תודה על התמונותהקרונות החדשים של רכבת ישראל
אז היום בשעה טובה ומוצלחת קיבלתי מבומברדיה את הקטלוג של קרונות הסינגל-דק (חד קומתיים) שייוצרו בעבור רכבת ישראל.... חשיפה ראשונה במדיה כאן בפורום תחבורה ציבורית! תודות לכל מי שסייע בהשגת החומר! מחר יהיו עוד תמונות
יש לי בעייה עם הצבע !!!הקרונות החדשים של רכבת ישראל
אז היום בשעה טובה ומוצלחת קיבלתי מבומברדיה את הקטלוג של קרונות הסינגל-דק (חד קומתיים) שייוצרו בעבור רכבת ישראל.... חשיפה ראשונה במדיה כאן בפורום תחבורה ציבורית! תודות לכל מי שסייע בהשגת החומר! מחר יהיו עוד תמונות
ירוק שלא רואים בחושך, כמו אגד.יש לי בעייה עם הצבע !!!
כמו שכולנו יודעים בארץ שלנו שיפוץ וצביעה של קרונות לא יהיה בצורה דחופה (כי זה יקר) אז צביעה תיהיה כל כמה שנים (ויתכן גם הרבה שנים) אז לדעתי צבע לבן או כל צבע בהיר אחר לקרונות הוא נכון , לדעתי הרכבת צריכה לחשוב על צבעים יותר כהים ולדעתי שיתנו לרכבת אווירה חדשנית ועתידית !!! אני היתי מציע ליצבוע את הקרונות בגוונים של כסף מטאלי אם שילוב של סלוגן חדשני שיראה לציבור את מהפכת הרכבת והעברתה הסופית לאלף השלישי !!!! צבעים כאלו אולי יותר יקרים אבל ישתמרו ליותר זמן וגם ליכלוך וחלודה פחות יראו אצלם , מאשר בצבעים בהירים . מה דעתכם ????
האם יש רכבת מחיפה שמגיעה לאשדודהקרונות החדשים של רכבת ישראל
אז היום בשעה טובה ומוצלחת קיבלתי מבומברדיה את הקטלוג של קרונות הסינגל-דק (חד קומתיים) שייוצרו בעבור רכבת ישראל.... חשיפה ראשונה במדיה כאן בפורום תחבורה ציבורית! תודות לכל מי שסייע בהשגת החומר! מחר יהיו עוד תמונות
האם יש מידע כלשהוא...הקרונות החדשים של רכבת ישראל
אז היום בשעה טובה ומוצלחת קיבלתי מבומברדיה את הקטלוג של קרונות הסינגל-דק (חד קומתיים) שייוצרו בעבור רכבת ישראל.... חשיפה ראשונה במדיה כאן בפורום תחבורה ציבורית! תודות לכל מי שסייע בהשגת החומר! מחר יהיו עוד תמונות
צריכים להגיע עד כמה שידוע ליהאם יש מידע כלשהוא...
לגבי סוג הקטרים שר"י תרכוש לפני החשמול
עוד 6: 767 עד 772 וזהו (בינואר).צריכים להגיע עד כמה שידוע לי
עוד מספר קטרים של אלסטום jt42bw משם הלאה עדיין לא ידוע שום דבר.
האם יש מידע כלשהוא...
לגבי סוג הקטרים שר"י תרכוש לפני החשמול
הקרונות החדשים של רכבת ישראל
אז היום בשעה טובה ומוצלחת קיבלתי מבומברדיה את הקטלוג של קרונות הסינגל-דק (חד קומתיים) שייוצרו בעבור רכבת ישראל.... חשיפה ראשונה במדיה כאן בפורום תחבורה ציבורית! תודות לכל מי שסייע בהשגת החומר! מחר יהיו עוד תמונות
WOW המושבים מתאימים לחלונות!הקרונות מבפנים
אשמח אם תביעו את דעתכם! קרון סלון מלא
לגבי אופנים אין שום מידעWOW המושבים מתאימים לחלונות!
מי נתן את ההוראה? אני רואה שיש מקום לעגלות. יהיה גם מקום לאופניים? נגמרו התירוצים. זאת הזמנה חדשה, ואי אפשר לומר ש"ככה קיבלנו את זה" וש"השינוי יהיה יקר וקשה לביצוע" ועוד כהנה וכהנה בולשיט.
כן אההה, בעיה רצינית ב - IC...לגבי אופנים אין שום מידע
הנושא אפילו לא צויין בחומר שברשותי.... עניין ההתאמה של הכסאות לחלונות דווקא כן מודגש ומובא על הכתוב בחומר שברשותי.
לא יהיה מקום לאופנייםWOW המושבים מתאימים לחלונות!
מי נתן את ההוראה? אני רואה שיש מקום לעגלות. יהיה גם מקום לאופניים? נגמרו התירוצים. זאת הזמנה חדשה, ואי אפשר לומר ש"ככה קיבלנו את זה" וש"השינוי יהיה יקר וקשה לביצוע" ועוד כהנה וכהנה בולשיט.
נראה קצת צפוףהקרונות מבפנים
אשמח אם תביעו את דעתכם! קרון סלון מלא
קרון סלון + שירותים ורחבההקרונות החדשים של רכבת ישראל
אז היום בשעה טובה ומוצלחת קיבלתי מבומברדיה את הקטלוג של קרונות הסינגל-דק (חד קומתיים) שייוצרו בעבור רכבת ישראל.... חשיפה ראשונה במדיה כאן בפורום תחבורה ציבורית! תודות לכל מי שסייע בהשגת החומר! מחר יהיו עוד תמונות
אני חוזר על הערתי הקודמתקרון סלון + שירותים ורחבה
................
הקרונות הללו יספקו יעילות שקרונותאני חוזר על הערתי הקודמת
הקרונות ללא ספק יפים ומרשימים.. עם זאת, נראה כי הולך להיות צפוף בקרונות! גם עם 10 קרונות כאשר בכל קרון כ60 מקומות- זה לא עולה על הביקוש של קו החוף הפרברי, של הקוים המהירים לבאר שבע וחיפה- ולדעתי גם לקו המהיר לירושלים שהולך להיות משופע בנוסעים. זו דעתי - אתם מוזמנים להגיב... דרך אגב - מזל שישנה רחבה גדולה- שיהיה מקום איפה לעמוד!!! יוחזרו הDD לאלתר!
הדאבל-דק ימשיך לשרת את הקוויםהקרונות הללו יספקו יעילות שקרונות
הDD לא מסוגלים לספק בעיקר בשירות פרברי שבו עניין ההעמסה והפריקה (כך אני אקרא לזה) של הנוסעים בקרונות הללו תהיה הרבה יותר יעילה והרבה יותר מהירה, מה שאומר פחות זמן עצירה בתחנות וכפועל יוצא מזה גם פחות איחורים. דאבל דק עם כל הכבוד לנפח המושבים שלו ביחס לאורך המינימליסטי שלו והדלתות הענקיות שלו עדיין לא מאפשר עליה וירידה מהירה מהקרונות, ואני בטוח שבני הספל יוכל לספר לך על זה רבות. מערך כזה מאפשר 775 מקומות ישיבה ולאור העובדה שהוא חד קומתי הוא הרבה יותר מרווח, אינני מבין מאין אתה מקבל את הרושם של קרון צפוף.....בהתאמה למידות הרשומות בחומר שקיבלתי המידות דיי דומות למו-דו ולIC3 שנחשבים למאוד מרווחים. לקרונות הללו יהיו דלתות במפתח זהה כמו לדאבל דק אם כי כמות הפתחים תהיה כפולה ממערך DD כלשהו שמסוגל להסיע נפח נוסעים כמעט דומה (גם חמישיית DD לא מסוגל לתת 775 מקומות ישיבה, ובטח שבטח לא לתת עוד 750 מקומות עמידה....אולי על הגג) מבחינת מרווח "מחייה" זה כמו להשוות פיאט 127 שבמקרה הזה יהיה משול לDD ולבין מרצדס S500 שיהיה הקרונות הללו. אין ספק שעיקר היעילות של הרכבות הללו (רחבות עמידה גדולות ומפתחים ענקיים) תופנה אל הקווים הפרבריים, אלו שיש בהם עצירות מרובות בתחנות בעוד הDD והIC3 יופנו לקווים הבינעירוניים. קח בחשבון שכרכש ראשון מדובר ב86 קרונות....משהו כמו 7 סטים כאשר קיימת אופציה של 500 קרונות נוספים...שזה עוד 50 מערכים.... אם נעשה את החשבון....זה יהיה שיפור של כמו רכבת ישראל לפני הדאבל דק ורכבת ישראל אחרי הדאבל דק....מדובר בתוספת אדירה של ציוד נייד שתאפשר להוצאת ציוד ישן מהשירות (ע"ע קרונות צרפתיים) והוספת רכבות לקווים שצמאים ליותר מקומות ישיבה. עד הקו המהיר לירושלים.....עוד יעברו הרבה מים בקישון.
קרון ניהוגהקרונות החדשים של רכבת ישראל
אז היום בשעה טובה ומוצלחת קיבלתי מבומברדיה את הקטלוג של קרונות הסינגל-דק (חד קומתיים) שייוצרו בעבור רכבת ישראל.... חשיפה ראשונה במדיה כאן בפורום תחבורה ציבורית! תודות לכל מי שסייע בהשגת החומר! מחר יהיו עוד תמונות
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.