הקרונות החדשים של רכבת ישראל

מצב
הנושא נעול.

byaniv

New member
תודה על התמונות

הקרונות החדשים של רכבת ישראל

אז היום בשעה טובה ומוצלחת קיבלתי מבומברדיה את הקטלוג של קרונות הסינגל-דק (חד קומתיים) שייוצרו בעבור רכבת ישראל.... חשיפה ראשונה במדיה כאן בפורום תחבורה ציבורית! תודות לכל מי שסייע בהשגת החומר! מחר יהיו עוד תמונות
תודה על התמונות
כולנו כבר מחכים בשקיקה לתמונות של מוצ"ש.
 
יש לי בעייה עם הצבע !!!

הקרונות החדשים של רכבת ישראל

אז היום בשעה טובה ומוצלחת קיבלתי מבומברדיה את הקטלוג של קרונות הסינגל-דק (חד קומתיים) שייוצרו בעבור רכבת ישראל.... חשיפה ראשונה במדיה כאן בפורום תחבורה ציבורית! תודות לכל מי שסייע בהשגת החומר! מחר יהיו עוד תמונות
יש לי בעייה עם הצבע !!!
כמו שכולנו יודעים בארץ שלנו שיפוץ וצביעה של קרונות לא יהיה בצורה דחופה (כי זה יקר) אז צביעה תיהיה כל כמה שנים (ויתכן גם הרבה שנים) אז לדעתי צבע לבן או כל צבע בהיר אחר לקרונות הוא נכון , לדעתי הרכבת צריכה לחשוב על צבעים יותר כהים ולדעתי שיתנו לרכבת אווירה חדשנית ועתידית !!! אני היתי מציע ליצבוע את הקרונות בגוונים של כסף מטאלי אם שילוב של סלוגן חדשני שיראה לציבור את מהפכת הרכבת והעברתה הסופית לאלף השלישי !!!! צבעים כאלו אולי יותר יקרים אבל ישתמרו ליותר זמן וגם ליכלוך וחלודה פחות יראו אצלם , מאשר בצבעים בהירים . מה דעתכם ????
 

amirv

New member
ירוק שלא רואים בחושך, כמו אגד.

יש לי בעייה עם הצבע !!!
כמו שכולנו יודעים בארץ שלנו שיפוץ וצביעה של קרונות לא יהיה בצורה דחופה (כי זה יקר) אז צביעה תיהיה כל כמה שנים (ויתכן גם הרבה שנים) אז לדעתי צבע לבן או כל צבע בהיר אחר לקרונות הוא נכון , לדעתי הרכבת צריכה לחשוב על צבעים יותר כהים ולדעתי שיתנו לרכבת אווירה חדשנית ועתידית !!! אני היתי מציע ליצבוע את הקרונות בגוונים של כסף מטאלי אם שילוב של סלוגן חדשני שיראה לציבור את מהפכת הרכבת והעברתה הסופית לאלף השלישי !!!! צבעים כאלו אולי יותר יקרים אבל ישתמרו ליותר זמן וגם ליכלוך וחלודה פחות יראו אצלם , מאשר בצבעים בהירים . מה דעתכם ????
ירוק שלא רואים בחושך, כמו אגד.
 

gen1

New member
האם יש רכבת מחיפה שמגיעה לאשדוד

הקרונות החדשים של רכבת ישראל

אז היום בשעה טובה ומוצלחת קיבלתי מבומברדיה את הקטלוג של קרונות הסינגל-דק (חד קומתיים) שייוצרו בעבור רכבת ישראל.... חשיפה ראשונה במדיה כאן בפורום תחבורה ציבורית! תודות לכל מי שסייע בהשגת החומר! מחר יהיו עוד תמונות
האם יש רכבת מחיפה שמגיעה לאשדוד
שלום!1 האם יש רכבת מחיפה שמגיעה לאשדוד דרום ?.או שהשילוט -טעות התמונה בכל אופן מצולמת בחיפה מערבית לתחנת בת גלים ליד מסעדת יטבתה
 
האם יש מידע כלשהוא...

