.

alantan

New member
מנהרה בבני ברק

יש משהו בדבריך
אז כנראה שהמנהרה תתחיל בפרדס כץ אבל בכל מקרה זה לא נראה כמו צומת צ.ד. וחילקו למשתתפים במפגש תיקייה עם עוד כמה דברים ולא רק את שני הדפים שסרקתי. אבל למה אתה כזה ציני ? אף אחד לא אמור להיות הכי מעודכן בעולם. בינתיים הכל תוכניות. אמנם תוכניות מתקדמות שעברו כמה שלבים, אבל אני חושב שגם המנהלים בנת"ע עדיין לא יודעים בדיוק איך זה יראה בסוף .
מנהרה בבני ברק
במפגש נאמר בפירוש שהמנהרה תעבור לאורך כל גהה, ותסתיים לאחר מחלף גהה, כלומר בצד המזרחי של המחלף. ההסתעפות למסילה התפעולית התת-קרקעית (בין מחלף גהה לדיפו של קרית אריה) והמסילה עצמה גם הן תהיינה תת-קרקעיות.
 

יהוושע

New member
אתה מתכוון לאורך כול רח' ז'בוטינסקי

מנהרה בבני ברק
במפגש נאמר בפירוש שהמנהרה תעבור לאורך כל גהה, ותסתיים לאחר מחלף גהה, כלומר בצד המזרחי של המחלף. ההסתעפות למסילה התפעולית התת-קרקעית (בין מחלף גהה לדיפו של קרית אריה) והמסילה עצמה גם הן תהיינה תת-קרקעיות.
אתה מתכוון לאורך כול רח' ז'בוטינסקי
לא גהה. לאורך כביש גהה לא מתוכננת רכבת קלה. המדובר ברח' ז'בוטינסקי שמתחיל בבני ברק ( שהוא המשכו של זה שמתחיל בר"ג ) ועד מזרחית למחלף גהה.
 

alantan

New member
כן כמובן - סליחה!

אתה מתכוון לאורך כול רח' ז'בוטינסקי
לא גהה. לאורך כביש גהה לא מתוכננת רכבת קלה. המדובר ברח' ז'בוטינסקי שמתחיל בבני ברק ( שהוא המשכו של זה שמתחיל בר"ג ) ועד מזרחית למחלף גהה.
כן כמובן - סליחה!
 

suprman1

New member
יש טעות בתרשים שארז סרק../images/Emo70.gif

כן, אבל במפה צומת גיהה נמצאת בפירוש
מחוץ למנהרה - אם אני מזהה נכון את הרחובות, המנהרה, אליבא דמפה זו מסתיימת בצומת צ.ד. גם בצידה השני של המפה קשה להבין היכן מצוי בדיוק פתח המנהרה. וזה מה שחילקו למשתתפים במפגש? שאמורים להיות הכי מעודכנים בעולם?
יש טעות בתרשים שארז סרק

אותו תרשים מופיע גם באתר של חברת נ.ת.ע אבל הוא לא מדוייק. בתרשים שחילקו לנו אתמול, רואים בבירור שהמנהרה מתחילה קצת אחרי רח' שנקר בפ"ת (באיזור בי"ח בלינסון) עוברת תחת צומת גהה ומסתיימת אחרי רח' אלנבי בת"א, קצת לפני רח' אליפלט. כלומר, בבני ברק, ר"ג ות"א לא יהיו כלל תחנות עיליות אלא רק תחנות תת קרקעיות.
 

ארזS

New member
תבדוק שוב../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif

יש טעות בתרשים שארז סרק

אותו תרשים מופיע גם באתר של חברת נ.ת.ע אבל הוא לא מדוייק. בתרשים שחילקו לנו אתמול, רואים בבירור שהמנהרה מתחילה קצת אחרי רח' שנקר בפ"ת (באיזור בי"ח בלינסון) עוברת תחת צומת גהה ומסתיימת אחרי רח' אלנבי בת"א, קצת לפני רח' אליפלט. כלומר, בבני ברק, ר"ג ות"א לא יהיו כלל תחנות עיליות אלא רק תחנות תת קרקעיות.
תבדוק שוב

לפי מה שאני רואה גם עכשיו המנהרה מתחילה באיזשהו מקום בבני ברק. איפה ראית שהמנהרה מתחילה בפתח תקוה ? מר שליטא הסביר אתמול שהקטע הרחב בתרשים הוא אמור להיות הקטע המנהרתי. נכון ?
 

suprman1

New member
קיבלת בטעות תרשים שגוי

תבדוק שוב

לפי מה שאני רואה גם עכשיו המנהרה מתחילה באיזשהו מקום בבני ברק. איפה ראית שהמנהרה מתחילה בפתח תקוה ? מר שליטא הסביר אתמול שהקטע הרחב בתרשים הוא אמור להיות הקטע המנהרתי. נכון ?
קיבלת בטעות תרשים שגוי
התרשים שאצלי מקביל לתרשים שהציגו לנו אתמול, ובו המנהרה מתחילה מזרחית לצומת גהה, באזור בלינסון ומסתיימת אחרי רח' אלנבי. בנוסף, במצגת של אתמול נאמר מפורשות שכל הקו מגהה ועד אלנבי יהיה תת קרקעי כולל המרכז התפעולי(DEPOT) והריצ'רצ' שיחבר בין ה-DEPOT לבין הקו הראשי יהיה גם הוא תת קרקעי
התחנה האחרונה שתהיה במנהרה היא תחנת אלנבי שתמוקם ביציאה מהמנהרה. התרשים שקיבלת בטעות הוא תרשים שמצוי גם באתר החברה אך הוא לא נכון, אם תסתכל בחוברת הקטנה שקיבלנו(זו שסרקת ממנה את הדף הראשון), תראה בצד שמאל תרשים נכון ומדוייק, ואם תוכל לסרוק אותו לחברי הפורום זה יהיה נחמד כי אין לי סורק.
 

ארזS

New member
דווקא אני קיבלתי תרשים שגוי ?../images/Emo2.gif

קיבלת בטעות תרשים שגוי
התרשים שאצלי מקביל לתרשים שהציגו לנו אתמול, ובו המנהרה מתחילה מזרחית לצומת גהה, באזור בלינסון ומסתיימת אחרי רח' אלנבי. בנוסף, במצגת של אתמול נאמר מפורשות שכל הקו מגהה ועד אלנבי יהיה תת קרקעי כולל המרכז התפעולי(DEPOT) והריצ'רצ' שיחבר בין ה-DEPOT לבין הקו הראשי יהיה גם הוא תת קרקעי
התחנה האחרונה שתהיה במנהרה היא תחנת אלנבי שתמוקם ביציאה מהמנהרה. התרשים שקיבלת בטעות הוא תרשים שמצוי גם באתר החברה אך הוא לא נכון, אם תסתכל בחוברת הקטנה שקיבלנו(זו שסרקת ממנה את הדף הראשון), תראה בצד שמאל תרשים נכון ומדוייק, ואם תוכל לסרוק אותו לחברי הפורום זה יהיה נחמד כי אין לי סורק.
דווקא אני קיבלתי תרשים שגוי ?

זה מה שהיה בתוך התיקייה. ואני עוד ישבתי לידך...
אז איך אתה קיבלת תרשים נכון ? יש פה משהו מעניין...
אשתדל לסרוק תיכף את התרשים השני מהדף הקטן.
 

ארזS

New member
גם בתרשים השני זה אותו הדבר ../images/Emo70.gif

דווקא אני קיבלתי תרשים שגוי ?

זה מה שהיה בתוך התיקייה. ואני עוד ישבתי לידך...
אז איך אתה קיבלת תרשים נכון ? יש פה משהו מעניין...
אשתדל לסרוק תיכף את התרשים השני מהדף הקטן.
גם בתרשים השני זה אותו הדבר

בבקשה ! ויש כאן אפילו את ה"חזון" של נת"ע...
 

ארזS

New member
גם אני לא יודע מה חילקו לי ../images/Emo8.gif

לא יודע מה חילקו לך
אבל אצלי התרשימים שונים לגמרי!!!
גם אני לא יודע מה חילקו לי

כי לא חילקו לי כלום. ישבנו אחד ליד השני והיו תיקיות על השולחן וזה מה שלקחתי...
 

alantan

New member
העמדת דברים על דיוקם

קיבלת בטעות תרשים שגוי
התרשים שאצלי מקביל לתרשים שהציגו לנו אתמול, ובו המנהרה מתחילה מזרחית לצומת גהה, באזור בלינסון ומסתיימת אחרי רח' אלנבי. בנוסף, במצגת של אתמול נאמר מפורשות שכל הקו מגהה ועד אלנבי יהיה תת קרקעי כולל המרכז התפעולי(DEPOT) והריצ'רצ' שיחבר בין ה-DEPOT לבין הקו הראשי יהיה גם הוא תת קרקעי
התחנה האחרונה שתהיה במנהרה היא תחנת אלנבי שתמוקם ביציאה מהמנהרה. התרשים שקיבלת בטעות הוא תרשים שמצוי גם באתר החברה אך הוא לא נכון, אם תסתכל בחוברת הקטנה שקיבלנו(זו שסרקת ממנה את הדף הראשון), תראה בצד שמאל תרשים נכון ומדוייק, ואם תוכל לסרוק אותו לחברי הפורום זה יהיה נחמד כי אין לי סורק.
העמדת דברים על דיוקם
בלי קשר לתרשימים (זה עם המנהרה עד גבול ר"ג-ב"ב הוא תרשים ישן), המצב המתוכנן דהיום הוא כזה (וכך גם הוסבר אתמול): - יציאת המנהרה המזרחית תהיה בקצה המזרחי של מחלף גהה (היכן שהמת"צ של פ"ת מתחיל כיום). המנהרה לא תגיע עד לאיזור בילינסון. - יציאת המנהרה המערבית (מנהרה כרויה במעמקי האדמה) תהיה קצת אחרי אלנבי (מערבית לאלנבי). משם הקו ימשיך בתוואי המסילה התורכית כאשר הוא יהיה ממונהר, אך לא בכרייה, אלא פשוט תכוסה בתקרה. התחנה התת-קרקעית האחרונה תהיה באליפלט (אם כי היא תהיה קרובה למפלס הרחוב, כי היא תהיה במבואות של המנהרה, כך שניתן לומר שאלנבי היא התחנה העמוקה האחרונה). התרשים הישן שהוצג מראה את המצב שתוכנן עד לפני מס' חודשים שאז הוחלט להאריך את הקטע הממונהר עד מחלף גהה.
 

suprman1

New member
וכך זה יראה ליד בלינסון

העמדת דברים על דיוקם
בלי קשר לתרשימים (זה עם המנהרה עד גבול ר"ג-ב"ב הוא תרשים ישן), המצב המתוכנן דהיום הוא כזה (וכך גם הוסבר אתמול): - יציאת המנהרה המזרחית תהיה בקצה המזרחי של מחלף גהה (היכן שהמת"צ של פ"ת מתחיל כיום). המנהרה לא תגיע עד לאיזור בילינסון. - יציאת המנהרה המערבית (מנהרה כרויה במעמקי האדמה) תהיה קצת אחרי אלנבי (מערבית לאלנבי). משם הקו ימשיך בתוואי המסילה התורכית כאשר הוא יהיה ממונהר, אך לא בכרייה, אלא פשוט תכוסה בתקרה. התחנה התת-קרקעית האחרונה תהיה באליפלט (אם כי היא תהיה קרובה למפלס הרחוב, כי היא תהיה במבואות של המנהרה, כך שניתן לומר שאלנבי היא התחנה העמוקה האחרונה). התרשים הישן שהוצג מראה את המצב שתוכנן עד לפני מס' חודשים שאז הוחלט להאריך את הקטע הממונהר עד מחלף גהה.
וכך זה יראה ליד בלינסון
כניסה/יציאה לשטח הממונהר בפורטל בילינסון - פתח תקוה - קו אדום, מתוך אתר נ.ת.ע
 

alantan

New member
נכון - מדובר במנהרה קצרה

וכך זה יראה ליד בלינסון
כניסה/יציאה לשטח הממונהר בפורטל בילינסון - פתח תקוה - קו אדום, מתוך אתר נ.ת.ע
נכון - מדובר במנהרה קצרה
בפתח-תקוה, הקו האדום יהיה עילי, אולם מתוכננת "מחלף" של הקו מתחת לצומת הרחובות ז'בוטינסקי-קפלן], ולכן יש קטע ממונהר קצר. אבל התחנה הסמוכה תהיה ברחוב.
 

alantan

New member
מתוכננת=מתוכנן

נכון - מדובר במנהרה קצרה
בפתח-תקוה, הקו האדום יהיה עילי, אולם מתוכננת "מחלף" של הקו מתחת לצומת הרחובות ז'בוטינסקי-קפלן], ולכן יש קטע ממונהר קצר. אבל התחנה הסמוכה תהיה ברחוב.
מתוכננת=מתוכנן
 

אלכסיי03

New member
סידורי תנועה

מתוכננת=מתוכנן
סידורי תנועה
רציתי לשאול אם בפגישה אתמול עלה הנושא של סידורי התנועה בקטעים שבמפלס הקרקע. האם יהיו מקומות שבהם כלי תחבורה רגילים יוכלו לנוע בשטח המסילה? ובמת''צ? האם הוא יהיה משותף לרכבות ולאוטובוסים? האם יש אפשרות שהרכבות ייתקעו בפקקים? ייעצרו ברמזורים? האם תהיה גישה של הולכי רגל למסילות? האם התשלום יתבצע בכניסה לתחנה או לקרונות? בקיצור, אני מאוד מעוניין לדעת את הפרטים הקטנים האלה שעושים את ההבדל בין מטרו לטראם פלוס. תודה מראש על התשובות!
 

ארזS

New member
בקשר לסידורי התנועה.

סידורי תנועה
רציתי לשאול אם בפגישה אתמול עלה הנושא של סידורי התנועה בקטעים שבמפלס הקרקע. האם יהיו מקומות שבהם כלי תחבורה רגילים יוכלו לנוע בשטח המסילה? ובמת''צ? האם הוא יהיה משותף לרכבות ולאוטובוסים? האם יש אפשרות שהרכבות ייתקעו בפקקים? ייעצרו ברמזורים? האם תהיה גישה של הולכי רגל למסילות? האם התשלום יתבצע בכניסה לתחנה או לקרונות? בקיצור, אני מאוד מעוניין לדעת את הפרטים הקטנים האלה שעושים את ההבדל בין מטרו לטראם פלוס. תודה מראש על התשובות!
בקשר לסידורי התנועה.
מעט ממה שהסבירו לנו אתמול בנושא : מלבד הרכבות האלה אף כלי רכב לא יוכל לנסוע בנתיב המיוחד בגלל המסילות. תהיה עדיפות בדרך לרכבות, אך הן יעצרו ברמזורים. בקטעים העל-קרקעיים תהיה גישה לנוסעים ולסתם הולכי רגל למסילות, אך בקטעים התת-קרקעיים לא תהיה גישה והנוסעים ימתינו באולם סגור כשדלתות שמפרידות בינם לבין המסילות יפתחו רק כשהרכבת תגיע וכך הנוסעים יוכלו לעלות לרכבת ולרדת ממנה. אחד הנושאים שהועלו אתמול זה מה יקרה בשעות השיא כשרכבת כזאת מגיעה לתחנה בקטע תת-קרקעי שנמצא במקום מרכזי ופתאום איזה 100-150 איש ייצאו בבת אחת מהרכבת ויעלו למעלה, מה שיוכל ליצור קצת בעייה .
 

אלכסיי03

New member
רמזורים וכו'

בקשר לסידורי התנועה.
מעט ממה שהסבירו לנו אתמול בנושא : מלבד הרכבות האלה אף כלי רכב לא יוכל לנסוע בנתיב המיוחד בגלל המסילות. תהיה עדיפות בדרך לרכבות, אך הן יעצרו ברמזורים. בקטעים העל-קרקעיים תהיה גישה לנוסעים ולסתם הולכי רגל למסילות, אך בקטעים התת-קרקעיים לא תהיה גישה והנוסעים ימתינו באולם סגור כשדלתות שמפרידות בינם לבין המסילות יפתחו רק כשהרכבת תגיע וכך הנוסעים יוכלו לעלות לרכבת ולרדת ממנה. אחד הנושאים שהועלו אתמול זה מה יקרה בשעות השיא כשרכבת כזאת מגיעה לתחנה בקטע תת-קרקעי שנמצא במקום מרכזי ופתאום איזה 100-150 איש ייצאו בבת אחת מהרכבת ויעלו למעלה, מה שיוכל ליצור קצת בעייה .
רמזורים וכו'
תודה על התשובות! לצערי, המשמעות של מה שאמרת היא שבכל הקטעים הפתוחים מדובר פשוט בטראם אומלל. כמובן שעם הזמן אפשר יהיה להקל על בעיית הרמזורים באמצעות מחלפים או גשרים, אבל אם כל ילד יוכל לעמוד באמצע המםילה מול חלונות ביתו - זה פשוט לא זה. אגב, אם אורך הרכבות יהיה כמו בהדמיות באתר של נט''ע, דהיינו, 4-5 קרונות ולא 1-2 כמו בטראם מצוי, הרי שמדובר לדעצי בהמצאה שאין לה אח וריע בעולם. או שאני טועה? באיזה עיר בעולם רכבות נוסעות באמצע רחובות סואנים? ובאשר לתחנות התת-קרקעיות, אני דווקא לא מודאג בכלל. אם מצליחים להתמודד עם העומס בשעות השיא בדאונטאון של מנהטן - למה שזה יהיה יותר בעייתי בתל-אביב?
 

ארזS

New member
לפחות במקום אחד שהייתי בו

רמזורים וכו'
תודה על התשובות! לצערי, המשמעות של מה שאמרת היא שבכל הקטעים הפתוחים מדובר פשוט בטראם אומלל. כמובן שעם הזמן אפשר יהיה להקל על בעיית הרמזורים באמצעות מחלפים או גשרים, אבל אם כל ילד יוכל לעמוד באמצע המםילה מול חלונות ביתו - זה פשוט לא זה. אגב, אם אורך הרכבות יהיה כמו בהדמיות באתר של נט''ע, דהיינו, 4-5 קרונות ולא 1-2 כמו בטראם מצוי, הרי שמדובר לדעצי בהמצאה שאין לה אח וריע בעולם. או שאני טועה? באיזה עיר בעולם רכבות נוסעות באמצע רחובות סואנים? ובאשר לתחנות התת-קרקעיות, אני דווקא לא מודאג בכלל. אם מצליחים להתמודד עם העומס בשעות השיא בדאונטאון של מנהטן - למה שזה יהיה יותר בעייתי בתל-אביב?
לפחות במקום אחד שהייתי בו
ואני מתכוון לפראג, ראיתי טראמים שמורכבים מכמה קרונות והם נוסעים גם במרכז העיר.
 

suprman1

New member
לא מדוייק../images/Emo18.gif

רמזורים וכו'
תודה על התשובות! לצערי, המשמעות של מה שאמרת היא שבכל הקטעים הפתוחים מדובר פשוט בטראם אומלל. כמובן שעם הזמן אפשר יהיה להקל על בעיית הרמזורים באמצעות מחלפים או גשרים, אבל אם כל ילד יוכל לעמוד באמצע המםילה מול חלונות ביתו - זה פשוט לא זה. אגב, אם אורך הרכבות יהיה כמו בהדמיות באתר של נט''ע, דהיינו, 4-5 קרונות ולא 1-2 כמו בטראם מצוי, הרי שמדובר לדעצי בהמצאה שאין לה אח וריע בעולם. או שאני טועה? באיזה עיר בעולם רכבות נוסעות באמצע רחובות סואנים? ובאשר לתחנות התת-קרקעיות, אני דווקא לא מודאג בכלל. אם מצליחים להתמודד עם העומס בשעות השיא בדאונטאון של מנהטן - למה שזה יהיה יותר בעייתי בתל-אביב?
לא מדוייק

דבר ראשון רכבת הקלה=טראם(אבל בלי האומלל!!) לפי מה שהבנתי תהיה הפרדה בין הנתיב של הרכבת לבין נתיב הרכבים(ע"י הגבהה או גידור כלשהו)כך שרכבים לא יוכלו לנוע בנתיב של הרכבת הקלה, להבדיל מפראג(שם ראיתי במו עיני)רכבים עוקפים את הפקקים ע"י נסיעה בנתיב של הטראם(כן כן, ע"י עליה למסילה דבר שגרם לרכבות להיתקע בפקקים). ועוד בפראג-גם שם הרכבות נעות במרכזי הכבישים ולא בצידם, כאשר איזור התחנות מגודר ומופרד מהכביש כך שהולכי רגל לא יכולו לחצות את המסילה שלא ברמזור או צומת מסודר. לגבי עצירה ברמזורים-תינתן עדיפות לרכבת הקלה ברמזורים, כלומר יהיה מנגנון שיזהה את הרכבת מתקרבת ויחליף את האור ברמזור לירוק, אבל לא מן הנמנע שבשעות העומס גם הרכבות יאלצו לעמוד מידי פעם ברמזורים אדומים!!!
 

ארזS

New member
פחות או יותר

לא מדוייק

דבר ראשון רכבת הקלה=טראם(אבל בלי האומלל!!) לפי מה שהבנתי תהיה הפרדה בין הנתיב של הרכבת לבין נתיב הרכבים(ע"י הגבהה או גידור כלשהו)כך שרכבים לא יוכלו לנוע בנתיב של הרכבת הקלה, להבדיל מפראג(שם ראיתי במו עיני)רכבים עוקפים את הפקקים ע"י נסיעה בנתיב של הטראם(כן כן, ע"י עליה למסילה דבר שגרם לרכבות להיתקע בפקקים). ועוד בפראג-גם שם הרכבות נעות במרכזי הכבישים ולא בצידם, כאשר איזור התחנות מגודר ומופרד מהכביש כך שהולכי רגל לא יכולו לחצות את המסילה שלא ברמזור או צומת מסודר. לגבי עצירה ברמזורים-תינתן עדיפות לרכבת הקלה ברמזורים, כלומר יהיה מנגנון שיזהה את הרכבת מתקרבת ויחליף את האור ברמזור לירוק, אבל לא מן הנמנע שבשעות העומס גם הרכבות יאלצו לעמוד מידי פעם ברמזורים אדומים!!!
פחות או יותר
זה מה שכתבתי.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה