כמה מהסרטים שראיתי השבוע:
אותם (רומניה/צרפת 2006) (מותחן אימה דובר רומנית וצרפתית המבוסס על סיפור אמיתי) / Ils / Them עצם העובדה שהסרט מבוסס על סיפור אמיתי, הופך את הסרט דובר הרומנית והצרפתית הזה לאפילו יותר מפחיד ומצמרר ממה שהוא. חתונה במהירות מופרזת (העונג שבחברתך) (2006) (ק-רומנטית) / Wedding Daze / The Pleasure Of Your Company הרבה זמן לא ראיתי קומדיה הזויה ומצחיקה כמו זו. ג'ייסון ביגס ואיסלה פישר שניהם מצויינים ורואים שיש ביניהם כימיה. הנערה בבית השכן (2007) / Jack Ketchum's The Girl Next Door / The Girl Next Door הסרט אולי המדהים והמחריד ביותר שיצא לי לראות כבר הרבה זמן, ואם זאת סרט עשוי ומבויים היטב. משולש פראי 3: יהלומים בלתי מלוטשים (2005) / Wild Things 3: Diamonds In The Rough בסך הכל עוד מותחן אירוטי שחוזר על הנוסחה של שני קודמיו. מה שהופך אותו לכל כך צפוי מראש... אלווין והצ'יפמנקס (2007) / Alvin And The Chipmunks בסך הכל סרט נחמד, היו בו גם כמה קטעים מאוד מצחיקים, אך לא מעבר לזה. שמי הוא אגדה (2007) / I Am Legend סרט שציפיתי ליציאתו זמן רב, ראיתי את המקור שלו והייתי בטוח שהוא יתעלה על המקור. לאכזבתי ציפיותיי ממנו לא התממשו וחבל. אוצר לאומי 2: ספר הסודות (2007) / National Treasure: Book Of Secrets / National Treasure 2 סרט נפלא, מותח, מלא הומור, שאין בו רגע אחד משעמם. בהחלט עמד בציפיותיי ממנו ואף מעבר. את סקירתי על הסרט כבר הצגתי כאן. מעודדות צמודות 4: הכל כדי לנצח (2007) / Bring It On 4 / Bring It On In It To Win It סרט נחמד, קצבי ויפה. אך חוזר על אותה נוסחה של שלושת קודמיו, למרות שהביצועים שונים... אמריקן פאי 6: בית הביתא (2007) / American Pie 6: Beta House / American Pie Presents: Beta House אין מה לדבר, סרט מצחיק בטירוף, כמו כל קודמיו. צריך בעיקר לראות את הקטע של שחזור משחק הרולטה הרוסית מ"צייד הצבאים". אפקט הרעם (ארה"ב/בריטניה/גרמניה/צ'כיה 2005) (פנטז-הרפתקאות בידיונית) / A Sound Of Thunder סרט מדהים, מותח, מעניין ומרהיב מבחינה ויזואלית. אחד הסרטים היותר טובים שיצא לי לראות בחיי. שיגעון של מטפלת (2006) / Nanny Insanity / Domestic Import סרט מצחיק, אך בנאלי שסובב כולו מסביב לדמות ה"נאני" הרוסיה. הפרעה (2006) / Disorder מותחן אימה פסיכולוגי מסוג ג'. בהחלט לא הרשים אותי לטובה. וגם היה צפוי מדי. כל מה שתבקשי (2005) / Everything You Want סרט מתקתק על בחירה של בחורה בין מציאות לדמיון. נחשו מי ניצח? אהבה דוממת (2003) / Love Object על הסרט הזה אפשר להגיד שמדובר בסרט מקורי. מי חשב שסרט עם בובת מין, יכול להפתיע כל כך לטובה... זיכרון של רוצח (בלגיה/הולנד 2003) / The Alzheimer Case / The Memory Of A Killer מי שראה את "ממנטו" מיד יזהה שיוצרי הסרט הבלגי-הולנדי הזה, שאבו את השראתם ואת כל הרעיון של הסרט הזה ממנו. דאהמר (2002) / Dahmer אחד הסרטים הכי גרועים שיצא לי לראות בחיים שלי. ותחשבו שעוד מדובר בסרט שמבוסס על סיפור אמיתי של רוצח סידרתי... נערה במיים (2006) / Lady In The Water סרט בעל פוטניציאל אדיר שלאני ודעתי לא נוצל במלואו וחבל. הרעיון בהחלט מקורי ומעניין, אך הביצוע חלש ועלוב. היו כבר לשיאמאלאן שגם משתתף בסרט בעצמו, סרטים הרבה יותר טובים ומוצלחים מהסרט הזה.