הקרונות החדשים של רכבת ישראל

אז היום בשעה טובה ומוצלחת קיבלתי מבומברדיה את הקטלוג של קרונות הסינגל-דק (חד קומתיים) שייוצרו בעבור רכבת ישראל.... חשיפה ראשונה במדיה כאן בפורום תחבורה ציבורית! תודות לכל מי שסייע בהשגת החומר! מחר יהיו עוד תמונות
האם יש מידע כלשהוא...
לגבי סוג הקטרים שר"י תרכוש לפני החשמול
 

fireman

New member
../images/Emo41.gifהקרונות מבפנים../images/Emo41.gif

הקרונות החדשים של רכבת ישראל

אז היום בשעה טובה ומוצלחת קיבלתי מבומברדיה את הקטלוג של קרונות הסינגל-דק (חד קומתיים) שייוצרו בעבור רכבת ישראל.... חשיפה ראשונה במדיה כאן בפורום תחבורה ציבורית! תודות לכל מי שסייע בהשגת החומר! מחר יהיו עוד תמונות
הקרונות מבפנים

אשמח אם תביעו את דעתכם! קרון סלון מלא
 

mucool2

New member
WOW המושבים מתאימים לחלונות!

הקרונות מבפנים

אשמח אם תביעו את דעתכם! קרון סלון מלא
WOW המושבים מתאימים לחלונות!
מי נתן את ההוראה? אני רואה שיש מקום לעגלות. יהיה גם מקום לאופניים? נגמרו התירוצים. זאת הזמנה חדשה, ואי אפשר לומר ש"ככה קיבלנו את זה" וש"השינוי יהיה יקר וקשה לביצוע" ועוד כהנה וכהנה בולשיט.
 

fireman

New member
לגבי אופנים אין שום מידע

WOW המושבים מתאימים לחלונות!
מי נתן את ההוראה? אני רואה שיש מקום לעגלות. יהיה גם מקום לאופניים? נגמרו התירוצים. זאת הזמנה חדשה, ואי אפשר לומר ש"ככה קיבלנו את זה" וש"השינוי יהיה יקר וקשה לביצוע" ועוד כהנה וכהנה בולשיט.
לגבי אופנים אין שום מידע
הנושא אפילו לא צויין בחומר שברשותי.... עניין ההתאמה של הכסאות לחלונות דווקא כן מודגש ומובא על הכתוב בחומר שברשותי.
 
כן אההה, בעיה רצינית ב - IC...

לגבי אופנים אין שום מידע
הנושא אפילו לא צויין בחומר שברשותי.... עניין ההתאמה של הכסאות לחלונות דווקא כן מודגש ומובא על הכתוב בחומר שברשותי.
כן אההה, בעיה רצינית ב - IC...
כאילו מישהו בנה תקרונות ואמר, איך the fuck אני דואג שזה לא יהיה מושלם
 

amirv

New member
לא יהיה מקום לאופניים

WOW המושבים מתאימים לחלונות!
מי נתן את ההוראה? אני רואה שיש מקום לעגלות. יהיה גם מקום לאופניים? נגמרו התירוצים. זאת הזמנה חדשה, ואי אפשר לומר ש"ככה קיבלנו את זה" וש"השינוי יהיה יקר וקשה לביצוע" ועוד כהנה וכהנה בולשיט.
לא יהיה מקום לאופניים
בעיקר כי הרכבת האטומה, אבל גם בגלל שהאופניים דורשות מקום נפרד (בד"כ בסוף הקרון האחרון) בו במקום מושבים יש מעמדים לאופניים, הן לא יכולות להיות סתם במעבר בין הקרונות הרגילים כי בנסיעה צפופה הם יפריעו ואפילו יסכנו את שאר הנוסעים (איי חטפתי כידון בעין...).
 

A r i e T

New member
נראה קצת צפוף

הקרונות מבפנים

אשמח אם תביעו את דעתכם! קרון סלון מלא
נראה קצת צפוף
אני רק מקווה שהכסאות האלה יהיו לא פחות רכים ומרווחים מהכסאות האפורים המצויינים שבקרונות של אלסטום
 

fireman

New member
קרון סלון + שירותים ורחבה

הקרונות החדשים של רכבת ישראל

אז היום בשעה טובה ומוצלחת קיבלתי מבומברדיה את הקטלוג של קרונות הסינגל-דק (חד קומתיים) שייוצרו בעבור רכבת ישראל.... חשיפה ראשונה במדיה כאן בפורום תחבורה ציבורית! תודות לכל מי שסייע בהשגת החומר! מחר יהיו עוד תמונות
קרון סלון + שירותים ורחבה
................
 

muki123

New member
אני חוזר על הערתי הקודמת

קרון סלון + שירותים ורחבה
................
אני חוזר על הערתי הקודמת
הקרונות ללא ספק יפים ומרשימים.. עם זאת, נראה כי הולך להיות צפוף בקרונות! גם עם 10 קרונות כאשר בכל קרון כ60 מקומות- זה לא עולה על הביקוש של קו החוף הפרברי, של הקוים המהירים לבאר שבע וחיפה- ולדעתי גם לקו המהיר לירושלים שהולך להיות משופע בנוסעים. זו דעתי - אתם מוזמנים להגיב... דרך אגב - מזל שישנה רחבה גדולה- שיהיה מקום איפה לעמוד!!! יוחזרו הDD לאלתר!
 

fireman

New member
הקרונות הללו יספקו יעילות שקרונות

אני חוזר על הערתי הקודמת
הקרונות ללא ספק יפים ומרשימים.. עם זאת, נראה כי הולך להיות צפוף בקרונות! גם עם 10 קרונות כאשר בכל קרון כ60 מקומות- זה לא עולה על הביקוש של קו החוף הפרברי, של הקוים המהירים לבאר שבע וחיפה- ולדעתי גם לקו המהיר לירושלים שהולך להיות משופע בנוסעים. זו דעתי - אתם מוזמנים להגיב... דרך אגב - מזל שישנה רחבה גדולה- שיהיה מקום איפה לעמוד!!! יוחזרו הDD לאלתר!
הקרונות הללו יספקו יעילות שקרונות
הDD לא מסוגלים לספק בעיקר בשירות פרברי שבו עניין ההעמסה והפריקה (כך אני אקרא לזה) של הנוסעים בקרונות הללו תהיה הרבה יותר יעילה והרבה יותר מהירה, מה שאומר פחות זמן עצירה בתחנות וכפועל יוצא מזה גם פחות איחורים. דאבל דק עם כל הכבוד לנפח המושבים שלו ביחס לאורך המינימליסטי שלו והדלתות הענקיות שלו עדיין לא מאפשר עליה וירידה מהירה מהקרונות, ואני בטוח שבני הספל יוכל לספר לך על זה רבות. מערך כזה מאפשר 775 מקומות ישיבה ולאור העובדה שהוא חד קומתי הוא הרבה יותר מרווח, אינני מבין מאין אתה מקבל את הרושם של קרון צפוף.....בהתאמה למידות הרשומות בחומר שקיבלתי המידות דיי דומות למו-דו ולIC3 שנחשבים למאוד מרווחים. לקרונות הללו יהיו דלתות במפתח זהה כמו לדאבל דק אם כי כמות הפתחים תהיה כפולה ממערך DD כלשהו שמסוגל להסיע נפח נוסעים כמעט דומה (גם חמישיית DD לא מסוגל לתת 775 מקומות ישיבה, ובטח שבטח לא לתת עוד 750 מקומות עמידה....אולי על הגג) מבחינת מרווח "מחייה" זה כמו להשוות פיאט 127 שבמקרה הזה יהיה משול לDD ולבין מרצדס S500 שיהיה הקרונות הללו. אין ספק שעיקר היעילות של הרכבות הללו (רחבות עמידה גדולות ומפתחים ענקיים) תופנה אל הקווים הפרבריים, אלו שיש בהם עצירות מרובות בתחנות בעוד הDD והIC3 יופנו לקווים הבינעירוניים. קח בחשבון שכרכש ראשון מדובר ב86 קרונות....משהו כמו 7 סטים כאשר קיימת אופציה של 500 קרונות נוספים...שזה עוד 50 מערכים.... אם נעשה את החשבון....זה יהיה שיפור של כמו רכבת ישראל לפני הדאבל דק ורכבת ישראל אחרי הדאבל דק....מדובר בתוספת אדירה של ציוד נייד שתאפשר להוצאת ציוד ישן מהשירות (ע"ע קרונות צרפתיים) והוספת רכבות לקווים שצמאים ליותר מקומות ישיבה. עד הקו המהיר לירושלים.....עוד יעברו הרבה מים בקישון.
 

mucool2

New member
הדאבל-דק ימשיך לשרת את הקווים

הקרונות הללו יספקו יעילות שקרונות
הDD לא מסוגלים לספק בעיקר בשירות פרברי שבו עניין ההעמסה והפריקה (כך אני אקרא לזה) של הנוסעים בקרונות הללו תהיה הרבה יותר יעילה והרבה יותר מהירה, מה שאומר פחות זמן עצירה בתחנות וכפועל יוצא מזה גם פחות איחורים. דאבל דק עם כל הכבוד לנפח המושבים שלו ביחס לאורך המינימליסטי שלו והדלתות הענקיות שלו עדיין לא מאפשר עליה וירידה מהירה מהקרונות, ואני בטוח שבני הספל יוכל לספר לך על זה רבות. מערך כזה מאפשר 775 מקומות ישיבה ולאור העובדה שהוא חד קומתי הוא הרבה יותר מרווח, אינני מבין מאין אתה מקבל את הרושם של קרון צפוף.....בהתאמה למידות הרשומות בחומר שקיבלתי המידות דיי דומות למו-דו ולIC3 שנחשבים למאוד מרווחים. לקרונות הללו יהיו דלתות במפתח זהה כמו לדאבל דק אם כי כמות הפתחים תהיה כפולה ממערך DD כלשהו שמסוגל להסיע נפח נוסעים כמעט דומה (גם חמישיית DD לא מסוגל לתת 775 מקומות ישיבה, ובטח שבטח לא לתת עוד 750 מקומות עמידה....אולי על הגג) מבחינת מרווח "מחייה" זה כמו להשוות פיאט 127 שבמקרה הזה יהיה משול לDD ולבין מרצדס S500 שיהיה הקרונות הללו. אין ספק שעיקר היעילות של הרכבות הללו (רחבות עמידה גדולות ומפתחים ענקיים) תופנה אל הקווים הפרבריים, אלו שיש בהם עצירות מרובות בתחנות בעוד הDD והIC3 יופנו לקווים הבינעירוניים. קח בחשבון שכרכש ראשון מדובר ב86 קרונות....משהו כמו 7 סטים כאשר קיימת אופציה של 500 קרונות נוספים...שזה עוד 50 מערכים.... אם נעשה את החשבון....זה יהיה שיפור של כמו רכבת ישראל לפני הדאבל דק ורכבת ישראל אחרי הדאבל דק....מדובר בתוספת אדירה של ציוד נייד שתאפשר להוצאת ציוד ישן מהשירות (ע"ע קרונות צרפתיים) והוספת רכבות לקווים שצמאים ליותר מקומות ישיבה. עד הקו המהיר לירושלים.....עוד יעברו הרבה מים בקישון.
הדאבל-דק ימשיך לשרת את הקווים
הפרבריים עוד הרבה מאוד זמן. הוא בנוי ומתוכנן לנסיעות קצרות שבהן נוחות הכסא חשובה פחות. אין לי ספק שהקרונות החדשים האלה יתגברו את המו-דו הספרדיים (ויחליפו את רוב הענתיקות) בקווים הארוכים יותר, ולא בפרבריים.
 

fireman

New member
קרון ניהוג

הקרונות החדשים של רכבת ישראל

אז היום בשעה טובה ומוצלחת קיבלתי מבומברדיה את הקטלוג של קרונות הסינגל-דק (חד קומתיים) שייוצרו בעבור רכבת ישראל.... חשיפה ראשונה במדיה כאן בפורום תחבורה ציבורית! תודות לכל מי שסייע בהשגת החומר! מחר יהיו עוד תמונות
קרון ניהוג
יש לי דיאגרמות סכמטיות נוספות, חד מימדיות....זה יעלה מתישהו בהמשך השבוע מאחר וזה מצריך המון עבודה.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה